Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier onder het goede onderwerp zit, maar ik kon niks anders vinden.

Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een PC gebouwd voor ongeveer 750 euro, en ik ben van plan deze weer te gaan verkopen. Ik wil namelijk een betere mini PC bouwen met een mini-ITX moederbord etc. Ik weet alleen niet wat mijn PC nog waard is.

Specs:
CPU - AMD FX - 6300
PSU - Corsair CX600M
GPU - Sapphire r9 280x
MOBO - MSI 970 gaming motherboard
CASE - CM elite 430 window (red fan)
SSD - Kingston 120gb
HDD - Seagate 1tb, 7200rpm
CPU cooler - CM Hyper TX3 evo

Ps: Als ik hem niet onder het goede onderwerp heb geplaatst verplaats deze post dan a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.vwersch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-07-2023
Als je alle dozen hebt + garantie bewuizen en de ram er bij laat zou je er denk ik wel 400 + voor kunnen vragen, max 480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:43
Volgens mij is het niet toegestaan dit hier op Tweakers te vragen, althans het wordt niet gewaardeerd. Daarnaast vindt de een het systeem 700 euro waard, de ander 500 euro en weer een ander 600 euro. Daar heb je dus niet veel aan. Het beste kun je vergelijken met vergelijkbare systemen (of de gangbare tweedehands prijzen van alle onderdelen bij elkaar optellen).

Hier wat leesvoer om zelf de waarde van je hardware te bepalen, natuurlijk is dit ook een richtlijn. De eerste vraag die ik aan jezelf zou stellen is: wat zou ik voor willen hebben?

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is inderdaad niet toegestaan, hier dus op slot.

Dit topic is gesloten.