Duim omlaag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een mooie feature vind ik de opgestoken duim. Zonder hetzelfde te posten kan je aangeven dat je het er mee eens bent, of dat het gewoon een zinvolle bijdrage is.

Ik mis eigenlijk de "duim omlaag" knop. Wel zo fijn als er mensen posten waar je het niet mee eens bent, of waarvan de waarde van de bijdrage er niet is, gewoon een duim omlaag kunt geven.

Ik heb even gezocht, maar ik kon niet vinden of dit al eerder is verzocht.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net als waarom Facebook dit niet heeft: je gaat gezeur krijgen.
Als iemand een duim omlaag/dislike ziet, dan krijg je straks flames naar de gebruiker toe die de dislike doet.

No thanks, enkel positief belonen is zat.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:25:
Net als waarom Facebook dit niet heeft: je gaat gezeur krijgen.
Als iemand een duim omlaag/dislike ziet, dan krijg je straks flames naar de gebruiker toe dit de dislike doet.

No thanks, enkel positief belonen is zat.
Niet helemaal mee eens... Nu ga ik posten dat ik het er niet mee eens ben, waarom ik het er niet mee eens ben, etc... En daar komt weer een hele discussie van die behoorlijk off-topic kan zijn. Als je 20 duimpjes omlaag hebt, ga je misschien zelf nog eens wat kritischer nadenken over je eigen post of houding.

Nu post 1 iemand iets negatiefs over een andere post (die dan bijvoorbeeld weer 20 opgestoken duimpjes krijgt) en heb je uiteindelijk nog hetzelfde.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:00
Nu zou ik jou dus een duimpje omlaag geven omdat ik het niet met je eens ben. Jij weet dus niet waarom je duimpjes omlaag hebt terwijl ik met deze post duidelijk uitleg waarom ik het niet met je eens ben. Dus ik pleit enkel voor duimpjes omhoog en niet omlaag. d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Khayma op 30-11-2015 13:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
fredkroket schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:34:
[...]

Niet helemaal mee eens... Nu ga ik posten dat ik het er niet mee eens ben, waarom ik het er niet mee eens ben, etc... En daar komt weer een hele discussie van die behoorlijk off-topic kan zijn. Als je 20 duimpjes omlaag hebt, ga je misschien zelf nog eens wat kritischer nadenken over je eigen post of houding.

Nu post 1 iemand iets negatiefs over een andere post (die dan bijvoorbeeld weer 20 opgestoken duimpjes krijgt) en heb je uiteindelijk nog hetzelfde.
Misschien moet je gewoon niet offtopic posten dan :) Daarnaast is het voor de (ontopic) discussie nog altijd beter dat je uitlegt waarom je het ergens niet mee eens bent dan dat je simpelweg een negatief duimpje geeft. Zo'n negatieve uiting draagt niets bij, terwijl een virtueel schouderklopje leuk is voor degene die een goede post neerzet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

fredkroket schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:34:
[...]
Als je 20 duimpjes omlaag hebt, ga je misschien zelf nog eens wat kritischer nadenken over je eigen post of houding.
Dat lijkt mij vooral demotiverend waarmee je je doel voorbij schiet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Daarbij, het is voor de implementatie al besproken intern en negatieve waarden voor een post geeft alleen maar meer negativiteit in een topic. Hoe zou je 't vinden als je een goed onderbouwde post opeens -100 heeft? Laat 't lekker op 0 of positieve waardes blijven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je moet voor de grap eens kijken naar het reactiesysteem van de Telegraaf. Die duimpjes omlaag werken daar ook zo geweldig.

Als er dan eens een goed onderbouwde reactie onder staat (wat uitzonderlijk is op die site) dan wordt deze gemind alsof er een leven vanaf hangt -O-

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:22

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

We gaan hier toch zeker niet aan die nujij toestanden deelnemen :?

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Ik voel me in de minderheid :).
Ik zal me er bij neerleggen en de negativiteit in mijn posts voortzetten. Een duimpje was zoveel sneller geweest... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glashelder schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:07:
Je moet voor de grap eens kijken naar het reactiesysteem van de Telegraaf. Die duimpjes omlaag werken daar ook zo geweldig.

Als er dan eens een goed onderbouwde reactie onder staat (wat uitzonderlijk is op die site) dan wordt deze gemind alsof er een leven vanaf hangt -O-
Precies, en men gaat hun post editten met de vraag waarom ze een minnetje krijgen. Het haalt de hele discussie onderuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Geen duimpjes omlaag please. Ik vind de -1tjes op de homepage al "meh"

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gamebuster schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:51:
Geen duimpjes omlaag please. Ik vind de -1tjes op de homepage al "meh"
Die -1tjes op de homepage zijn ook enkel voor trollgedrag etc.
Daar is hier op het forum deze voor bedacht: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dit schrijf ik als user

Heel eerlijk gezegd zie ik ook liever dat de plus duimpjes verdwijnen. Sowieso het hele idee dat gestemd wordt met een mening om een onduidelijke reden vind ik niks, is de inhoud juist? Vind je het bericht leuk? Vind je inhoud leuk? Et cetera... Op de FP houden we gelukkig nog wel modereren op basis van inhoud.

Ik snap dat het niet gewenst is om een negatieve sfeer te creëren op Tweakers, iedereen vind het tenslotte fijner om positieve dingen te zien en horen dan negatieve dingen, maar als je plusjes creëert moet je eigenlijk ook een minnetje creëren voor de balans. Of nog beter, haal ook het plusje weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:52:
Dit schrijf ik als user

Heel eerlijk gezegd zie ik ook liever dat de plus duimpjes verdwijnen. Sowieso het hele idee dat gestemd wordt met een mening om een onduidelijke reden vind ik niks, is de inhoud juist? Vind je het bericht leuk? Vind je inhoud leuk? Et cetera... Op de FP houden we gelukkig nog wel modereren op basis van inhoud.

Ik snap dat het niet gewenst is om een negatieve sfeer te creëren op Tweakers, iedereen vind het tenslotte fijner om positieve dingen te zien en horen dan negatieve dingen, maar als je plusjes creëert moet je eigenlijk ook een minnetje creëren voor de balans. Of nog beter, haal ook het plusje weg.
Het is ook maar de vraag wat meer een sfeer positief of negatief beïnvloed. Een post met 3 duimpjes lijkt natuurlijk top. Een post met 3 duimpjes omlaag is minder. Maar gezien duimpjes omlaag niet kunnen, komen er misschien wel mensen die diverse Posts maken om het duimpjes omlaag te verwoorden (en de kwaliteit van de meeste Posts laat dan te wensen over, zie de diverse topics). Was een duimpje omlaag niet minder erg geweest?

Uiteindelijk moet er uit het gedrag toch wel te filteren zijn wie eventueel vaak (onterecht) negatief of positief is. Met enkel positiviteit krijg ik een beetje het Red mijn vakantie / SBS6 / eenzijdige journalistiek gevoel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

fredkroket schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 00:22:
[...]

Het is ook maar de vraag wat meer een sfeer positief of negatief beïnvloed. Een post met 3 duimpjes lijkt natuurlijk top. Een post met 3 duimpjes omlaag is minder. Maar gezien duimpjes omlaag niet kunnen, komen er misschien wel mensen die diverse Posts maken om het duimpjes omlaag te verwoorden (en de kwaliteit van de meeste Posts laat dan te wensen over, zie de diverse topics). Was een duimpje omlaag niet minder erg geweest?

Uiteindelijk moet er uit het gedrag toch wel te filteren zijn wie eventueel vaak (onterecht) negatief of positief is. Met enkel positiviteit krijg ik een beetje het Red mijn vakantie / SBS6 / eenzijdige journalistiek gevoel.
En daarom moeten beiden dus afgeschaft worden. :P bij beide kanten Is namelijk de nuance compleet weg, je kan niet meer aangeven waarom je het wel/niet eens bent met die post namelijk. Ik zou persoonlijk liever geen enkele vorm van duimpjes of dergelijke systemen zien op GoT. (daarnaast, huge rip off van Facebook.....
Maar dat zal wel iets met de nieuwe doelgroep te maken hebben. :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:08:
[...]

En daarom moeten beiden dus afgeschaft worden. :P bij beide kanten Is namelijk de nuance compleet weg, je kan niet meer aangeven waarom je het wel/niet eens bent met die post namelijk.
Je zegt dus dat het duimpje ervoor zorgt dat je niet meer kan reageren in een topic? Hoe dan? Men is nog steeds vrij om te reageren en een mening of feit te onderbouwen. Niemand wordt hier verplicht om het duim systeem te gebruiken. Hell, er is zelfs custom css beschikbaar om 't weg te halen!

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik vind ook dat het duimpje wel afgeschaft mag worden. Voegt niet echt iets toe. Tweakers is een (tech) discussie community...geen facebook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero of Time schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:46:
[...]

Je zegt dus dat het duimpje ervoor zorgt dat je niet meer kan reageren in een topic? Hoe dan? Men is nog steeds vrij om te reageren en een mening of feit te onderbouwen. Niemand wordt hier verplicht om het duim systeem te gebruiken. Hell, er is zelfs custom css beschikbaar om 't weg te halen!
Tuurlijk kan dat nog, maar ik bedoel te zeggen dat het, mits het duimpje door mensen gebruikt wordt, de nuance weg haalt. De optie om die nuance weg te halen zou er in mijn ogen helemaal niet moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Alternative schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:10:
Ik vind ook dat het duimpje wel afgeschaft mag worden. Voegt niet echt iets toe. Tweakers is een (tech) discussie community...geen facebook. ;)
Ik heb de knop eens als Henk gezet via CSS, maar ik vind de knop eigenlijk ook niks toevoegen. Laat staan een duim omlaag. Het meningmodden gebeurt al genoeg op FP. Een quote + (inhoudelijke) reactie heb je meer aan.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

fredkroket schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:22:
Een mooie feature vind ik de opgestoken duim. Zonder hetzelfde te posten kan je aangeven dat je het er mee eens bent, of dat het gewoon een zinvolle bijdrage is.

Ik mis eigenlijk de "duim omlaag" knop. Wel zo fijn als er mensen posten waar je het niet mee eens bent, of waarvan de waarde van de bijdrage er niet is, gewoon een duim omlaag kunt geven.

Ik heb even gezocht, maar ik kon niet vinden of dit al eerder is verzocht.
je kunt natuurlijk die 'duim omlaag' gewoon geven... voor je beeldscherm mompelen 'wat een domme post' voldoet dan al ;) :P

de vraag is vooral of je dat vervolgens aan andere moet willen laten zien, en of het voor posters prettig is als hun eigen post gelijk ook negatief gepresenteerd kan worden..

Dat kan ertoe leiden dat mensen misschien niet meer durven posten of wegblijven, soms ook omdat ze een minder gangbare en/of gedeelde mening hebben.
Als 'kwaliteitsmerkmaal' is de duim natuurlijk niet geschikt, ook en zeer geapprecieerde posts kan onjuistheden bevatten.

Overigens zou ik me misschien voor kunnen stellen dat een post met veel +-jes eventueel ook een '-1 overgewaardeerd'-optie zou kunnen krijgen (die vroeger bij de T.net-moderatie-opties bestond)..
als bv iemand een zijns inziens te hoog gewaarderde post wat wil 'corrigeren'.
Dat zou dan geen mogelijkheid bieden 'negatief' te waarderen, maar wel hoge waarderingen te 'corrigeren' (al blijft het altijd nogal subjectief of er een 'goed' waardering voor een forum-post bestaat)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vraag mij het hele nut van die duim af, aangezien je geen melding krijgt dat iemand je post geliked heeft en er bij mijn weten ook nog altijd geen overzicht is van berichten waar op de duim geklikt is...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58
Voor de mensen die ook geen fan van de duim zijn heb ik leuk nieuws. Het plan is dat ze ook mee gaan tellen voor de karma van de gebruikers. Dezelfde karma die 'aantoont' dat je een expert bent/kennis hebt over een onderwerp.

Voor meer info: Feedback: Nieuw karmasysteem
Vooral de laatste paar pagina's zijn hierbij interessant.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Raven schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:39:
Ik vraag mij het hele nut van die duim af, aangezien je geen melding krijgt dat iemand je post geliked heeft en er bij mijn weten ook nog altijd geen overzicht is van berichten waar op de duim geklikt is...
Dat dat er niet is wil niet zeggen dat dat er niet kan komen. Er is bij het bouwen van deze feature gekozen om het incrementeel te doen. Eerst de basis leggen en dan gebaseerd op hoe het ding gebruikt wordt en op reacties van de community besluiten hoe het verder uitgebreid gaat worden. Als er vraag is naar dat overzicht of notificaties dan is dat een feature request waard, al weet ik niet of Product die liever centraal in dit topic ziet of per feature apart. :P

Persoonlijk vind ik die twee dingen ook wel goeie ideeën maar die notificaties zouden wel optioneel moeten zijn, of eventueel afhankelijk van de "abonneestatus" op een topic die ook nog ergens in de pijplijn zit. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:48:
Voor de mensen die ook geen fan van de duim zijn heb ik leuk nieuws. Het plan is dat ze ook mee gaan tellen voor de karma van de gebruikers. Dezelfde karma die 'aantoont' dat je een expert bent/kennis hebt over een onderwerp.

Voor meer info: Feedback: Nieuw karmasysteem
Vooral de laatste paar pagina's zijn hierbij interessant.
Ik wilde je eigenlijk een duim geven, maar ik vroeg me af in welke context je dit dan moest zien. Eigenlijk heeft het namelijk weer niets te maken met mijn vraag, betreffende de de duim omlaag. ;).

Er zijn gewoon bijzondere zaken gaande (met bijvoorbeeld de badges, karma berekeningen op basis van oa de duimen) en de onbalans wordt steeds groter. De waardering die je met een duim (opgestoken) kunt geven is gewoon niet duidelijk en niet compleet.

Het zal intern allemaal ook best wel ter sprake zijn gekomen voordat alles is ingevoerd, maar het gevaar van bepaalde samenstellingen is dat men soms toch geneigd is een goed klinkend idee als een kudde gaat volgen. De schoppende en kritische medemens is vaak toch in de minderheid (ik heb het niet over de ongefundeerde Facebook zeurders :)) is de ervaring, ik hoop in ieder geval dat het alsnog eens in overweging genomen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vooralsnog moeten we eerst zien dat de feature überhaupt wat meer aftrek vindt. Er wordt nog niet heel veel geliked. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
De voorlopige conclusie kan in ieder geval zijn dat "Angeloonie" zijn eerste post in dit topic de best beoordeelde reactie is en daarnaast is duidelijk dat Exorcist de knop in ieder geval gevonden heeft in dit topic.

Het gevaar is (zoals met de post van Angeloonie): TS opent topic, iemand die de "first post" scoort en nog een redelijke reactie geeft (zoals Angeloonie, maar dat is deels ook een mening van hemzelf) krijgt allerlei duimpjes. Terecht? Is iedereen het met hem eens? Zijn de posts daaronder minder van kwaliteit? Of was het voor de mensen niet boeiend genoeg meer en werd het feitelijk een TLDR.

Ik zal het voor vandaag laten rusten en nog wat voorbeelden oogsten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:40:
Vooralsnog moeten we eerst zien dat de feature überhaupt wat meer aftrek vindt. Er wordt nog niet heel veel geliked. :)
Is dat misschien juist ook het hele punt? :?

Niet lullig bedoeld, maar zou dat misschien aantonen dat dit een feature is waar het overgrote deel van de community dus niet erg veel behoefte aan heeft en dus niet erg veel gebruik van zal gaan maken? Nu niet en in de toekomst niet.

Ik hoor om mij heen namelijk alleen maar mensen die zeggen: custom css om het uit te zetten, gewoon negeren, enzovoorts. Dat lijkt mij natuurlijk niet het doel vanuit jullie gezien van nieuwe features? Dat het overgrote deel van de mensen er niks mee gaat doen.

Ik dacht zelf dat het gewoon het normale fenomeen is dat je klachten eerder hoort dan een positief verhaal, maar uit jouw comment begrijp ik dat het statistisch gezien ook nog niet erg veel gebruikt wordt en dat lijkt mij ergens wel een teken aan de wand voor deze specifieke feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:31:
[...]

Is dat misschien juist ook het hele punt? :?

Niet lullig bedoeld, maar zou dat misschien aantonen dat dit een feature is waar het overgrote deel van de community dus niet erg veel behoefte aan heeft en dus niet erg veel gebruik van zal gaan maken? Nu niet en in de toekomst niet.
Misschien dat het niet gebruikt wordt omdat mensen het nut niet zien omdat er nog geen karma aan verbonden is? Misschien wordt het meer gebruikt in een bepaald soort topics en meten wij (users en crew alike) op een verkeerde manier? Misschien willen mensen eerst fatsoenlijke Q&A-mogelijkheden voordat ze vinden dat het nut heeft?
Ik hoor om mij heen namelijk alleen maar mensen die zeggen: custom css om het uit te zetten, gewoon negeren, enzovoorts. Dat lijkt mij natuurlijk niet het doel vanuit jullie gezien van nieuwe features? Dat het overgrote deel van de mensen er niks mee gaat doen.
Mensen die een feature wel fijn vinden klagen er niet over dus die hoor je niet. De conclusie dat het overgrote deel van de users er niks aan vindt is dus misschien wat prematuur. Dat likes wel werken en ook gewenst kunnen zijn wordt op talloze andere websites bewezen. ;)
Ik dacht zelf dat het gewoon het normale fenomeen is dat je klachten eerder hoort dan een positief verhaal, maar uit jouw comment begrijp ik dat het statistisch gezien ook nog niet erg veel gebruikt wordt en dat lijkt mij ergens wel een teken aan de wand voor deze specifieke feature.
Ik weet niet hoe die stats gemeten worden. Het kan ten dele ook komen omdat mensen door het ingewikkeldere systeem in de FP misschien geen houding aan kunnen nemen ten opzichte van dit nieuwe systeem.

Het kan ook best dat de wens naar de feature minder groot is dan vooraf gedacht maar persoonlijk geloof ik dat niet zo, juist door de populariteit van upvotes op andere media (en daarmee bedoel ik niet alleen Facebook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
fredkroket schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:36:
[...]

Ik wilde je eigenlijk een duim geven, maar ik vroeg me af in welke context je dit dan moest zien. Eigenlijk heeft het namelijk weer niets te maken met mijn vraag, betreffende de de duim omlaag. ;).

Er zijn gewoon bijzondere zaken gaande (met bijvoorbeeld de badges, karma berekeningen op basis van oa de duimen) en de onbalans wordt steeds groter. De waardering die je met een duim (opgestoken) kunt geven is gewoon niet duidelijk en niet compleet.

Het zal intern allemaal ook best wel ter sprake zijn gekomen voordat alles is ingevoerd, maar het gevaar van bepaalde samenstellingen is dat men soms toch geneigd is een goed klinkend idee als een kudde gaat volgen. De schoppende en kritische medemens is vaak toch in de minderheid (ik heb het niet over de ongefundeerde Facebook zeurders :)) is de ervaring, ik hoop in ieder geval dat het alsnog eens in overweging genomen gaat worden.
Dat heb ik ook al meerdere keren geopperd in de thread waar ik naar linkte maar zoals je op de laatste paar pagina's kan lezen wordt dat systematisch genegeerd en wordt er over bepaalde zaken simpelweg gelogen door lieden als NMe om het systeem maar te verdedigen. Ook als je een (mijns inziens totaal terechte) parallel trekt tussen het meningmodden op de frontpage en het systeem wat nu in aanbouw is wordt het meningmodden simpelweg gebagatelliseerd.

Alles wordt heel leuk gepresenteerd alsof de community er op zit te wachten en met dooddoeners als "laten we eerst maar eens kijken hoe het loopt" wordt commentaar op de features 'on hold' gezet om vervolgens te laten wegkwijnen.

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat er vanuit de Persgroep druk wordt uitgeoefend om T.net de Nederlandse Reddit te maken of iets dergelijks. Features die zich eigenlijk alleen maar richten op de nieuwe generatie internetgebruikers zoals duimpjes, e-peens Karmastatussen gebaseerd op postcount, schildjes om te laten zien hoeveel geld je hebt overgemaakt.

Ik vraag me echt af hoe T.net er over een paar jaar uit ziet. Ik vrees het ergste

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je nu hier óók vervelend gaat doen om je eigen mening door te drukken dan is het een dezer dagen echt afgelopen met jouw postprivileges. Commentaar is prima. Kritiek is prima. Wat jij doet is drammen, en dat is nu afgelopen. Laatste waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:05 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Voor de hele slechte postings heb je de Rapporteer knop, vind dat eigenlijk wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
JCE schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 17:35:
[...]

Het is een complot want ze doen niet wat ik leuk vind.
Ja want dat was de strekking van mijn bericht inderdaad. Dat heb je goed opgepikt.

Prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 15:04 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
JCE schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:01:
[...]

Geef me maar gewoon een duimpje.
Goed punt. Hierbij alsnog gedaan. Tag: begrijpend lezen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

fredkroket schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:57:
De voorlopige conclusie kan in ieder geval zijn dat "Angeloonie" zijn eerste post in dit topic de best beoordeelde reactie is en daarnaast is duidelijk dat Exorcist de knop in ieder geval gevonden heeft in dit topic.

Het gevaar is (zoals met de post van Angeloonie): TS opent topic, iemand die de "first post" scoort en nog een redelijke reactie geeft (zoals Angeloonie, maar dat is deels ook een mening van hemzelf) krijgt allerlei duimpjes. Terecht? Is iedereen het met hem eens? Zijn de posts daaronder minder van kwaliteit? Of was het voor de mensen niet boeiend genoeg meer en werd het feitelijk een TLDR.

Ik zal het voor vandaag laten rusten en nog wat voorbeelden oogsten :).
Helaas, geen dislike knop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Oud topic, maar een topic is snel vervuilt door onnodige opmerkingen die letterlijk niks toevoegen en alle reacties daarop. Met een duimpje omlaag kun je de eerste reactie een negatieve beoordeling geven en zal er wellicht minder op gereageerd worden waardoor de reacties ook minder vervuild zijn?

Zucht...

Pagina: 1