Game toetsenbord onder €50

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugraded
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-05 15:32
Hallo medetweakers,

Ik ben opzoek naar een game toetsenbord (als dat mogelijk is voor deze prijs), alleen door mijn lage budget kom ik er niet echt uit :) . Ik heb er zaterdag een besteld ( de pricewatch: Natec Genesis RX22 Backlight Keyboard ) alleen drie toetsen werken niet (de h,g en die spatiebalk). Deze stuur ik ook terug en voor dat geld dat ik terug krijg wil ik niet weer een toetsenbord dat komt met 3 kapotte toetsen. Ik wil graag een toetsenbord dat past bij mijn rood/zwarte setup :> .

Ik zoek een?t Toetsenbord
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget? tja max €50
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? nee, als het maar een beetje kwaliteit is.....
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? ik ga er mee gamen, van CS:GO tot GTA V tot Race spellen >:) .

Dit is wat ik nu in gedachten had:

#ProductPrijsSubtotaal
1Gembird Bloody€ 34,50€ 34,50
1Sharkoon Shark Zone K20€ 33,95€ 33,95
1Speedlink PARTHICA€ 46,-€ 46,-
1Speedlink PARTHICA€ 40,27€ 40,27
1Speedlink RAPAX€ 27,95€ 27,95
1Ultron ULTRAFORCE T5€ 42,45€ 42,45
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 225,12

2e hands is een optie bij een betrouwbare tweaker :P . Ik hoop dat topic in de goede categorie staat :? .

Alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06:36

OB1

Denk dat het het beste is om zelf in de winkel wat uit te testen of wellicht bij een aardige Tweaker in de buurt, dan zie je vanzelf wat je het fijnste vindt.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugraded
OB1 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:29:
Denk dat het het beste is om zelf in de winkel wat uit te testen of wellicht bij een aardige Tweaker in de buurt, dan zie je vanzelf wat je het fijnste vindt.
Ik heb in de winkel al verschillende toetsenborden getest, het fijnst vond ik de toetsen die lijken op mechanische toetsen (maar dit is niet mogelijk met dit budget, het liefst heb ik ook iets dat zoveel mogelijk op mechanisch lijkt) (gewoon iets hogere niet moeilijk in te drukken toetsen). Mijn 2e keus zijn hetzelfde soort toetsen als de natec Genesis die ik terug ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 21:47
Speedlink RAPAX = Qwertz.

Overigens zit er weinig verschil in toetsenborden die zichzelf gaming noemen en 'normale' toetsenborden als ze geen Mechanische switches hebben.

Behalve looks en lampjes zijn het praktisch allemaal dezelfde soort toetsenborden.

Dan zou je iets door moeten sparen voor een mechanische wil je echt 'gaming'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugraded
legendareN schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:43:
Speedlink RAPAX = Qwertz.

Overigens zit er weinig verschil in toetsenborden die zichzelf gaming noemen en 'normale' toetsenborden als ze geen Mechanische switches hebben.

Behalve looks en lampjes zijn het praktisch allemaal dezelfde soort toetsenborden.

Dan zou je iets door moeten sparen voor een mechanische wil je echt 'gaming'
Wat is met dit budget een fijn normaal toetsenbord met kleurtjes dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:31
Ugraded schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:36:
[...]

Wat is met dit budget een fijn normaal toetsenbord met kleurtjes dan :p
Met RGB?? Geen! Trek minimaal 100 euro uit je zak wil je een fatsoenlijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugraded
Puddi Puddin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 21:51:
[...]

Met RGB?? Geen! Trek minimaal 100 euro uit je zak wil je een fatsoenlijke.
Ik heb momenteel (en ook de komende tijd) niet meer geld tot beschikking en moet nodig een ander toetsenbord hebben. Ik ben helemaal geen luxe toetsenborden gewend (gamede voor deze natec met een €8 trust toetsenbordje met half werkende knoppen ;) ) dus een toetsenbordje dat een beetje fatsoenlijk werkt en een beetje fijn tikt is voor mij al genoeg, de sharkoon shark zone die vandaag op de home pagina stond leek me ook wel een fijn bordje alleen ik weet niet of er voor €50 nog een iets fijner toetsenbord is ;). De natec genisis die ik morgen weer terug ga sturen vond ik al fijn typen (als je zo'n €8 toetsenbord gewende bent is alles fijn). Moet ik nou gewoon dezelfde weer nemen of is er nog een andere nieuwe/2e hands optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Tja, bij dat budget en 'gaming' look zou ik ook snel aan Sharkoon denken. Ik verwacht die K20 binnenkort, maar Sharkoon kennende zal het wel weer een prima dingetje zijn voor het geld wat je er voor betaald.

Je zou evt pricewatch: CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) even kunnen bekijken. Als je mechanisch gewend ben is alles wat rubberdome is afzien, maar voor het geld is het best een leuke, je hebt een flink aantal kleurtjes om uit te kiezen, het zit onder je budget en je krijgt er nog een redelijk muisje bij ook. Deze is m.i. de meerprijs boven de Devastator wel waard. Zowel de Devastator als Octane liggen hier trouwens, voor de prijs zeker leuke setjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Foritain op 24-11-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugraded
Foritain schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:02:
Tja, bij dat budget en 'gaming' look zou ik ook snel aan Sharkoon denken. Ik verwacht die K20 binnenkort, maar Sharkoon kennende zal het wel weer een prima dingetje zijn voor het geld wat je er voor betaald.

Je zou evt pricewatch: CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) even kunnen bekijken. Als je mechanisch gewend ben is alles wat rubberdome is afzien, maar voor het geld is het best een leuke, je hebt een flink aantal kleurtjes om uit te kiezen, het zit onder je budget en je krijgt er nog een redelijk muisje bij ook. Deze is m.i. de meerprijs boven de Devastator wel waard. Zowel de Devastator als Octane liggen hier trouwens, voor de prijs zeker leuke setjes.
Bedankt voor je hulp, zal deze veel fijner typen dan de genesis denk je? Dit soort toetsen lijken me wel fijner. Die muis is altijd mooi meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Ugraded schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:06:
[...]

Bedankt voor je hulp, zal deze veel fijner typen dan de genesis denk je? Dit soort toetsen lijken me wel fijner. Die muis is altijd mooi meegenomen ;)
Het is 'gewoon' rubber dome zoals tig toetsenborden bij elke fysieke winkel. Die Genesis heeft scissors, dat vind ik persoonlijk prettiger, maar de meningen zijn verdeeld. Gezien ik geen ervaring heb met Natec durf ik er vrij weinig over te zeggen, want niet alle scissor switch borden zijn even prettig.

Het grote mechanische toetsenborden topic

Daar zie je een stukje over rubberdomes en scissors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugraded
Foritain schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 22:10:
[...]

Het is 'gewoon' rubber dome zoals tig toetsenborden bij elke fysieke winkel. Die Genesis heeft scissors, dat vind ik persoonlijk prettiger, maar de meningen zijn verdeeld. Gezien ik geen ervaring heb met Natec durf ik er vrij weinig over te zeggen, want niet alle scissor switch borden zijn even prettig.

Het grote mechanische toetsenborden topic

Daar zie je een stukje over rubberdomes en scissors.
Ik heb even getest, ik ga voor de cm octane :) bedankt voor je hulp d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Veel plezier alvast, laat maar horen hoe 'ie bevalt!
Pagina: 1