Genaaid door Essent@Home

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
Ik ben zwaaaaaar genaaid door Essent@Home. Iedereen die deze maatschappij heel goed vind, moet nog maar eens goed kijken. Tijdens een promotiedag van onze kabelmaatschappij hier in Almelo, kon je je opgeven voor kabel-internet van Essent@Home. Je zou dan de eerste maand gratis krijgen. Ik meld me daar dus aan, en dan doen ze even zo'n postcode-check om te kijken of het Essent-netwerk wel actief is daar en of je aansluiting geschikt is enzo. Ze typen daar mijn postcode in (ik kijk mee op het scherm en ik zie dat ze de juiste postcode intoetst). Er staat: "u bent beschikbaar, bla bla bla" en ik denk: "YESSSSSS, IK KRIJG KABEL!". Alles ingevuld en al, krijg ik de boodschap gebeld te worden voor een afspraak. Mijn vrienden hebben dit ook gedaan. Alleen werden zij wel gebeld en ik niet. Sommigen van hen krijgen een brief dat ze niet konden worden bereikt en dat ze even terug moest bellen. Ik kreeg deze brief niet, maar ik besluit toch maar te bellen. Ik krijg te horen dat ik NIET geschikt ben voor een Essent@Home aansluiting. Ik zeg dat ik op internet toch echter wel door de postcode-check ben gekomen. Ze zouden het doorgeven aan de technische dienst en ik zou nog worden gebeld............
Vandaag zit wacht ik voor de zoveelste dag op een Essent@Home-telefoontje, maar het komt niet. Ik besluit de postcode-check nogmaals te doen op internet. Ik voer mijn postcode in en er staat: "u bent niet geschikt voor bla bla bla". Eerst dus wel, nu niet meer. Hoe kan dit? Het is een raadsel. Mijn buurjongen kan het ook niet, maar twee huizen verderop wel. Mijn overbuurjongen kan ook kabel-internet krijgen, ik niet. Ik ben ZEEEEEEER genaaid, ik had mij helemaal erop ingesteld dat ik het zou kunnen (ik was eerst bang dat het niet kon, omdat ik aan de rand van de stad woon, in mijn straat staat namelijk zo'n bordje met "Almelo" erop en dan zo'n streep erdoor, hoewel dit dus nix uitmaakt omdat mensen die voorbij dit bordje wonen WEL kabel-internet kunnen krijgen en ik niet), en op het laatst wordt mij toch gezegd dat ik het niet kan. Het is gewoon vals, omdat ik letterlijk word overgeslagen. Een hele hoop mensen kunnen dus wel, dan kom ik en mijn buurjongen, die kunnen dus niet, en daarnaast kunnen ze het weer wel, tot zelfs BUITEN de stad. Ik voel me GIGANTISCH genaaid door Essent@Home en ik ga hier zeker werk van maken, want ik MOET en ik ZAL kabel hebben! :(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tja . . . lastig als je geen keus hebt

;)
I fell with yhou

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Lullig!8-)

• LowResources
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2022

LowResources

da wast

Almelo zei je ?!?
>:)

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Netwerkje met de mensen twee huizen verderop maken? :? Als ze niet tever wonen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ah, dit is niet echt naaierij. Dit is gewoon pech hebben. Je moet niet kwaad naar hun toe gaan reageren, maar gewoon vriendelijk tot een oplossing proberen te komen. Dan komt het echt wel goed.

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Het is algemeen bekend dat de postcode-check van Essent niet betrouwbaar is...

Maar toch wel lullig voor je...
Essent@home Roeleert!! :7

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• DSmarty
  • Niet online
Waarschijnlijk is jouw wijkaansluiting simpelweg niet gereed, en zit jij net op zo'n zonegrens, dus zal je binnenkort ook wel kabel krijgen!

Suc6

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik kom ook uit almelo :) en bij mij kan het ook nog niet. Volgens de Cogas moet ik nog 4 tot 8 weken wachten voordat ik kan internetten via de kabel. Op de 1 of andere manier schijnt er wat fout te zijn gegaan waardoor sommige mensen nog geen internet kunnen krijgen. Maar een echte reden waarom het dan nog niet kan hebben ze niet. Ik heb al verscheidene keren gebeld en ik krijg steeds andere dingen te horen. Mijn vrienden kunnen al wel internetten, en hoe? Tering wat gaat dat snel. Bij mij in de straat kan trouwens niemand nog internetten via kabel.

Ik hoop dat ze het een beetje snel fixen, want ik word echt helemaal gek. Je moet gewoon zo veel mogelijk bellen naar de cogas en essent. Misschien dat ze er dan een beetje spoed achter zetten met de dingen die ze moeten veranderen zodat HEEL almelo kan internetten via kabel.

Let the force be with us DYEWiTNEZ :)

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Hier nog exact zo'n geval. In welke wijk woon je. Ik woon in wijk Rohof.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Mark grave

Bas kan de hele wijk niet op internet of alleen wat straten niet? Bij mij kan de hele wijk niet op internet.

Een vriend van mij woont midden in de stad daar is het wel mogelijk, en in de schelfhorst is het ook geen probleem.

Verwijderd

Als ik jou was zou ik gewoon een netwerkje leggen met de buren. Je hebt tenslotte toch gedeelde bandbreedte met kabel inet

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 06 december 2000 18:27 schreef Snap het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon een netwerkje leggen met de buren. Je hebt tenslotte toch gedeelde bandbreedte met kabel inet
Moet je geen zeikburen hebben....

• IceStorm
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Au das idd genaaid.... Netwerkje idd IS een oplossing (of je nou met 500 of 250 kb/sec downloadt ;))...

Verwijderd

i love @home :)

ik heb het al een paar maand en alles gratiz
(beta tester) en ik woon vlak bij almelo

en in almelo is altijd wat te doen alleen nog niet overal kabel >:)

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

250 meter verderop hebben ze wel kabel. Dat wekt wel frustraties op. Ik ga morgen ff de Cogas bezoeken. COGAS :r....

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

ZEIKERDS
GVD ZEG, hier waar ik woon(oss). Zitten ze nog te discussieren of ze de kabel nou wel of niet moeten verkopen. Tot die tijd geen kabel, dus jullie moeten blij zijn dat je het gewoon hebt. Zelfde als die mensen die zeiken over de snelheid, nou isdn is nog altijd stukken langzamer.

ARGH, sorry wordt gewoon gek van deze K#NKER-stad.
MARIJNISSEN KUTHOER VERKOPEN DIE KABEL MUTS!
sorry's

WHAAAAA i'm going crazy

• Thijs
Een netwerkje leggen met de buren gaat erg moeilijk. Twee redenen:
1. Ik ga weinig met mijn buren om, staat een beetje lullig om opeens aan te komen zetten met: "hey, hoe gaat ie? Zullen we netwerkje leggen? Ik kan namelijk geen kabelmodem krijgen..."
2. Allemaal vrijstaande huizen hier, met van die grote tuinen (ik wil niet opscheppen...)

Dussssssssss... maarja. Gelukkig ben ik niet de enige... ennuh, over dat kereltje dat nog HELEMAAAAAAAAL geen kabel heeft (die ergens woont wat niet op de kaart staat): jij weet waar je aan toe bent. Ik krijg eerst te horen dat ik het wel krijg, ik helemaal blij dus, en dan opeens word je keihard afgewezen, dat is pas kut en als ik een beetje impulsief was geweest had ik een nieuwe PC op de HCC gekocht, omdat ik kabelmodem zou krijgen en dus nog wel een tweede PC kon gebruiken aangezien mij broertjes ook veel gebruik maken van de "familie-PC" en op die manier dus geen tijd heb voor gamen en intensief internetten. Dan had ik dus een PC gekocht, die ik veeeeeeel later (en in de PC wereld betekent dat automatisch dus ook veeeeeel goedkoper) had kunnen kopen. Gelukkig is het bij een nieuwe HD gebleven. :)
Maar dan nog... ik woon dus vlakbij Preston Palace (voor de luitjes die in Almelo wonen) en ik heb vandaag WEEEEER gebeld naar Essent (nou ja, mn broer dan). En ze zeiden dat er een brief de deur uit was gegaan naar de Cogas om zo snel mogelijk voor een aansluiting te zorgen. Nou weet ik niet of ik al die shit moet geloven, ze deden heel vaag maar het kwam ongeveer daar op neer. Er is dus een heel klein hoopje hoop, maarja, dat had ik ook toen ik door de postcode-check was......................

Verwijderd

Woon dus ook in Almelo, en heb vanaf 1-12, breedband internet, bevalt me echt super goed man.. :)

Als medetweaker mot je maar eens bij mij komen internetten, tegenover Shamrock (uiteraard bekent) echt SUPERsnel, Hoop wel dat ze ook een beetje snel bij jou komen

Postcodecheck klopt inderdaad niet, ik kon al volgens de postcodecheck vanaf begin November internet hebben, maar dat kwam helaas 1 maand later... Hoop voor jou ;)

't is echt superdesupersnel hoor, Believe me

Verwijderd

Bram lig je al te pitten??

Of ben je aan het 'dineren' ;)

LOL

Verwijderd

BRAM

:Z

• Thijs
Almelo, 4 december 2000

Ervaar nu de extra dimensie van breedbandinternet via de kabel!

Geachte heer ...,

In nauwe samenwerking met Essent Kabelcom levert Cogas Kabel de nieuwe internetsensatie @Home. Op 11 november 2000 ontvingen wij uw aanmelding voor een abonnement op deze internetdienst. Wij hebben uw aanmelding geregistreerd.

Momenteel is het voor ons helaas nog niet mogelijk om @Home op uw adres aan te bieden. Weliswaar is het kabelnetwerk in uw wijk al aangepast voor internetdiensten, maar in uw woning kan daar nog geen gebruik van worden gemaakt. Zodra wij hebben vastgesteld of uw woonadres toch geschikt kan worden gemaakt voor @Home, nemen wij contact met u op.

Zoals u weet staat @Home voor snelheid en een breed scala aan actueel nieuws en entertainment. Wilt u meer informatie of heeft u vragen? Bezoek dan onze website www.cogaskabel.nl of bel gratis met één van onze medewerkers via telefoonnummer 0800-0093. Tevens ontvangt u, indien u uw e-mailadres heeft ingevuld bij de aanmelding, onze elektronische nieuwsbrief.

Met vriendelijke groet,

drs. ing. D. Schiphorst
directeur

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
wat dacht je hiervan:

ik heb mijzelf ook opgegeven voor @home voor kabelmodem.
Krijg ik een standaard briefje terug van Essent, staat in van "bedankt voor uw aanmelding, binnen nu en 5 jaar bla bla bla"
Dus bij mij ook nog geen aansluiting, maar die termijnen zijn wel zeeeeeer ruim.

2. ik bel naar een lokale pc zaak die ook kabelmodemabbonnees regelt (ook via Essent),
en die zegt doodleuk: "ja, het is maar wanneer ze zin hebben om ook jouw wijk gereed te maken voor kabelmodem".
WATTE... wat is dat nou voor argument?
Wanneer het hun uitkomt?

Dus ik zit voorlopig nog met mijn trouwe 56k6 bakkie te surfen, en ik zie wel hoe en wat...
bye.:r

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Dus ik zit voorlopig nog met mijn trouwe 56k6 bakkie te surfen, en ik zie wel hoe en wat...
bye
56k zul je bedoelen http://www.56k.com
(newbie!!! ;) )

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Laat die teringlijers eerst maar eens van die 90 piek in de maand, die iedereen neer legt, eens de hele shit gaan upgraden. Paar lijntjes erbij enzo... Is de laatste zwaar bagger die @Home bende. Mail server zuigt ook als de tering... Heb BTW ook begrepen dat men voorlopig geen nieuwe aanvragen meer honoreert omdat ze het niet allemaal aankunnen met de huidige capaciteit...

Verwijderd

oplossing voor uitgaande e-mail server is ipv. mail mx1.nl.home.com in te vullen.

maar wat denk je? Dat 90 piek veel is? Wat denk je dat zo'n netwerk kost man? En inderdaad er moet geupgrade worden, en ja er wordt ook geupgrade alleen zijn die glasvezellijntjes schaars en duurt zoiets nou eenmaal even.

• Witte
  • Laatst online: 10:09
Sagar, bedankt voor de tip!

Essent is toch wel snel hier! 330 KB/s in Tilburg.

Houdoe

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Ha DyeWitnez (Thijs),

ja we weten nu wel dat je genaaid voelt. :P
Voor de mensen, we zitten bij elkaar in de klas. En hij zit niks anders te doen dan klagen. Wordt er een beetje gek van, maar je kan hem er leuk mee treiteren. >:).

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Thijs
Nu krijg ik pas een brief van Cogas, die bijna 2 weken eerder is verstuurd dan die andere, en zelfs een gedeelte van de opmaak is hetzelfde:
Almelo, 21 november 2000

Ervaar nu de extra dimensie van breedbandinternet via de kabel!

Geachte heer ...,

In nauwe samenwerking met Essent Kabelcom levert Cogas Kabel de nieuwe internetsensatie @Home. Op 11 november 2000 ontvingen wij uw aanmelding voor een abonnement op deze internetdienst. Wij hebben uw aanmelding geregistreerd.

Zoals u wellicht al heeft vernomen is @Home op uw adres nog niet beschikbaar. Het netwerk van Cogas Kabel wordt geschikt gemaakt voor spraak- en dataverkeer via de kabel. Omdat deze werkzaamheden (het retourgeschikt maken) veel tijd en aandacht vergen, vindt de ombouw in fasen plaats. In een tijdsbestek van een jaar proberen wij de gehele ombouw te realiseren. Hiervoor vragen wij uw begrip en geduld. Zodra wij @Home op uw adres kunnen leveren zullen wij u telefonisch benaderen voor het maken van een installatie-afspraak.

Zoals u weet staat @Home voor snelheid en een breed scala aan actueel nieuws en entertainment. Wilt u meer informatie of heeft u vragen? Bezoek dan onze website www.cogaskabel.nl of bel gratis met één van onze medewerkers via telefoonnummer 0800-0093. Tevens ontvangt u, indien u uw e-mailadres heeft ingevuld bij de aanmelding, onze elektronische nieuwsbrief.

Met vriendelijke groet,

drs. ing. D. Schiphorst
directeur
"wij vragen uw begrip en geduld" <--- begrip? Nee... waarom kan mijn overbuurjongen het wel en ik niet? Geduld? Nee, ik wacht nu al 4 jaar op kabel en ik ben niet van plan om zo lang te wachten op kabel... ik wist een hele tijd geleden al dat ik pas kabel zou krijgen als ik het huis uit ga, want deze kabelmaatschappij is bagger. "In een tijdsbestek van een jaar proberen wij de gehele ombouw te realiseren." Ik ben geen STEEK verder dan 4 jaar geleden, toen zeiden ze ook steeds dingen als "ja, we proberen het volgend jaar klaar te hebben". Met zulke lange "wachttijden" op kabel, betekent het gewoon dat het nog niet gepland is en dat het dus nog eens 4 jaar gaat duren voordat ik meer weet. Hartelijk dank aan de Cogas Kabelmaatschappij en ook hartelijk dank aan Essent Kabelcom/@Home.

Sorry dat ik de hele tijd hierover doorzeur, maar jullie weten niet hoe graag ik die kabel wil en hoe FRUSTREREND dit dus voor mij is! :(

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Wat dacht je van deze:
2 jaar geleden belde ik op om te vragen wanneer we i-net over kabel zouden kunnen krijgen (essent). Krijg ik als antwoord dat we aan het einde van het jaar konden doen. Ik helemaal verheugen, komen m'n ouders aan met 'we gaan verhuizen.' ondertussen hebben ze gebeld van de essent dat we kabel kunnen ja duh we zijn nu verhuisd. Zij opzoeken in hun database blijkt ons huis als enige in Hoensbroek niet beschikbaar te zijn. Terwijl wij in een 2 onder 1 kap huis wonen. En de buren wel kunnen.

Ik zeg je dan FREAK je pas uit!

Maar ja zoals andere overheidsinstellingen zal dit ook wel niet zo'n vaart lopen.

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Ben ook genaaid door essent.
Niet voor kabel internet,
maar mr.zap. Zou volgens de postcode check hier beschikbaar zijn. Ik me aangemeld, krijg na 4 weken eindelijk een telefoontje,
"wij sturen volgende week woensdag een installateur langs, tijdstip is niet bekend"
Ik de hele dag thuis zitten wachten op die vent, komt niemand. Ik donderdag bellen naar die helpdesk, hele tijd dat leuke melodietje omdat er nog 500 mensen voor mij aan het zeiken zijn ofzo. Vrijdagmorgen krijg ik een brief in de bus. "Mr. Zap is helaas niet beschikbaar op uw postcode. Wij nemen contact met u op zodra dit wel is."
Die stomme kabel hebben ze hier 3 maanden terug al aangepast, en nog steeds geen mr.zap en geen essent@home internet.
Postcode check : uiterlijk 1-1-2001 is deze dienst bij u beschikbaar.
Wie gelooft word heilig, zeggen ze toch.

• Thijs
Rush, kan je bij jouw dan niet gewoon een gat in de muur boren en met je buren delen? Bij mij gaat dat zoooooo moeilijk, anders had ik dat zeker gedaan (of heb je echte KUTburen?).
Maar goed, jij zit nog net een graadje erger dan ik :)

• Thijs
Wacht eens... ik kan WEL Mr. Zap maar geen kabelmodem, is dat allebei niet van Essent? Zal wel nix met elkaar te maken hebbe, toch?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
joh
shit happens
je kan niet alles hebben zoals jij het wilt
en het leven bestaat niet alleen uit internet

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op dinsdag 12 december 2000 19:52 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Rush, kan je bij jouw dan niet gewoon een gat in de muur boren en met je buren delen? Bij mij gaat dat zoooooo moeilijk, anders had ik dat zeker gedaan (of heb je echte KUTburen?).
Maar goed, jij zit nog net een graadje erger dan ik :)
Ik had toch verteld dat ik net verhuisd ben, en het zijn oudere mensen die geen pc hebben. Dus een Mission Impossible 8-)

tremble and despair for i am power!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik ben nu inmiddels 6 weken verder en ik heb nog helemaal NIETS van Essent@home gehoord. Dat schiet lekker op. Ik heb een E-mail gestuurd, waar in ik geschreven heb dat ik niet zo tevreden ben over de service van Essent@home. Wie heeft er in Almelo nu al wel internet via de kabel en wanneer heb je het aangevraagd.

Bas

Tjielp... een vogel.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

tja , 't is niet erg leuk wat ik hier lees , maar ja , of het echt zo is dat ze alleen maar komen als ze zin hebben weet ik niet , maar als aze het lef hebben om net als superweb failliet te gaan dan schiet ik die tent van hun naar de kl*te :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Thijs
Ja, ze hadden mij onderhand 2 of 3 weken geleden ook weer een brief gestuurd dat ik me moest aanmelden als abonnee en dan zouden ze gaan kijken wanneer ze bij mij "een aansluiting kunnen realiseren". Nog helemaal niets gehoord...

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik ben nu iets verder. Bij @home zeggen ze eindelijk dat ik beschikbaar ben voor kabel. Ik heb nogmaals een aanmelding gedaan en ik voel dat ik binnenkort aangesloten wordt.
To be continued.......

Bas

Tjielp... een vogel.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:22

ralfbosz

xm create bosz -c

Wees blij dat ze je nog voor de tijd niet geschikt vonden. Collega van me had (oke was wel Chello, maar toch) al zo'n mannetje thuis toen ze er achter kwamen dat hij niet via de kabel kon internetten. Hele middag voor niks vrij genomen...

rm -r *

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 13:44 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Ik ben zwaaaaaar genaaid door Essent@Home. Iedereen die deze maatschappij heel goed vind, moet nog maar eens goed kijken. Tijdens een promotiedag van onze kabelmaatschappij hier in Almelo, kon je je opgeven voor kabel-internet van Essent@Home. Je zou dan de eerste maand gratis krijgen. Ik meld me daar dus aan, en dan doen ze even zo'n postcode-check om te kijken of het Essent-netwerk wel actief is daar en of je aansluiting geschikt is enzo. Ze typen daar mijn postcode in (ik kijk mee op het scherm en ik zie dat ze de juiste postcode intoetst). Er staat: "u bent beschikbaar, bla bla bla" en ik denk: "YESSSSSS, IK KRIJG KABEL!". Alles ingevuld en al, krijg ik de boodschap gebeld te worden voor een afspraak. Mijn vrienden hebben dit ook gedaan. Alleen werden zij wel gebeld en ik niet. Sommigen van hen krijgen een brief dat ze niet konden worden bereikt en dat ze even terug moest bellen. Ik kreeg deze brief niet, maar ik besluit toch maar te bellen. Ik krijg te horen dat ik NIET geschikt ben voor een Essent@Home aansluiting. Ik zeg dat ik op internet toch echter wel door de postcode-check ben gekomen. Ze zouden het doorgeven aan de technische dienst en ik zou nog worden gebeld............
Vandaag zit wacht ik voor de zoveelste dag op een Essent@Home-telefoontje, maar het komt niet. Ik besluit de postcode-check nogmaals te doen op internet. Ik voer mijn postcode in en er staat: "u bent niet geschikt voor bla bla bla". Eerst dus wel, nu niet meer. Hoe kan dit? Het is een raadsel. Mijn buurjongen kan het ook niet, maar twee huizen verderop wel. Mijn overbuurjongen kan ook kabel-internet krijgen, ik niet. Ik ben ZEEEEEEER genaaid, ik had mij helemaal erop ingesteld dat ik het zou kunnen (ik was eerst bang dat het niet kon, omdat ik aan de rand van de stad woon, in mijn straat staat namelijk zo'n bordje met "Almelo" erop en dan zo'n streep erdoor, hoewel dit dus nix uitmaakt omdat mensen die voorbij dit bordje wonen WEL kabel-internet kunnen krijgen en ik niet), en op het laatst wordt mij toch gezegd dat ik het niet kan. Het is gewoon vals, omdat ik letterlijk word overgeslagen. Een hele hoop mensen kunnen dus wel, dan kom ik en mijn buurjongen, die kunnen dus niet, en daarnaast kunnen ze het weer wel, tot zelfs BUITEN de stad. Ik voel me GIGANTISCH genaaid door Essent@Home en ik ga hier zeker werk van maken, want ik MOET en ik ZAL kabel hebben! :(
HAHA, ga fietsen!
Jij bent niet genaaid.

Hooguit verkeerd voor gelicht.
Ga ergens lopen zielig doen!

DYEWiTNEZ schreef later:

Dussssssssss... maarja. Gelukkig ben ik niet de enige... ennuh, over dat kereltje dat nog HELEMAAAAAAAAL geen kabel heeft (die ergens woont wat niet op de kaart staat): jij weet waar je aan toe bent. Ik krijg eerst te horen dat ik het wel krijg, ik helemaal blij dus, en dan opeens word je keihard afgewezen,
Ach man, ik heb nog meer medelijde met dat kereltje (jou terminologie). Jij hebt waarschijnlijk over een paar maanden wel internet via de kabel. Of leg ff kabel aan met de buren! Doe niet zo moeilijk en zielig.

Netwerkje met buren is echt niet zo moeilijk, heb ik ook en ik ken die lui niet eens! Je kent je buren toch wel? Je woont volgens mij gewoon nog bij je ouders in een gewone woonwijk... Of heb je je wat raar gedragen?

Dit slaat allemaal nergens op!

slotje?

:(

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

take a chill pill man!

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Doe ff lekker rustig joh......

Bas

Tjielp... een vogel.

• Thijs
Op zaterdag 30 december 2000 01:35 schreef pornking het volgende:

[..]
HAHA, ga fietsen!
Jij bent niet genaaid.

Hooguit verkeerd voor gelicht.
Ga ergens lopen zielig doen!
[..]
Ach man, ik heb nog meer medelijde met dat kereltje (jou terminologie). Jij hebt waarschijnlijk over een paar maanden wel internet via de kabel. Of leg ff kabel aan met de buren! Doe niet zo moeilijk en zielig.

Netwerkje met buren is echt niet zo moeilijk, heb ik ook en ik ken die lui niet eens! Je kent je buren toch wel? Je woont volgens mij gewoon nog bij je ouders in een gewone woonwijk... Of heb je je wat raar gedragen?

Dit slaat allemaal nergens op!

slotje?

:(
Verkeerd voorgelicht? Die eikels geven mij valse hoop! Jij zit vast en zeker nu met Essent lekker op internet, zonder telefoonrekeningen van f1200,-.
Een netwerkje met de buren, gaat nogal moeilijk als die geen kabel nemen, moet ik ze zeker verplichten dat te nemen, alleen omdat ik dat wil.
"Dit slaat allemaal nergens op" <--- als jij mij ff wat topics geeft die dan WEL ergens op slaan..........

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 15:54 schreef DYEWiTNEZ het volgende:

Verkeerd voorgelicht? Die eikels geven mij valse hoop! Jij zit vast en zeker nu met Essent lekker op internet, zonder telefoonrekeningen van f1200,-.
Een netwerkje met de buren, gaat nogal moeilijk als die geen kabel nemen, moet ik ze zeker verplichten dat te nemen, alleen omdat ik dat wil.
"Dit slaat allemaal nergens op" <--- als jij mij ff wat topics geeft die dan WEL ergens op slaan..........
Tja, je bent niet de enige die niet kunnen internetten via de kabel! Maar als je buren het wel kunnen dan zou het niet lang duren voordat jij het ook kan...

Als je in een dorp woont waar niemand kabel heeft zal het nog wel een tijdje duren...

Ik heb inderdaad internet via de kabel maar dat had ik al gezegt. Ik heb het via de buren omdat het bij ons ook niet mogelijk was...

Als het niet via de buren kon dan had ik al ADSL genomen... ADSL is nog wreeder dan het slome internet via de kabel...

Dus kijk eens of je al ADSL kunt nemen...
www.xs4all.nl/adsl

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb me op 5 dec. opgegeven en zou voor 22/12 aangesloten worden. Onderstaande mail heb ik 9/12 naar ze gestuurd.

At 15:35 9-12-00 +0100, you wrote:
>Nieuwe reactie op de essent@Home website:
>
>Geplaatst op: 9-12-2000 15:35
Reactie: Ik heb me 5 dec. opgegeven bij Essent, speciale aanbieding voor
>de mnd dec. fl 99,00 aansl.kosten ipv fl 299,00 en een muis cadeau. (deze
>aanbieding is alleen geldig voor de mensen die in december opgeven en
>aangesloten worden, begrijp ik uit jullie leveringsvoorwaarden).
>Ik zou uiterlijk 22 dec aangesloten worden.
>Kijk ik gister (8 dec) hoever ze zijn, is de aansluitdatum opgeschoven
>naar de laatste week in febr.2001 !!!! In tijd van 3 dagen 10 weken
>uitlopen !!! Als die aanbieding dus ook weg is lijkt dit meer op
>oplichterij. Als dit nu al op deze manier gaat hoe zit dat dan als je wel
>een aansluiting hebt voor een jaar en je abbo en aansluitkosten betaald
>hebt ?
Het antwoord:
Geachte meneer, mevrouw,

Wij zullen deze situatie in behandeling nemen. Wij zullen contact met u
opnemen zodra wij een oplossing voor u hebben.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Edgar
Essent@Home

Dus lekker niets zeggend. En verder nog niets gehoord.
Als ik dit zakelijk zou flikken zou ik binnen de kortste keren een paar rechtszaken aan de broek hebben.
Ik vind dit dus ook naaien. Blijkbaar is alles geoorloofd om zieltjes te winnen.
ASDL had ik mij een half jaar terug al vooraangemeld, dat zou toen hier in November al zijn, zal wel november volgend jaar worden.
Dat het er niet is, nou jammer dan, daar kan ik mee leven.
Maar als ze je op die manier zitten te bedonderen wordt ik strontziek van.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Thijs
Al die tijd dat het er hier niet was, kon ik er wel mee leven. Geen kabel, pech. Maar nu werd er mij iets vals beloofd, en dat is sowieso al irritant. Het ergste is nog, dat al mijn vrienden via de kabel zitten te internet en ik dus als ENIGE niet!
Maarja... ik begin er al aan te wennen...

En wat betreft ADSL: het zou hier met de kerst komen, nog steeds nix over gehoord. Ik woon niet echt dichtbij de KPN Centrale, en ik had gehoord dat je wel in de buurt moet wonen, anders krijg je geen ADSL. Dus ADSL zou heel mooi zijn als ik het zou krijgen, maar ik reken er niet op.
Pagina: 1