Ik wil een systeem om SolidWorks op te draaien, verder alleen microsoft programma's en internet, wordt niet gebruikt voor games.
Ik hoop rond de €1000,- een systeem te vinden. Dit bedrag is zonder verzend en assemblage kosten.
Winkels in de regio Breda hebben de voorkeur.
Onderstaande randapparatuur wordt gebruikt
LG 27EA53
Wacom Teken tableau
Logitech muis toetsenbord draadloos
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart uit de 960 of 970 GTX series
Minimaal 16 Gb, maar voorkeur voor 32 Gb
200 Gb+ SSD, bij voorkeur een M2 direct op het moederbord
2 Tb HDD
Geheugenkaartlezer
DVD lezer
Moederbord geen voorkeur (lees geen verstand van) dus ik hoop dat hier goede suggesties komen maar als het kan wel een met M2 aansluiting voor de SSD
Processor met hoge snelheid, voor zover ik weet gebruikt SolidWorks maar 1 core
Goede koeling zodat alles zo stabiel mogelijk werkt
Kast en voeding ruim genoeg en sterk genoeg voor bovenstaande items wel enkele usb poorten aan voorzijde
Hoeft niet extreem stil te zijn, wel stabiel en duurzaam.
Hoeft geen ruimte voor uitbreidingen te zijn.
Ik heb geen voorkeur voor een merk, wel graag bewezen kwaliteit.
Geluidsniveau, energieverbruik en grote zijn niet van belang
Ik werk met de PC maar ga er zelf niet aan knutselen, werk dagelijks op een CAD station, meestal Z800 van HP, maar als de kast open moet mag iemand anders dat doen en dat geldt ook voor deze PC
Ik wil graag weten of ik voor mijn budget een PC kan vinden om SolidWorks op te draaien zoals ik dat op professionele systemen gewend ben en wat nu qua hardware goede keuzes zijn, aangezien ik daar zelf niet in thuis ben.
Zelfs als mijn budget te weinig is hoor ik graag wat het dan zou moeten zijn, dan weet ik waar ik voor kan gaan sparen
Alvast bedankt voor jullie moeite
Ik hoop rond de €1000,- een systeem te vinden. Dit bedrag is zonder verzend en assemblage kosten.
Winkels in de regio Breda hebben de voorkeur.
Onderstaande randapparatuur wordt gebruikt
LG 27EA53
Wacom Teken tableau
Logitech muis toetsenbord draadloos
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart uit de 960 of 970 GTX series
Minimaal 16 Gb, maar voorkeur voor 32 Gb
200 Gb+ SSD, bij voorkeur een M2 direct op het moederbord
2 Tb HDD
Geheugenkaartlezer
DVD lezer
Moederbord geen voorkeur (lees geen verstand van) dus ik hoop dat hier goede suggesties komen maar als het kan wel een met M2 aansluiting voor de SSD
Processor met hoge snelheid, voor zover ik weet gebruikt SolidWorks maar 1 core
Goede koeling zodat alles zo stabiel mogelijk werkt
Kast en voeding ruim genoeg en sterk genoeg voor bovenstaande items wel enkele usb poorten aan voorzijde
Hoeft niet extreem stil te zijn, wel stabiel en duurzaam.
Hoeft geen ruimte voor uitbreidingen te zijn.
Ik heb geen voorkeur voor een merk, wel graag bewezen kwaliteit.
Geluidsniveau, energieverbruik en grote zijn niet van belang
Ik werk met de PC maar ga er zelf niet aan knutselen, werk dagelijks op een CAD station, meestal Z800 van HP, maar als de kast open moet mag iemand anders dat doen en dat geldt ook voor deze PC
Ik wil graag weten of ik voor mijn budget een PC kan vinden om SolidWorks op te draaien zoals ik dat op professionele systemen gewend ben en wat nu qua hardware goede keuzes zijn, aangezien ik daar zelf niet in thuis ben.
Zelfs als mijn budget te weinig is hoor ik graag wat het dan zou moeten zijn, dan weet ik waar ik voor kan gaan sparen
Alvast bedankt voor jullie moeite