Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Lync 2013]Nummer meezenden bij uitgaande gesprekken

Pagina: 1
Acties:

• Super Stunner
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04-2022
Hoi, wij willen graag dat als wij met Lync uitgaand bellen, dat er een algemeen telefoonnummer wordt meegezonden. Dit kun je op de lync server instellen. Ik heb al een beetje zitten speuren op de lync 2013 server maar ik ben nog vij onervaren in lync. Iemand enig idee waar ik dit kan instellen?

[ Voor 11% gewijzigd door Super Stunner op 27-11-2015 17:37 ]

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kan in het topic
Het algemene Skype for Business Server topic

Je moet het op de trunk settings zoeken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik persoonlijk kan het geen ramp vinden als een losse vraag in een los topic wordt gesteld ;)

Maar goed. Bijv. [google=lync server set outgoing number] (om een willekeurige zoekterm te proberen) geeft al snel oa
It is setup either on the Gateway or you can do in in Lync.

Lync Control Panel -> Voice Routing -> Route. Modify your Route(s). Check box to Suppress caller ID and enter Alternate caller ID.
Dergelijke instellingen geprobeerd? Waar loop je vast?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Super Stunner
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04-2022
F_J_K schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:02:
Ik persoonlijk kan het geen ramp vinden als een losse vraag in een los topic wordt gesteld ;)

Maar goed. Bijv. [google=lync server set outgoing number] (om een willekeurige zoekterm te proberen) geeft al snel oa
[...]

Dergelijke instellingen geprobeerd? Waar loop je vast?
Ik mag momenteel niks veranderen ik moest even uitzoeken hoe of wat, maar zal eens kijken of ik met deze info verder kom thx.