Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals Far Cry 4, Batman Arkham series, World of Tanks, CS:GO.
Natuurlijk op normal/high of indien mogelijk ultra graphics en dat de FPS 60 of hoger is.
Daarnaast wil ik het ook gebruiken voor photoshop en coderen voor mijn opleiding.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is max €750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen flauw idee, ik heb hier zelf niet zoveel verstand van, daarom post ik het hier ook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon graag games op normal/high/ of mogelijk ultra graphics spelen en ook soepele FPS hebben (60 of hoger)
Als het goedkoop kan wil ik dat natuurlijk graag!
Het zou dus mooi zijn dat ik advies zou krijgen over welke onderdelen ik het best kan kopen voor goede prestaties, voor een zo laag mogelijke prijs
Games spelen zoals Far Cry 4, Batman Arkham series, World of Tanks, CS:GO.
Natuurlijk op normal/high of indien mogelijk ultra graphics en dat de FPS 60 of hoger is.
Daarnaast wil ik het ook gebruiken voor photoshop en coderen voor mijn opleiding.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is max €750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen flauw idee, ik heb hier zelf niet zoveel verstand van, daarom post ik het hier ook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon graag games op normal/high/ of mogelijk ultra graphics spelen en ook soepele FPS hebben (60 of hoger)
Als het goedkoop kan wil ik dat natuurlijk graag!
Het zou dus mooi zijn dat ik advies zou krijgen over welke onderdelen ik het best kan kopen voor goede prestaties, voor een zo laag mogelijke prijs
[ Voor 7% gewijzigd door Oryx7716 op 03-12-2015 09:56 ]