gaming pc voor komende jaren

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?gamen, liefst op zo hoog mogelijke settings, pc moet voor de volgende 5 jaar geschikt zijn om op behoorlijk niveau te kunnen draaien high en ultra settings zijn het doel
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?gamen, voor de rest huis tuin keuken dingetjes, streamen en videobewerking is niet aan mij besteed, daarom ook de keuze voor de i5 en niet voor de i7

[b]Wat mag het systeem gaan kosten? gezien ik al wat wensen heb qua videokaart etc zal een bedrag tussen €1000 en € 1400 wel reëel zijn hoop ik
[i]Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. zoals gezegd, tot € 1400 liefst wat minder, heb zelf echter geen ervaring met assembleren, dus dit zal incl assemblage moeten zijn

[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? dit is puur voor computer, randapparatuur heb ik al
[i]Wees specifiek en noem merk en model

[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben? pc, de kast en alles wat erin zit
[i]Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. ready for the near future systeem, dus 16 of zelfs 32 g werkgeheugen, top of line processor en videokaart, genoeg opslag via ssd voor veel games en films etc

[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? wil graag intel I5-6600 boxed, samsung evo 800 ssd 500gb + amd RG 390 videokaart, dit omdat ik graag dirext 12 ondersteuning wil voor later
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.il graag intel I5-6600 boxed, samsung evo 800 ssd 500gb + amd RG 390 videokaart, dit omdat ik graag dirext 12 ondersteuning wil voor later. sta twijfelend tegenover wat anders, dit is volgens mij redelijk top of the line voor dit moment.

[b]Heb je nog bepaalde eisen/wensen? ddr 4 , waterkoeling etc lijkt me leuk, voor behuizing geen wensen, hoeft geen eye candy te zijn, funktioneel en stil en performance is belangrijk
[i]Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.zoals gezegd, eye candy niet nodig, heb ruimte genoeg voor grote kast maar sta niet negatieg tegenover andere grootte, wel graag relatief stil systeem, maar performance over geluid (zolang het niet net is of er een harley naast je staat te brommen..

[b]Ga je overklokken? nee, heb ik geen verstand van
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ik wil dat het systeem al maximaal is als ik het koop, zelf wil ik alleen het aan en uit knopje hoeven te gebruiken

[b]Wat verwacht je van ons? elke hulp is welkom, mijn kennis van hardware is tamelijk nihil, heb ook geen verstand van moederborden en dergelijke, dus weet ook niet of dingen compatibel zijn of niet
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? zoals gezegd, het nieuwste/snelste/beste in combinatie met bang for buck zoals iedereen wil waarschijnlijk, maar in ieder geval een build die zoals gezegd zonder problemen voor meerdere jaren staat als een huis zonder dat de componenten elkaar tegenwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 07:57
Zou je je topic even wat leesbaarder kunnen maken alles wat tussen [b] staat mag je laten staan. alles tussen de [i] mag je weghalen en je eigen tekst neer zetten.

Daarnaast wat heb je zelf al gevonden wat je denkt nodig te hebben. Als je dat hier neer zet zullen wij kijken of het ook daadwerkelijk op elkaar past.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ben voor het eerst op forum, en probeer er watvan te maken, wist niet dat ik al gepost had!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met gaming pc voor komende jaren. Kan deze dicht.

Dit topic is gesloten.