Hoi,
Een jaar of 8 geleden heb ik een DVD-Surround set van LG gekocht voor € 150,-
Dit is natuurlijk niet echt meer van de tijd. Enige input is sterio ingang, waar nu de TV op is aangesloten voor het kijken van films.
Ik zoek een?
Goede basis voor een Home Cinema
Wat is je budget?
Het budget is variabel van de 600/800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
het luisteren van muziek overdag via netwerkmogelijkheid, en het bekijken van films
Wat heb je zelf al gevonden?
Vaak zie je dat "jullie" zeggen: ga eens luisteren! Dit heb ik afgelopen tijd gedaan, en ben onder de indruk van:
- Dali Zensor serie.
- Onkyo TX-NR545
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor mijn doel (uiteinderlijk 5.1) wil ik gebruik maken van de combi TX-NR545 icm 2x Dali Zensor 1. Deze dan later uit te breiden met de center, en Zensor 5 als front.
Wat is jullie "weisheid"?
Past dit goed bij elkaar? Qua prijs kom ik mooi in het budget uit, en dan heb ik een goede basis die ik kan uitbreiden naar 5.1
Alvast bedankt!
Een jaar of 8 geleden heb ik een DVD-Surround set van LG gekocht voor € 150,-
Dit is natuurlijk niet echt meer van de tijd. Enige input is sterio ingang, waar nu de TV op is aangesloten voor het kijken van films.
Ik zoek een?
Goede basis voor een Home Cinema
Wat is je budget?
Het budget is variabel van de 600/800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
het luisteren van muziek overdag via netwerkmogelijkheid, en het bekijken van films
Wat heb je zelf al gevonden?
Vaak zie je dat "jullie" zeggen: ga eens luisteren! Dit heb ik afgelopen tijd gedaan, en ben onder de indruk van:
- Dali Zensor serie.
- Onkyo TX-NR545
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor mijn doel (uiteinderlijk 5.1) wil ik gebruik maken van de combi TX-NR545 icm 2x Dali Zensor 1. Deze dan later uit te breiden met de center, en Zensor 5 als front.
Wat is jullie "weisheid"?
Past dit goed bij elkaar? Qua prijs kom ik mooi in het budget uit, en dan heb ik een goede basis die ik kan uitbreiden naar 5.1
Alvast bedankt!