Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Heb de laatste 6 jaar gebruik gemaakt van een laptop. Het HP beestje heeft het aardig lang uitgehouden maar ben bang dat ie zichzelf binnenkort naar de eeuwige electronicavelden zal begeven. Daarnaast inmiddels een tablet en daarmee kan ik lekker emailen en surfen. DUS; heb besloten mn oude hobby weer eens op te pakken. Gamennn
Ben niet van plan heeeele nieuwe games te spelen dus ik mik op een budget/basis game pc. Heb me weer aardig ingelezen, crisis wat is er mooi spul bijgekomen sinds ik mn laatste desktop heb samengesteld. De BBG van november leende zich voor een mooi beginnetje!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik koers op 650euro -ish. Excl. scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een oude Logitec bedrade muis liggen. De mouseman optical dual sensor haha. Moet ik die ook vervangen of ken dat nog?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart is voldoende. SSD wordt mij vanuit alle hoeken aangeraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Not really. Mik een beetje op duurzaamheid/betrouwbaarheid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een stille, koele pc.
Ga je overklokken?
Overklokken staat (nog) niet op de agenda. Wellicht als de cpu gaat verouderen..
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat zeggen jullie van onderstaande setup? Gaat dit een beetje werken? Of is de videokaart overkill? En gaat de cpu diezelfde videokaart ook 'nekken' of valt dat mee? Suggesties zijn zeer welkom! Vraagje over de voeding. Is 350W voldoende volgens jullie? Lees overal dat de wattages niet heeeeel erg belangrijk zijn. Belangrijker is te kijken naar kwaliteit. True? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
Heb de laatste 6 jaar gebruik gemaakt van een laptop. Het HP beestje heeft het aardig lang uitgehouden maar ben bang dat ie zichzelf binnenkort naar de eeuwige electronicavelden zal begeven. Daarnaast inmiddels een tablet en daarmee kan ik lekker emailen en surfen. DUS; heb besloten mn oude hobby weer eens op te pakken. Gamennn
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik koers op 650euro -ish. Excl. scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een oude Logitec bedrade muis liggen. De mouseman optical dual sensor haha. Moet ik die ook vervangen of ken dat nog?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart is voldoende. SSD wordt mij vanuit alle hoeken aangeraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Not really. Mik een beetje op duurzaamheid/betrouwbaarheid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag een stille, koele pc.
Ga je overklokken?
Overklokken staat (nog) niet op de agenda. Wellicht als de cpu gaat verouderen..
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat zeggen jullie van onderstaande setup? Gaat dit een beetje werken? Of is de videokaart overkill? En gaat de cpu diezelfde videokaart ook 'nekken' of valt dat mee? Suggesties zijn zeer welkom! Vraagje over de voeding. Is 350W voldoende volgens jullie? Lees overal dat de wattages niet heeeeel erg belangrijk zijn. Belangrijker is te kijken naar kwaliteit. True? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 75,02 | € 75,02 |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 2GB | € 209,95 | € 209,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Gigabyte WB867D-I | € 31,70 | € 31,70 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 350W | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 80,33 | € 80,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 631,70 | |