Hallo medetweakers,
Ik ben opzoek naar een game toetsenbord (als dat mogelijk is voor deze prijs), alleen door mijn lage budget kom ik er niet echt uit
. Ik heb er zaterdag een besteld ( de pricewatch: Natec Genesis RX22 Backlight Keyboard ) alleen drie toetsen werken niet (de h,g en die spatiebalk). Deze stuur ik ook terug en voor dat geld dat ik terug krijg wil ik niet weer een toetsenbord dat komt met 3 kapotte toetsen. Ik wil graag een toetsenbord dat past bij mijn rood/zwarte setup
.
Ik zoek een?t Toetsenbord
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wat is je budget? tja max €50
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nee, als het maar een beetje kwaliteit is.....
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? ik ga er mee gamen, van CS:GO tot GTA V tot Race spellen
.
Dit is wat ik nu in gedachten had:
2e hands is een optie bij een betrouwbare tweaker
. Ik hoop dat topic in de goede categorie staat
.
Alvast bedankt
Ik ben opzoek naar een game toetsenbord (als dat mogelijk is voor deze prijs), alleen door mijn lage budget kom ik er niet echt uit
Ik zoek een?t Toetsenbord
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wat is je budget? tja max €50
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nee, als het maar een beetje kwaliteit is.....
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? ik ga er mee gamen, van CS:GO tot GTA V tot Race spellen
Dit is wat ik nu in gedachten had:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gembird Bloody | € 34,50 | € 34,50 |
1 | Sharkoon Shark Zone K20 | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Speedlink PARTHICA | € 46,- | € 46,- |
1 | Speedlink PARTHICA | € 40,27 | € 40,27 |
1 | Speedlink RAPAX | € 27,95 | € 27,95 |
1 | Ultron ULTRAFORCE T5 | € 42,45 | € 42,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 225,12 |
2e hands is een optie bij een betrouwbare tweaker
Alvast bedankt