Hoe betrouwbaar is @home?

Pagina: 1
Acties:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Out of the blue belooft @home ineens dat zij hier in Oss vanaf eind juli kabelinternet gaan aanbieden (Essent heeft onlangs de CAI hier overgenomen).

Wij hebben hier nog steeds geen breedband in Oss, maar KPN belooft al een tijdje MxStream te leveren (zou al in mei beschikbaar zijn). Helaas is dat er nog steeds niet en er is weinig hoop om te denken dat dat erg snel zal verbeteren. Als @home daadwerkelijk eind juli kan leveren, zou dat dus sneller beschikbaar zijn dan ADSL.

Nu is mijn vraag: hoe betrouwbaar is @home als het aankomt op beschikbaarheidsdata?? Houdt dat enig verband met de werkelijke status, of is het de geblindeerde wc-madam die ze met een pijltje op een kalender laten gooien om zo een datum te kunnen vertellen?

Wat zijn jullie ervaringen?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12

Kettrick

Rantmeister!

Niet echt betrouwbaar :9

ik zou 15 December 1999 Castel@home hebben.

ik heb nu een maandje kabel >:)

maar dat had dus ook te maken met Castel -> essent enzo..

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Daarin is @home niet betrouwbaar... Meestal wordt het een keer of 3 uitgesteld...

Deze data zijn bij mij genoemd:

18 augustus 2000
1 september 2000
18 oktober 2000
Begin 2001

Het is uiteindelijk 1 februari 2001 geworden... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
in de plaats waar ik woon (regio den bosch) zou het eind augustus 1999 beschikbaar worden. Eind augustus was het er ook :) Erg betrouwbaar dus...

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Hier viel het tegen. Eerst noemden ze februari 2000, maar dat werd uiteindelijk pas juni 2000.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 20 juni 2001 12:15 schreef thefirstikke het volgende:
in de plaats waar ik woon (regio den bosch) zou het eind augustus 1999 beschikbaar worden. Eind augustus was het er ook :) Erg betrouwbaar dus...
Jep, maar nadat het essent werd is het erg achteruitgegaan. Ik heb maanden op de verkoopafdeling van @Home gewerkt, dus ik kan het weten. :)

Als het goed is noemt @home nu ook geen streefdata meer, behalve als ze heel zeker zijn...

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Als je eerder wilt netten kan je je aanmelden als betatester >:)

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 20 juni 2001 12:21 schreef RoeLz het volgende:
Als je eerder wilt netten kan je je aanmelden als betatester >:)
DOH! Hoeveel denk je dat ze er daarvan nodig hebben dan? En gemiddelde plaats had misschien wel 100 mensen die betatester willen worden, terwijl ze er maar 10-20 nodig hebben... |:(

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Wie niet waagt wie niet wint.

Ik denk dat de meeste mensen niet eens weten dat @home betatest.

ze ontkennen het namelijk gewoon als je belt :)

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:37
Hier in Enschede erg betrouwbaar:

27 oktober 2000 afgesproken --> 27 oktober 2000 zijn ze langs gekomen.

Verder ook helemaal geen klachten over de verbinding, alleen de emailservers zijn vrij brak.

.....

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24
In November 1999 beloofd, in November 2000 kon ik eindelijk snel internetten.

Maar het was het wachten waard, hoewel ze de laatste week behoorlijk lopen te k*tten met de verbinding.

• Janoz
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als ik jou was zou ik gewoon voor @home gaan.. Schrijf je nu alvast in, dan weet je zeker dat je 1 van de eersten bent. Er zijn al genoeg topics over ADSL vs @home geweest, en altijd was de conclusie dat:
1 @home is goedkoper dan MXStream Basic
2 @home is sneller dan MXStream Plus

Wil je snel aan het internetten, dan is MXStream msichien een optie. Wil je snel internetten, ga dan voor @home...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Zullen we het niet over beloftes gaan hebben? Bij m'n ouders beloofde toendertijd GelreVision kabelinternet aan het eind van 1998. Nu hebben m'n ouders pas zo'n halfjaar Chello. :r

Auch..that hurts!!

Verwijderd

Bij ons was het de Cogas (kabelmaatschappij hier, die samenwerkt met Essent@Home) die het de hele tijd uitstelde. Toen het bekend was dat @Home zou komen, zeiden ze september 2000. Dat was bijna goed, want in Oldenzaal was het wel in september 2000 beschikbaar, in Almelo pas in oktober.
Alleen nadat ik me had ingeschreven....... superlang verhaal, lees ook wel:
Genaaid door Essent@Home

(Ik ben DYEWiTNEZ, dit is al een tijdje mijn nieuwe username.)

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Op woensdag 20 juni 2001 12:22 schreef Moartn het volgende:

[..]

DOH! Hoeveel denk je dat ze er daarvan nodig hebben dan? En gemiddelde plaats had misschien wel 100 mensen die betatester willen worden, terwijl ze er maar 10-20 nodig hebben... |:(
Ik ben tester!!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

Ben zeer tevreden over @home. Ik heb adsl bij iemand anders geinstalled en ik merkte dat @home echt 5 keer zo snel is dan mxtream. Met mxstream zijn er volgens mijn inziens meer problemen dan met @home. Ik heb @home nu als 2 jaar denk ik. Het is een tijdje geweest dat hun mailservers liepen te kloten. Maar daar heb ik ook niet overdreven veel last van gehad. @home is oke en snel, beter dan Adsl in ieder geval.

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 13:46

bfm

Hier in Uden was et een maandje later als gepland, dus valt nog mee :)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Weet iemand hoe je tester wordt of wie je hiervoor moet bedreigen?

• bulletje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 21:13
Heb net gebeld naar @home en ze zeiden dat ze zelf testers hebben en uitzoeken maar je kunt je zo niet aanmelden volgens de helpdesk.

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Hierzo, in Hoogezand,
@home zou op 1 december 2000 beschikbaar zijn.Uitgesteld naar januari 2001.
Eind januari heeft iedereen in Hoogezand een brief gekregen dat @home pas op 4 April 2001 beschikbaar zal zijn.
En nu is het niet eens meer bekend wanneer het beschikbaar zal zijn |:(
Kan nog wel een jaar duren. Ik hoop dat ADSL maar snel mogelijk moet komen.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Pagina: 1