Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Niet echt betrouwbaar 
ik zou 15 December 1999 Castel@home hebben.
ik heb nu een maandje kabel
maar dat had dus ook te maken met Castel -> essent enzo..
ik zou 15 December 1999 Castel@home hebben.
ik heb nu een maandje kabel
maar dat had dus ook te maken met Castel -> essent enzo..
Daarin is @home niet betrouwbaar... Meestal wordt het een keer of 3 uitgesteld...
Deze data zijn bij mij genoemd:
18 augustus 2000
1 september 2000
18 oktober 2000
Begin 2001
Het is uiteindelijk 1 februari 2001 geworden...
Deze data zijn bij mij genoemd:
18 augustus 2000
1 september 2000
18 oktober 2000
Begin 2001
Het is uiteindelijk 1 februari 2001 geworden...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
in de plaats waar ik woon (regio den bosch) zou het eind augustus 1999 beschikbaar worden. Eind augustus was het er ook
Erg betrouwbaar dus...
Hier viel het tegen. Eerst noemden ze februari 2000, maar dat werd uiteindelijk pas juni 2000.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Jep, maar nadat het essent werd is het erg achteruitgegaan. Ik heb maanden op de verkoopafdeling van @Home gewerkt, dus ik kan het weten.Op woensdag 20 juni 2001 12:15 schreef thefirstikke het volgende:
in de plaats waar ik woon (regio den bosch) zou het eind augustus 1999 beschikbaar worden. Eind augustus was het er ookErg betrouwbaar dus...
Als het goed is noemt @home nu ook geen streefdata meer, behalve als ze heel zeker zijn...
Als je eerder wilt netten kan je je aanmelden als betatester
DOH! Hoeveel denk je dat ze er daarvan nodig hebben dan? En gemiddelde plaats had misschien wel 100 mensen die betatester willen worden, terwijl ze er maar 10-20 nodig hebben...Op woensdag 20 juni 2001 12:21 schreef RoeLz het volgende:
Als je eerder wilt netten kan je je aanmelden als betatester
Wie niet waagt wie niet wint.
Ik denk dat de meeste mensen niet eens weten dat @home betatest.
ze ontkennen het namelijk gewoon als je belt
Ik denk dat de meeste mensen niet eens weten dat @home betatest.
ze ontkennen het namelijk gewoon als je belt
Hier in Enschede erg betrouwbaar:
27 oktober 2000 afgesproken --> 27 oktober 2000 zijn ze langs gekomen.
Verder ook helemaal geen klachten over de verbinding, alleen de emailservers zijn vrij brak.
27 oktober 2000 afgesproken --> 27 oktober 2000 zijn ze langs gekomen.
Verder ook helemaal geen klachten over de verbinding, alleen de emailservers zijn vrij brak.
.....
In November 1999 beloofd, in November 2000 kon ik eindelijk snel internetten.
Maar het was het wachten waard, hoewel ze de laatste week behoorlijk lopen te k*tten met de verbinding.
Maar het was het wachten waard, hoewel ze de laatste week behoorlijk lopen te k*tten met de verbinding.
Als ik jou was zou ik gewoon voor @home gaan.. Schrijf je nu alvast in, dan weet je zeker dat je 1 van de eersten bent. Er zijn al genoeg topics over ADSL vs @home geweest, en altijd was de conclusie dat:
1 @home is goedkoper dan MXStream Basic
2 @home is sneller dan MXStream Plus
Wil je snel aan het internetten, dan is MXStream msichien een optie. Wil je snel internetten, ga dan voor @home...
1 @home is goedkoper dan MXStream Basic
2 @home is sneller dan MXStream Plus
Wil je snel aan het internetten, dan is MXStream msichien een optie. Wil je snel internetten, ga dan voor @home...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Zullen we het niet over beloftes gaan hebben? Bij m'n ouders beloofde toendertijd GelreVision kabelinternet aan het eind van 1998. Nu hebben m'n ouders pas zo'n halfjaar Chello.
Auch..that hurts!!
Auch..that hurts!!
Verwijderd
Bij ons was het de Cogas (kabelmaatschappij hier, die samenwerkt met Essent@Home) die het de hele tijd uitstelde. Toen het bekend was dat @Home zou komen, zeiden ze september 2000. Dat was bijna goed, want in Oldenzaal was het wel in september 2000 beschikbaar, in Almelo pas in oktober.
Alleen nadat ik me had ingeschreven....... superlang verhaal, lees ook wel:
Genaaid door Essent@Home
(Ik ben DYEWiTNEZ, dit is al een tijdje mijn nieuwe username.)
Alleen nadat ik me had ingeschreven....... superlang verhaal, lees ook wel:
Genaaid door Essent@Home
(Ik ben DYEWiTNEZ, dit is al een tijdje mijn nieuwe username.)
Ik ben tester!!Op woensdag 20 juni 2001 12:22 schreef Moartn het volgende:
[..]
DOH! Hoeveel denk je dat ze er daarvan nodig hebben dan? En gemiddelde plaats had misschien wel 100 mensen die betatester willen worden, terwijl ze er maar 10-20 nodig hebben...
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
Ben zeer tevreden over @home. Ik heb adsl bij iemand anders geinstalled en ik merkte dat @home echt 5 keer zo snel is dan mxtream. Met mxstream zijn er volgens mijn inziens meer problemen dan met @home. Ik heb @home nu als 2 jaar denk ik. Het is een tijdje geweest dat hun mailservers liepen te kloten. Maar daar heb ik ook niet overdreven veel last van gehad. @home is oke en snel, beter dan Adsl in ieder geval.
Weet iemand hoe je tester wordt of wie je hiervoor moet bedreigen?
Heb net gebeld naar @home en ze zeiden dat ze zelf testers hebben en uitzoeken maar je kunt je zo niet aanmelden volgens de helpdesk.
Hierzo, in Hoogezand,
@home zou op 1 december 2000 beschikbaar zijn.Uitgesteld naar januari 2001.
Eind januari heeft iedereen in Hoogezand een brief gekregen dat @home pas op 4 April 2001 beschikbaar zal zijn.
En nu is het niet eens meer bekend wanneer het beschikbaar zal zijn
Kan nog wel een jaar duren. Ik hoop dat ADSL maar snel mogelijk moet komen.
@home zou op 1 december 2000 beschikbaar zijn.Uitgesteld naar januari 2001.
Eind januari heeft iedereen in Hoogezand een brief gekregen dat @home pas op 4 April 2001 beschikbaar zal zijn.
En nu is het niet eens meer bekend wanneer het beschikbaar zal zijn
Kan nog wel een jaar duren. Ik hoop dat ADSL maar snel mogelijk moet komen.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Pagina: 1