Een paar keer per week werken mijn vrouw of ik een paar uur op de zolderkamer. Die stoken we normaal gesproken niet. We verwarmen normaal alleen de woonkamer en keuken. Als we op zolder willen werken dan doen we meestal het volgende:
1. Zet in de woonkamer de termostaat een graad hoger.
2. Draai eventueel wat radiatoren dicht.
3. Zet de radiator op zolder aan.
4. Als het dan warm is op zolder, dan zetten we de termostaat en radiatoren in de woonkamer weer op 'normaal'.
Dat moet natuurlijk handiger kunnen. Nu heb ik wel gezien dat je volledig pakketten met slimme systemen zijn zoals Honeywell Evohome, maar dat kost al snel meer dan €500,-. Ik lees vanalles op dit forum, maar kom er eigenlijk niet uit wat in mijn situatie nu handig is. Is er iemand die me hier mee kan helpen?
edit: Eerste zin aangepast om de frequentie beter te beschrijven.
1. Zet in de woonkamer de termostaat een graad hoger.
2. Draai eventueel wat radiatoren dicht.
3. Zet de radiator op zolder aan.
4. Als het dan warm is op zolder, dan zetten we de termostaat en radiatoren in de woonkamer weer op 'normaal'.
Dat moet natuurlijk handiger kunnen. Nu heb ik wel gezien dat je volledig pakketten met slimme systemen zijn zoals Honeywell Evohome, maar dat kost al snel meer dan €500,-. Ik lees vanalles op dit forum, maar kom er eigenlijk niet uit wat in mijn situatie nu handig is. Is er iemand die me hier mee kan helpen?
edit: Eerste zin aangepast om de frequentie beter te beschrijven.
[ Voor 6% gewijzigd door delima op 06-12-2015 14:53 ]