Ik ben zwaaaaaar genaaid door Essent@Home. Iedereen die deze maatschappij heel goed vind, moet nog maar eens goed kijken. Tijdens een promotiedag van onze kabelmaatschappij hier in Almelo, kon je je opgeven voor kabel-internet van Essent@Home. Je zou dan de eerste maand gratis krijgen. Ik meld me daar dus aan, en dan doen ze even zo'n postcode-check om te kijken of het Essent-netwerk wel actief is daar en of je aansluiting geschikt is enzo. Ze typen daar mijn postcode in (ik kijk mee op het scherm en ik zie dat ze de juiste postcode intoetst). Er staat: "u bent beschikbaar, bla bla bla" en ik denk: "YESSSSSS, IK KRIJG KABEL!". Alles ingevuld en al, krijg ik de boodschap gebeld te worden voor een afspraak. Mijn vrienden hebben dit ook gedaan. Alleen werden zij wel gebeld en ik niet. Sommigen van hen krijgen een brief dat ze niet konden worden bereikt en dat ze even terug moest bellen. Ik kreeg deze brief niet, maar ik besluit toch maar te bellen. Ik krijg te horen dat ik NIET geschikt ben voor een Essent@Home aansluiting. Ik zeg dat ik op internet toch echter wel door de postcode-check ben gekomen. Ze zouden het doorgeven aan de technische dienst en ik zou nog worden gebeld............
Vandaag zit wacht ik voor de zoveelste dag op een Essent@Home-telefoontje, maar het komt niet. Ik besluit de postcode-check nogmaals te doen op internet. Ik voer mijn postcode in en er staat: "u bent niet geschikt voor bla bla bla". Eerst dus wel, nu niet meer. Hoe kan dit? Het is een raadsel. Mijn buurjongen kan het ook niet, maar twee huizen verderop wel. Mijn overbuurjongen kan ook kabel-internet krijgen, ik niet. Ik ben ZEEEEEEER genaaid, ik had mij helemaal erop ingesteld dat ik het zou kunnen (ik was eerst bang dat het niet kon, omdat ik aan de rand van de stad woon, in mijn straat staat namelijk zo'n bordje met "Almelo" erop en dan zo'n streep erdoor, hoewel dit dus nix uitmaakt omdat mensen die voorbij dit bordje wonen WEL kabel-internet kunnen krijgen en ik niet), en op het laatst wordt mij toch gezegd dat ik het niet kan. Het is gewoon vals, omdat ik letterlijk word overgeslagen. Een hele hoop mensen kunnen dus wel, dan kom ik en mijn buurjongen, die kunnen dus niet, en daarnaast kunnen ze het weer wel, tot zelfs BUITEN de stad. Ik voel me GIGANTISCH genaaid door Essent@Home en ik ga hier zeker werk van maken, want ik MOET en ik ZAL kabel hebben!
Vandaag zit wacht ik voor de zoveelste dag op een Essent@Home-telefoontje, maar het komt niet. Ik besluit de postcode-check nogmaals te doen op internet. Ik voer mijn postcode in en er staat: "u bent niet geschikt voor bla bla bla". Eerst dus wel, nu niet meer. Hoe kan dit? Het is een raadsel. Mijn buurjongen kan het ook niet, maar twee huizen verderop wel. Mijn overbuurjongen kan ook kabel-internet krijgen, ik niet. Ik ben ZEEEEEEER genaaid, ik had mij helemaal erop ingesteld dat ik het zou kunnen (ik was eerst bang dat het niet kon, omdat ik aan de rand van de stad woon, in mijn straat staat namelijk zo'n bordje met "Almelo" erop en dan zo'n streep erdoor, hoewel dit dus nix uitmaakt omdat mensen die voorbij dit bordje wonen WEL kabel-internet kunnen krijgen en ik niet), en op het laatst wordt mij toch gezegd dat ik het niet kan. Het is gewoon vals, omdat ik letterlijk word overgeslagen. Een hele hoop mensen kunnen dus wel, dan kom ik en mijn buurjongen, die kunnen dus niet, en daarnaast kunnen ze het weer wel, tot zelfs BUITEN de stad. Ik voel me GIGANTISCH genaaid door Essent@Home en ik ga hier zeker werk van maken, want ik MOET en ik ZAL kabel hebben!