Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[featDe knop "Willen" om wenslijsten te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

• Kiet Stiemer
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 03-09 13:26
Ik heb gemaild met info@tweakers.net en kreeg te horen dat ik het beste een topic hier kon openen, dus bij deze.
Dit was mijn mail:

"Geachte meneer/mevrouw,

De functie om wenslijsten te maken heb ik altijd erg leuk en handig gevonden. Daarvoor is natuurlijk de knop "Willen".

Alleen ontdekte ik enkele dagen geleden dat deze knop niet meer op mijn mobiele telefoon beschikbaar is. Dit spijt mij zeer, omdat ik de Tweakers-site voornamelijk mobiel gebruik. Ik vroeg mij af wat de reden is dat deze knop verdwenen is, en of ik er iets aan kan doen om hem terug te krijgen. Het zou in ieder geval erg fijn zijn.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Kiet Stiemer"

Op mijn PC is de knop om producten aan een wenslijst toe te voegen nog gewoon beschikbaar, maar op mijn mobiel dus niet. Ik heb een Samsung Galaxy S4 Mini met Android 4.4.2 en de browser die ik gebruik is Chrome (versie 47.0.2526.76). Ik gebruikte de knop vrij veel, maar nu moet ik de EAN/SKU van het product kopiëren, naar mijn wenslijsten navigeren, op "bewerken" drukken bij de gewenste wenslijst ( :P ), dan op "product toevoegen" drukken, de EAN/SKU plakken en op opslaan drukken. Ik hoop dat het duidelijk is dat het erg frustrerend is aangezien ik eerst in 2 keer klikken het product had toegevoegd. (Het gemak dient de mens :))

Edit: Op een of andere klikte ik een verkeerde toets in en werd mijn post al verzonden. Ik was bezig de titel aan te passen, daar had [feat] moeten staan.

Plaatje: http://tweakers.net/ext/f/fU7n0LC3rI6Aor3s9hz3x2Uo/thumb.jpg

[Voor 10% gewijzigd door Kiet Stiemer op 07-12-2015 16:28]

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je bent niet de eerste iig: De wenslijst knop op telefoon

Aangezien deze dubbel is verplaats ik deze naar het archief :)

Intentionally left blank

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True