Wegens overlijden batterij van mn huidige telefoon, HTC One mini (M4), zoek ik een nieuwe. Ik begin dat 2x per dag opladen en uitvallen bij wat intensievere apps (camera + flitser bijv.) wat zat te worden.
Ik zoek een?
Smartphone met android
Wat is je budget?
400 euro max.
Of er moet goede reden zijn om het een maandje uit te stellen, ik spaar 75 euro per maand in mn elektronica-potje
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewone telefoon. Beetje bellen, internetten, facebook, af en toe in het vliegtuig casual gamen, eenvoudige vakantiefotootjes nemen, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben erg tevreden altijd over HTC met hun Sense geweest. Vind de A9 wel wat, maar eigenlijk te duur.
Ook een Fairphone 2 of dergelijke niet-standaard-in-de-winke-verkrijgbare telefoons lijken prima (zoals die ene die standaard met Cyanogen geleverd wordt).
Absolute eisen zijn:
1) Regelmatige updates (valt weinig over te vinden)
2) Max half jaar na release (zie 1)
3) Eenvoudig vervangbare batterij (zelf openmaken of voor ~50 euro bij een telefoontoko)
4) Grote batterij en/zuinige chip/software
5) SoC Snapdragon 410 of sneller (of gelijkwaardige SoC)
6) Uitbreidbaar geheugen
7) Goede, soepele interface tussen kalender, contacten, Facebook, etc.
Bonus zou dual-sim zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Indien niet eenvoudig verkrijgbaar in Nederland, wat is een betrouwbaar bestel-adres?
Mijn probleem is dat ik slechts af en toe op de frontpage kijk en geregeld wel interessante telefoons langs/aangekondigd zie komen, maar dat ik die zelden of nooit goed terug kan vinden, of niet meer, overzichtelijke (zoals de pricewatch bied) info kan vinden.
Ik zoek een?
Smartphone met android
Wat is je budget?
400 euro max.
Of er moet goede reden zijn om het een maandje uit te stellen, ik spaar 75 euro per maand in mn elektronica-potje
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewone telefoon. Beetje bellen, internetten, facebook, af en toe in het vliegtuig casual gamen, eenvoudige vakantiefotootjes nemen, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben erg tevreden altijd over HTC met hun Sense geweest. Vind de A9 wel wat, maar eigenlijk te duur.
Ook een Fairphone 2 of dergelijke niet-standaard-in-de-winke-verkrijgbare telefoons lijken prima (zoals die ene die standaard met Cyanogen geleverd wordt).
Absolute eisen zijn:
1) Regelmatige updates (valt weinig over te vinden)
2) Max half jaar na release (zie 1)
3) Eenvoudig vervangbare batterij (zelf openmaken of voor ~50 euro bij een telefoontoko)
4) Grote batterij en/zuinige chip/software
5) SoC Snapdragon 410 of sneller (of gelijkwaardige SoC)
6) Uitbreidbaar geheugen
7) Goede, soepele interface tussen kalender, contacten, Facebook, etc.
Bonus zou dual-sim zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Indien niet eenvoudig verkrijgbaar in Nederland, wat is een betrouwbaar bestel-adres?
Mijn probleem is dat ik slechts af en toe op de frontpage kijk en geregeld wel interessante telefoons langs/aangekondigd zie komen, maar dat ik die zelden of nooit goed terug kan vinden, of niet meer, overzichtelijke (zoals de pricewatch bied) info kan vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door DropjesLover op 25-11-2015 13:24 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,