Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, films kijken, muziek luisteren en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 - 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De iiyama ProLite X2483HSU-B1 (monitor) en Logitech Z523 speakers wil ik meenemen naar mijn nieuwe systeem. Ik wil ook de harde schijf die in mijn huidige PC zit overzetten naar mijn nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderdelen die goed genoeg zijn om moderne games te draaien. (Star Wars Battlefront 2015, Call Of Duty Black Ops 3, Assassin's Creed Unity, Syndicate, Star Wars The Force Unleashed II, Star Wars The Old Republic)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt me niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, als hij de games die ik wil spelen draait heb ik verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons? Ik wil dat de computer die ik ga bouwen zo goedkoop mogelijk is, maar wel de hierboven genoemde games kan draaien. Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven zodat ik een goede, goedkope computer kan bouwen.
Ik denk dat de onderdelen die ik gekozen heb voor de computer wel goed genoeg zijn, maar ik twijfel welke videokaart ik ga gebruiken, er staan nu vijf videokaarten in mijn lijst, kunnen jullie me vertellen welke videokaart de beste keuze is? Mag ook een videokaart zijn die niet in de lijst staat. Er staat geen harde schijf in de lijst, maar ik zet mijn oude harde schijf over dus ik heb geen nieuwe nodig.
Gamen, films kijken, muziek luisteren en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 - 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De iiyama ProLite X2483HSU-B1 (monitor) en Logitech Z523 speakers wil ik meenemen naar mijn nieuwe systeem. Ik wil ook de harde schijf die in mijn huidige PC zit overzetten naar mijn nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderdelen die goed genoeg zijn om moderne games te draaien. (Star Wars Battlefront 2015, Call Of Duty Black Ops 3, Assassin's Creed Unity, Syndicate, Star Wars The Force Unleashed II, Star Wars The Old Republic)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt me niks uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, als hij de games die ik wil spelen draait heb ik verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons? Ik wil dat de computer die ik ga bouwen zo goedkoop mogelijk is, maar wel de hierboven genoemde games kan draaien. Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven zodat ik een goede, goedkope computer kan bouwen.
Ik denk dat de onderdelen die ik gekozen heb voor de computer wel goed genoeg zijn, maar ik twijfel welke videokaart ik ga gebruiken, er staan nu vijf videokaarten in mijn lijst, kunnen jullie me vertellen welke videokaart de beste keuze is? Mag ook een videokaart zijn die niet in de lijst staat. Er staat geen harde schijf in de lijst, maar ik zet mijn oude harde schijf over dus ik heb geen nieuwe nodig.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock B85M-HDS | € 53,30 | € 53,30 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 204,95 | € 204,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 249,20 | € 249,20 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 235,95 | € 235,95 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 235,95 | € 235,95 |
| 1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 238,25 | € 238,25 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 41,14 | € 41,14 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,87 | € 56,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.535,56 | |