in UK en D zouden ze al op 12-11 beschikbaar zijn tegn 19-11 in NL
Studentenkorting is live op de microsoft store.
DE preorder lijkt met 12 nov 5 dagen eerder (i5), bestel er alleen geen typecover
DE preorder lijkt met 12 nov 5 dagen eerder (i5), bestel er alleen geen typecover
Vandaag e-mail van Paradigit dat hij op 19 nov wordt verwacht (i7/16/256) :-)
De cyan type cover kan alleen pas eind dec. worden geleverd, kon nog ruilen voor zwart of donkerblauw die wel direct leverbaar zijn.
De cyan type cover kan alleen pas eind dec. worden geleverd, kon nog ruilen voor zwart of donkerblauw die wel direct leverbaar zijn.
Helaas, vergissing van Paradigit, wordt toch 11-12.oZy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:21:
Vandaag e-mail van Paradigit dat hij op 19 nov wordt verwacht (i7/16/256) :-)
Ik lees op de website " Release 19-11 " nog steeds. Ik neem aan dat dit dan niet meer up-to-date is ?oZy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:50:
[...]
Helaas, vergissing van Paradigit, wordt toch 11-12.
Ow inderdaad, iets te snel over je originele post geweest.
Erg jammer dat die pre-order aanbiedingen ophouden voordat het i7 model op de markt komt (4-dec in de US). Ik wil eerst wat benchmarks zien van de i7 tov de i5 (grafische prestaties en batterijduur) voordat ik een keuze maak.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alleen kan je hier volgens mij niet de kleur van de type cover kiezen. Ik zie er geen optie voor. Standaard de zwarte is te zien op het plaatje. (Mobiele site)Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:57:
Coolblue geeft nu ook typecovers weg.
Iedere pre-order tm 16-11 krijgt er eentje
Bij paradigit kan je dat wel kiezen.
Ik kan eventueel morgen een SP3 gaan halen, maar ik zit sterk te twijfelen. Prijs is nu aan 1250, weliswaar zonder toetsenbord, dus kom je rap aan 1400. En nog een weekje en komt de SP4 uit voor 1450 mét typecover met de coolblue actie.
Ik weet echt niet wat doen. Is de SP4 echt de moeite?
pak een spreadsheet en zet de plus een minpunten naast elkaar. Dan kom je er vanzelf achter. Persoonlijk zou ik kiezen voor de SP4 vanwege liquid cooling, hogere resolutie, speed shift, groter scherm, beter toetsenbord en touchpad (al kan de type cover4 ook op dejmignolet schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:23:
Ik kan eventueel morgen een SP3 gaan halen, maar ik zit sterk te twijfelen. Prijs is nu aan 1250, weliswaar zonder toetsenbord, dus kom je rap aan 1400. En nog een weekje en komt de SP4 uit voor 1450 mét typecover met de coolblue actie.
SP3), Windows hello, etc.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Voor 50 euro verschil zoals je zegt op 1400-1450 euro lijkt het me nogal makkelijke keuze toch .. moet je wel gek zijn om nu nog de 3 te nemen.
Jup is waar. Pre-order is geplaatst zi
Misco heeft de SP4 nu ook in de pre-order. Opvallend is dat ze hem goedkoper aanbieden dan alle anderen (i5 + 8GB + 256GB kost 1392,71 i.p.c. 1449). Daar doen ze echter geen type cover bij maar wel een gratis Kensington bescherm sleeve en bluetooth muis. Voor de mensen die geen type cover willen dus een goede deal.
http://www.misco.nl/produ...0-Pro-8-GB-RAM-256-GB-SSD
http://www.misco.nl/produ...0-Pro-8-GB-RAM-256-GB-SSD
Bij de Media Markt in Rotterdam Alexandrium zag ik van het weekend de Surface Pro 3 ook met gratis Type Cover (3) worden verkocht. Dus dan is het verschil wel zo'n 150-200 euro afhankelijk van welk model je vergelijkt. Ik zie deze actie online niet terug, maar er zijn meer (fysieke) winkels die nu en waarschijnlijk ook de komende tijd dit soort acties houden om van de oude voorraad af te komen.
Voor mij overigens nog niet genoeg verschil, ik ga binnenkort ook de Surface Pro 4 bestellen!
Voor mij overigens nog niet genoeg verschil, ik ga binnenkort ook de Surface Pro 4 bestellen!
Je kan inderdaad de kleur van de type cover niet kiezen bij coolblue, ik heb hem gisterenavond besteld en krijg er de zwarte typecover bij.SpitfireNL schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:31:
[...]
Alleen kan je hier volgens mij niet de kleur van de type cover kiezen. Ik zie er geen optie voor. Standaard de zwarte is te zien op het plaatje. (Mobiele site)
Bij paradigit kan je dat wel kiezen.
Heb je er effectief een bevestiging bij in de mail met typecover ? Want heb hem ook besteld via coolblue en op de pagina waar je het besteld staat het erbij, maar verder zie ik het niet meer..
Mja 't zal wel in orde zijn
In mijn mailtje staat inderdaad geen bevestiging van de typecover, maar ik veronderstel ook dat dit in orde is.jmignolet schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:43:
Heb je er effectief een bevestiging bij in de mail met typecover ? Want heb hem ook besteld via coolblue en op de pagina waar je het besteld staat het erbij, maar verder zie ik het niet meer..
Assumption is the mother of all fuck-ups.... Ik zou als ik jou was een bevestiging willen hebben van Coolblue. Bij mijn bestelling via Paradigit staat de gratis typecover gewoon op de factuur van de bestelling.iMac93 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:07:
[...]
In mijn mailtje staat inderdaad geen bevestiging van de typecover, maar ik veronderstel ook dat dit in orde is.
Even ter info @iMac93
Heb dus een mail ontvangen van Coolblue en de typecover zal manueel aangepast worden aan de bestelling van zodra deze opgestuurd wordt.
Heb dus een mail ontvangen van Coolblue en de typecover zal manueel aangepast worden aan de bestelling van zodra deze opgestuurd wordt.
Ik heb ook maar de stoute schoenen aangetrokken en de i5/8GB/256GB met zwarte type cover besteld bij Paradigit.
Ook heb ik de surface-dock besteld, een duur geintje (dat is de Surface zelf uiteraard ook
) maar ik werk veel met meerdere monitoren en dan is het toch wel erg welkom.
Hopelijk wordt volgende week vrijdag de boel bezorgd
Ook heb ik de surface-dock besteld, een duur geintje (dat is de Surface zelf uiteraard ook
Hopelijk wordt volgende week vrijdag de boel bezorgd
[ Voor 11% gewijzigd door geenstijl op 13-11-2015 14:18 ]
Heb de surface pro 4 m3 besteld, lang getwijfeld of ik niet de i5 moest hebben, maar omdat ik het gebruik voor tekstverwerken en niet heel veel meer(student journalistiek) lijkt het mij genoeg! Ik ben benieuwd, het wordt voor 19 november bezorgd, dus ik hoop dat ik hem de 19e krijg
Verwijderd
Ik was redelijk enthousiast toen ik zag dat coolblue (België) ook een typecover zou meegeven. Na toch nog even twijfelen en reviews te kijken en lezen had ik dan eindelijk beslist toch maar de i5/8GB/256GB te pakken. Maar nu zag ik dat er nergens meer een aanduiding is voor de gratis typecover: niet meer op de pics noch tekst.
Ik heb gemaild met coolblue wat er aan de hand was:
Vraag:
Ik heb gemaild met coolblue wat er aan de hand was:
Vraag:
Antwoord:Voor de Microsoft SP4 was er sprake van een actie waarbij pre-orders tot 16/11 een typecover zouden ontvangen. Vandaag kan ik daar geen spoor meer van terugvinden. Is deze actie ondertussen verlopen?
Jammer... Ik had graag de dock meegenomen, en nog eens een extra €150 voor de typecover is er me te veel aan. Dan wacht ik maar.Deze actie stond helaas foutief online in België en is niet geldig hier. Daarom is deze offline gehaald. Onze excuses voor de verwarring.
Ik zie dat mijn order bij paradigit van de i5 8gb 256gb met gratis type cover dark blue nu een geplande verzenddatum heeft gekregen op 17-11-2015. Hopelijk dat ze dit waar kunnen maken en kan ik het op 18 november misschien al afhalen bij hun filiaal in eindhoven. Daar heb ik zelf voor gekozen naar toe te zenden ter afhaling.
[ Voor 10% gewijzigd door SpitfireNL op 14-11-2015 02:35 ]
Coolblue hier: bestelling wordt geleverd op 19-11.. Dus neem aan verzend de 18de
Nice hoor die pre-order actie!
Ik stap zelf ook (voor het eerst) over op een Surface Pro 4 van een Retina MBP, hopelijk ga ik daar geen spijt van krijgen
Ik ga zo denk ik de 128gb/4gb versie pre-orderen bij Coolblue, blijkbaar is dat door de gratis typcover toch nog 25 euro goedkoper dan met studentenkorting bij Microsoft zelf. Kies trouwens voor die versie omdat in de reviews toch wel aangeraden wordt om minimaal voor de i5 te gaan. Betekent wel dat ik halveer qua RAM (t.o.v. m'n Mac), maar aangezien ik de Surface toch enkel ga gebruiken voor lichte taken zoals Office/Internet/Hearthstone/Netflix, moet dat nog wel te overzien zijn.
Ik stap zelf ook (voor het eerst) over op een Surface Pro 4 van een Retina MBP, hopelijk ga ik daar geen spijt van krijgen
Ik ga zo denk ik de 128gb/4gb versie pre-orderen bij Coolblue, blijkbaar is dat door de gratis typcover toch nog 25 euro goedkoper dan met studentenkorting bij Microsoft zelf. Kies trouwens voor die versie omdat in de reviews toch wel aangeraden wordt om minimaal voor de i5 te gaan. Betekent wel dat ik halveer qua RAM (t.o.v. m'n Mac), maar aangezien ik de Surface toch enkel ga gebruiken voor lichte taken zoals Office/Internet/Hearthstone/Netflix, moet dat nog wel te overzien zijn.
Tesla M3LR '21
Heb ook de i5/256gb/8gb versie bestelt. De SP4 gaat als ie bevalt ook mijn retina MBP vervangen, ik ben nu de enige op het werk met een MBP en dat geeft de nodige issues...
Dus hoop er geen spijt van te krijgen!
Ben nu toevallig in Australie en ga van de week richting sydney waar ze net een microsoft flagstore hebben geopend, dus ga hem daar ook nog even testen!
Dus hoop er geen spijt van te krijgen!
Ben nu toevallig in Australie en ga van de week richting sydney waar ze net een microsoft flagstore hebben geopend, dus ga hem daar ook nog even testen!
Op de valreep, voor de gratis type cover actie bij coolblue, heb ik ook de Surface Pro 4 in de i5/8gb/256gb variant besteld. Ik kan haast niet wachten tot het eind van de week wanneer ik hem in handen heb! 
Aangezien ik nu een Surface RT en (6 jaar oude) Sony Vaio Z heb, ben ik erg benieuwd!
Aangezien ik nu een Surface RT en (6 jaar oude) Sony Vaio Z heb, ben ik erg benieuwd!
[ Voor 9% gewijzigd door TrueChaoZ op 15-11-2015 23:00 ]
Hier staat ie ook in bestelling, de 256 / 8b / i5.
Had nog wel een vraag over de pen. Ik begreep eerst dat deze een jaar meeging en daarna vervangen / opnieuw gekocht moet worden. Maar ik zag vandaag een review waar iemand gewoon open draaiende en de (aaa?) batterij tevoorschijn haalde. Kan de batterij dan toch vervangen worden?
Had nog wel een vraag over de pen. Ik begreep eerst dat deze een jaar meeging en daarna vervangen / opnieuw gekocht moet worden. Maar ik zag vandaag een review waar iemand gewoon open draaiende en de (aaa?) batterij tevoorschijn haalde. Kan de batterij dan toch vervangen worden?
Heb de surface pro 4 nu ook ge pre-ordered bij Paradigit met type-cover. Er is nog geen accessoires topic, toch? Hebben jullie al goede opties gevonden voor covers of sleeves? Ik vind de knomo knomad wel een goed concept, helaas lijkt de surface versie zeer moeilijk te krijgen.
Hallo allemaal....
Ik heb ook de pro 4 i5/4GB gepreordered. Ik zit alleen in dubio, om toch voor de 8 GB te gaan. Ik zal de pro als extra gebruiken. Thuis nog 2 pc's waarvan een game rig. Ook de extra opslag zal me niet veel boeien. Een 128 GB kaartje voor 55 euro.....
Alleen het interne geheugen kan niet vergroot worden. En ik vraag me af of ik spijt van de 4 GB ga krijgen.
Wat is jullie mening? Ik zal de pro voor een casual game, lezen van documenten, internet, media consumptie gaan gebruiken. Niet echt high load dus. Geen raw photo editing of 4K beeld montage. Daar gebruik ik wel vaste pc's voor.
Op internet lees ik veel wisselende verhalen. Alle reviews zijn met de i5/8/256 variant gedaan. En de mensen die 8 aanraden, hebben deze veelal zelf ook besteld....
Ik kan het extra geld wel missen, mits het de moeite waard is. 350 euro voor een beetje geheugen extra is best wat, vooral als 4 GB ook voldoende zal zijn.
Bedankt voor jullie mening!
Ik heb ook de pro 4 i5/4GB gepreordered. Ik zit alleen in dubio, om toch voor de 8 GB te gaan. Ik zal de pro als extra gebruiken. Thuis nog 2 pc's waarvan een game rig. Ook de extra opslag zal me niet veel boeien. Een 128 GB kaartje voor 55 euro.....
Alleen het interne geheugen kan niet vergroot worden. En ik vraag me af of ik spijt van de 4 GB ga krijgen.
Wat is jullie mening? Ik zal de pro voor een casual game, lezen van documenten, internet, media consumptie gaan gebruiken. Niet echt high load dus. Geen raw photo editing of 4K beeld montage. Daar gebruik ik wel vaste pc's voor.
Op internet lees ik veel wisselende verhalen. Alle reviews zijn met de i5/8/256 variant gedaan. En de mensen die 8 aanraden, hebben deze veelal zelf ook besteld....
Ik kan het extra geld wel missen, mits het de moeite waard is. 350 euro voor een beetje geheugen extra is best wat, vooral als 4 GB ook voldoende zal zijn.
Bedankt voor jullie mening!
Op dit moment voldoet 4GB voor je, of dat in de toekomst ook nog is, geen idee. Maar 8GB Is wel meer ook meer futureproof en het zal een eventuele verkoop later zeker een stuk makkelijker maken.
Zelf zou ik in jouw situatie altijd voor 8GB gaan.
Zelf zou ik in jouw situatie altijd voor 8GB gaan.
Buiten de 4 GB geheugen extra, heb je natuurlijk ook nog 256GB tov 128GB.lmijnen schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:26:
Voor mij was de hoeveelheid opslag bijna belangrijker dan het geheugen.
Ik wil graag wat VM's gaan draaien (geheugen valt mee daarbij, ik start ze on demand), maar extra opslag is dan erg welkom.
Ook wil ik de Surface Pro 4 een aantal jaren mee laten gaan en voor programma's etc. die ik ga installeren geen ruimte tekort komen.
Media (muziek,films) plaats ik eventueel op een SD-kaartje, maar documenten, programma's en OS moeten voor mij gewoon altijd de snelst mogelijke opslag hebben.
Nog 4 dagen
nog 2 daagjes, I cannot wait. Ook om mijn MBP te vervangen maar die is ondertussen al een weekje weg, waardoor ik van mezelf voel dat ik minder productief ben. Dat ie maar snel toekomt, zodat ik weer wat voor school werk.
Ik heb 'm bij bol.com besteld. Ik hoop vooral dat ie ook echter donderdag gaat komen...
Heb bij paradigit nagevraagd, als je m hebt besteld om op te halen ligt ie in ieder geval donderdag voor je op locatie in de winkel (in elk geval bij de paradigit winkels zelf).
Ik ben heel erg benieuwd en een heel klein beetje huiverig van alle online verhalen (surface subreddit laatste tijd)
Ik ben heel erg benieuwd en een heel klein beetje huiverig van alle online verhalen (surface subreddit laatste tijd)
Same here. SP4 gepreordered by Paradigit. En zit ook met smart te wachten totdat Apple eens nieuwe MBP's uitbrengt met Skylake. Het masjientje waar ik nu op tik (eind 2008 MBP) begint nu langzamerhand op zijn eind te komen. Nou goed, vanaf dit weekend kan de SP4 aardig wat functies van deze laptop overnemen (Win10 virtualisatie, VS2015).jmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:37:
nog 2 daagjes, I cannot wait. Ook om mijn MBP te vervangen maar die is ondertussen al een weekje weg, waardoor ik van mezelf voel dat ik minder productief ben. Dat ie maar snel toekomt, zodat ik weer wat voor school werk.
Over wat voor een huiverige verhalen heb je t dan?HajoK schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:42:
Heb bij paradigit nagevraagd, als je m hebt besteld om op te halen ligt ie in ieder geval donderdag voor je op locatie in de winkel (in elk geval bij de paradigit winkels zelf).
Ik heb de 4 en 8 gb gepreordered bij PD. Just in case.
Qua alles wat je leest over de issues, er is al veel gefixed door MS. Slordig is het wel, dat er best veel issues zijn bij launch. Heb er niks over gezien of gelezen bij (p)reviews, dat is wel vreemd.
En over de klachten, juist de mensen die problemen hebben gaan ze delen met anderen. Er zullen er maar weinig zijn die delen hoe blij ze zijn.
Ik hoop dat MS snel een fix voor Windows Hello uit brengt. Lijkt me een top feature, alleen zonde als het niet gebruikt kan worden vanwege batterij drain.....
Qua alles wat je leest over de issues, er is al veel gefixed door MS. Slordig is het wel, dat er best veel issues zijn bij launch. Heb er niks over gezien of gelezen bij (p)reviews, dat is wel vreemd.
En over de klachten, juist de mensen die problemen hebben gaan ze delen met anderen. Er zullen er maar weinig zijn die delen hoe blij ze zijn.
Ik hoop dat MS snel een fix voor Windows Hello uit brengt. Lijkt me een top feature, alleen zonde als het niet gebruikt kan worden vanwege batterij drain.....
Zit ook met smart op de pro 4 te wachten, had hiervoor pro3 met 4gb geh en 128gb opslag. Merkte dat dat net te weinig was.nu dus ook voor 8gb mem versie gekozen. Hoop dat ik 'm donderdag thuis krijg (ook via paradigit besteld).
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Verwijderd
Ik heb contact gehad met paradigit en de surface pro 4 vandaag besteld.
Er werd mij verteld dat zij hem de 19de binnen krijgen en versturen, wat betekent dat
hij de 20ste of 21ste aankomt bij de klant.
Bij mijn account op de website staat wel dat de verzenddatum 18-11-2015 is, dus ben benieuwd.
Er werd mij verteld dat zij hem de 19de binnen krijgen en versturen, wat betekent dat
hij de 20ste of 21ste aankomt bij de klant.
Bij mijn account op de website staat wel dat de verzenddatum 18-11-2015 is, dus ben benieuwd.
Hier op de release datum in Amerika de Surface pro 4 gekocht en nog niet van die problemen last gehad.lmijnen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:16:
[...]
Zoek maar eens op 'surface pro 4 issues'. Dan lees je over screen flickering, pen lag, battery drains, popping speakers, problemen met de type cover/touch pad, etc. Best wel veel eigenlijk. Voor een high end machine.
Ben erg blij met de lange accu duur en Windows Hello werkt heel snel, afhankelijk van wie er voor het scherm zit word dat account unlocked zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Bij mij is de status ook "Doorgezet naar magazijn" Ben benieuwd wanneer ze beschikbaar zijn....cedrix5 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:40:
Iemand al een update ontvangen van Paradigit? Mijn bestelling staat nog steeds op "Doorgezet naar magazijn".
Bij mij staat ie ook op dezelfde status. Zonet even snel met de Paradigit support gesproken. Die zegt dat ik 'm morgen, uiterlijk vrijdag af kan halen.
Net gebeld door paradigit dat ik 'm morgen op kan halen!
Hier is de type-cover in ieder geval al toegekend, dus typen kan ikHajoK schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:42:
Net gebeld door paradigit dat ik 'm morgen op kan halen!
Ik hoop stiekem op verzending vandaag, zodat ik hem morgen in huis heb.
Als microsoft dan ook vandaag nog even de dock verzendt, heb ik een leuke dag morgen.
Gisteren waren beide SP4 en de type cover al de hele dag aan mij toegekend. Waarschijnlijk hebben ze die vandaag al naar hun filiaal in eindhoven verzonden omdat de bestelling+nummer afgelopen nacht veranderd is in een factuur+nummer. Ik had gisteren dus al meteen gebeld medewerker vertelde mij dat ik hem dan 19 november toch pas kan ophalen bij de filiaal.
Eerlijk gezegd heb ik nooit op die toekenning gelet maar bij mij staan ze ook beiden op toegekend. Waar zie je de verandering van bestelling+nummer naar factuur+nummer? Ik zie wel in de PDF die je kunt downloaden dat de verzenddatum op 17-11 staat.
Ik heb besteld bij bol.com, en ik krijg zojuist een mail dat ze verzonden zijn ! In de track and trace staat dat ze morgenochtend tussen 9:30 en 10:30 aan de deur staan!!!
Zojuist de melding van Paradigit gehad dat ik de tablet morgen op mag/kan halen
Hier bij coolblue dat het wordt verpakt. Ik hoop dus ook op verzending voor morgen..
Gelukkig, ik heb hem vandaag ook besteld maar voornamelijk als laptop. Wilde eigenlijk de surface book halen maar dat gaat weer lang duren en die is ook nog eens duurder terwijl er bijna geen voordelen zijn dus ben maar voor de SP4 gegaan.
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Na even hier te hebben gelezen, heb ik zojuist besloten om MS Surface Pro 4 (i5 4GB / 128GB) met Pro 4 typecover te bestellen via website van Microsoft. Heb daar nog 10% korting kunnen bekomen.
Pre-orders via coolblue en anderen hadden wel actie-voordeel met gratis typecover, maar gelukkig dankzij onderwijs gerelateerde korting van Microsoft (voor docenten/studenten) toch voordelig uitgekomen.
Zal hem waarschijnlijk wel volgende week ontvangen, maar toch bedankt dat ik een beslissing heb kunnen nemen dankzij info hier
Pre-orders via coolblue en anderen hadden wel actie-voordeel met gratis typecover, maar gelukkig dankzij onderwijs gerelateerde korting van Microsoft (voor docenten/studenten) toch voordelig uitgekomen.
Zal hem waarschijnlijk wel volgende week ontvangen, maar toch bedankt dat ik een beslissing heb kunnen nemen dankzij info hier
Verzonden hier ! Morgen komt ie toe, zalig.
Als ik al die verhalen lees dat ze al gereed zijn word ik wel jaloers.
Ik heb de i7/16G/256 besteld en deze wordt pas volgende maand geleverd
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Klopt ja, de i7 varianten duurde een stuk langer om te leveren.jurma schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:01:
Als ik al die verhalen lees dat ze al gereed zijn word ik wel jaloers.
Iemand al een track and trace gehad van Paradigit? Ik zou deze vanavond krijgen ...
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Zie ginds komt de surface al aan.... Ik zie de cortana's al staan..... Hoe huppelt mijn typecover al heen en al weer....
Zou het helpen? Beetje vals zingen bij mijn schoen. Jammer dat ik nu in Spanje zit en de sint in NL. Zaterdag maar ophalen in NL.
Zou het helpen? Beetje vals zingen bij mijn schoen. Jammer dat ik nu in Spanje zit en de sint in NL. Zaterdag maar ophalen in NL.
Nee helaas ook nog niks gehad. Begin toch bang te worden dat hij vrijdag pas komt...shaowoo schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:06:
Iemand al een track and trace gehad van Paradigit? Ik zou deze vanavond krijgen ...
Paradigit heeft een pakje in de app van postnl aangemeld staan, maar of ze hem dan ook echt morgen komen brengen is ff afwachten. Niet dat ik thuis ben ofzo. Misschien past het in mijn schoen ...
[ Voor 10% gewijzigd door lampekap06 op 18-11-2015 23:24 ]
Hmm .. ik denk dat dat best snel kan gaan hoor. Als ie nu aangemeld staat dan kan ie vannacht nog door het proces heen en wordt ie morgen nog wel afgeleverd. Toevallig vorige week iets via Amazon besteld (UK maar werd vanuit Zwolle verscheept). Vrijdag aangemeld en Zaterdag afgeleverd.
... is onderweg via pre-order bij Paradigit met typecover
18 nov. 2015 23:35 - Goederen ontvangen op depot
18 nov. 2015 22:03 1 Transport op donderdag 19 november 2015 tussen 18:00 en 22:00 uur
18 nov. 2015 22:03 - Order geregistreerd
18 nov. 2015 23:35 - Goederen ontvangen op depot
18 nov. 2015 22:03 1 Transport op donderdag 19 november 2015 tussen 18:00 en 22:00 uur
18 nov. 2015 22:03 - Order geregistreerd
Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Verwijderd
Aan het begin van de avond stonden de typecover en surface pro bij paradigit als toegekend, maar nu staat ze weer niet toegekend. Ik ga er maar vanuit dat ik ze morgen niet kan verwachten.
Dat had ik ook, maar zojuist wel een verzendmail ontvangen. Helaas mis ik morgen waarschijnlijk de bezorger waardoor het alsnog vrijdag wordt.
Ik zit er ook aan te denken om een surface pro 4 te kopen (i5, 8gb, 256 gb). Ik twijfel alleen over de volgende zaken:
1. Garantie:
Ik verblijf op dit moment in Canada en wil dus de surface hier aanschaffen in de microsoft store. Nu heb ik in de store nagevraagd of ik ook in Nederland garantie zou hebben (ik ga namelijk over een paar maanden terug naar NL). De verkoper gaf aan dat dit wel het geval zal zijn. Echter, in Canada heb je maar 1 jaar garantie terwijl we in Nederland twee jaar garantie krijgen. Iemand ervaring met het kopen van een microsoft product (of ander product) in het buitenland en garantie in Nederland? Prijs is overigens 1679 CAD = 1185 EUR (excl. 10% tax, oftewel in totaal +/- 1300EUR). Daar komt dan nog de typecover bij...
2. Internal harddrive size
Ik hoor hier veel mensen zeggen dat 128gb of 256gb genoeg is. Op m'n huidige laptop heb ik 500gb en kan ik daarop al mijn documenten, foto's, etc kwijt. Dit zal op de surface niet gaan passen. Hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb in principe een personal cloud (qnap) maar vindt het ook fijn om alles op m'n laptop te hebben staan. Dat blijft toch sneller dan een cloud oplossing. Op dit moment synced m'n hele laptop inhoud naar de qnap via freefilesync. Dit zal met de surface niet meer gaan en zal ik dus een andere setup moeten gaan hanteren. Ik zit er aan te denken m'n qnap als 'hoofdschijf' te gebruiken en vervolgens met qsync geïnstalleerd op de surface pro, die directories te selecteren die ik graag ook op de surface pro wil hebben staan.
Maar wellicht heeft iemand een beter idee?
3. Surface Book
Zit ook nog aan een surface book te denken vanwege het fijne toetsenbord en omdat ik vermoed vaker de surface pro/book met toetsenbord te gaan gebruiken. Aan de andere kant ben ik sowieso van plan de microsoft dock + een scherm aan te schaffen waardoor ik ook de surface pro 4 zou kunnen gebruiken als ik thuis achter het bureau zit. Voor op de bank kan ik dan de surface pro als tablet gebruiken. Keuzes, keuzes (daarnaast ook nog alternatieven zoals Dell XPS 15 of HP spectre...)
1. Garantie:
Ik verblijf op dit moment in Canada en wil dus de surface hier aanschaffen in de microsoft store. Nu heb ik in de store nagevraagd of ik ook in Nederland garantie zou hebben (ik ga namelijk over een paar maanden terug naar NL). De verkoper gaf aan dat dit wel het geval zal zijn. Echter, in Canada heb je maar 1 jaar garantie terwijl we in Nederland twee jaar garantie krijgen. Iemand ervaring met het kopen van een microsoft product (of ander product) in het buitenland en garantie in Nederland? Prijs is overigens 1679 CAD = 1185 EUR (excl. 10% tax, oftewel in totaal +/- 1300EUR). Daar komt dan nog de typecover bij...
2. Internal harddrive size
Ik hoor hier veel mensen zeggen dat 128gb of 256gb genoeg is. Op m'n huidige laptop heb ik 500gb en kan ik daarop al mijn documenten, foto's, etc kwijt. Dit zal op de surface niet gaan passen. Hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb in principe een personal cloud (qnap) maar vindt het ook fijn om alles op m'n laptop te hebben staan. Dat blijft toch sneller dan een cloud oplossing. Op dit moment synced m'n hele laptop inhoud naar de qnap via freefilesync. Dit zal met de surface niet meer gaan en zal ik dus een andere setup moeten gaan hanteren. Ik zit er aan te denken m'n qnap als 'hoofdschijf' te gebruiken en vervolgens met qsync geïnstalleerd op de surface pro, die directories te selecteren die ik graag ook op de surface pro wil hebben staan.
Maar wellicht heeft iemand een beter idee?
3. Surface Book
Zit ook nog aan een surface book te denken vanwege het fijne toetsenbord en omdat ik vermoed vaker de surface pro/book met toetsenbord te gaan gebruiken. Aan de andere kant ben ik sowieso van plan de microsoft dock + een scherm aan te schaffen waardoor ik ook de surface pro 4 zou kunnen gebruiken als ik thuis achter het bureau zit. Voor op de bank kan ik dan de surface pro als tablet gebruiken. Keuzes, keuzes (daarnaast ook nog alternatieven zoals Dell XPS 15 of HP spectre...)

[ Voor 8% gewijzigd door Oliesjeik1 op 19-11-2015 08:05 ]
d'n oliesjeik
Ik heb paradigit gebeld of de typecover er nog bij komt. Hij gaf aan dat de Surface vandaag uitkomt en dat het alleen voor early-adopters was. Echter staat het nog wel op de site.
Ik zou toch de typecover erbij willen hebben uiteraard. Heeft iemand vandaag nog de Surface besteld en komt die dan met typecover?
Ik zou toch de typecover erbij willen hebben uiteraard. Heeft iemand vandaag nog de Surface besteld en komt die dan met typecover?
Ik weet niet welke versie je wilt hebben? Ik heb twee reserveringen gemaakt. De 5/4/128 en de 5/8/256. Omdat ik nog niet wist welke ik wilde nemen. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de 5/8/256. Dan heb ik de andere order over, met typecover. Mochten ze nou moeilijk doen en je wilt die versie, kan je mijn order nemen. Ik heb hem laten reserveren in filiaal Amsterdam.Squ1zZy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:46:
Ik heb paradigit gebeld of de typecover er nog bij komt. Hij gaf aan dat de Surface vandaag uitkomt en dat het alleen voor early-adopters was. Echter staat het nog wel op de site.
Misschien heb je er wat aan.
Ik wil de 5/8/256 hebben inderdaad of de i7. Bij bol.com is het ook verdwenen dat er een typecover bij zit. Al weet ik niet of dat er altijd bij heeft gestaan.lmijnen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:52:
[...]
Ik weet niet welke versie je wilt hebben? Ik heb twee reserveringen gemaakt. De 5/4/128 en de 5/8/256. Omdat ik nog niet wist welke ik wilde nemen. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de 5/8/256. Dan heb ik de andere order over, met typecover. Mochten ze nou moeilijk doen en je wilt die versie, kan je mijn order nemen. Ik heb hem laten reserveren in filiaal Amsterdam.
Misschien heb je er wat aan.
Ik zal eens een ander filiaal bellen ...
Mijn pre-order van CoolBlue is vandaag niet verzonden. Ze geven aan geen voorraad te hebben ontvangen... De verwachte leverdatum is onbekend.
Hier hetzelfde. Gisteren al met ze gebeld, de hele dag stond de order op vandaag afleveren, tot in de avond plots de status weer stond op, uw bestelling is in goede orde ontvangen.Koen_R schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:07:
Mijn pre-order van CoolBlue is vandaag niet verzonden. Ze geven aan geen voorraad te hebben ontvangen... De verwachte leverdatum is onbekend.
Er waren te weinig binnengekomen was de reden.... Tja... Moet je dat geloven of hebben ze gewoon lekker extra veel orders aangenomen terwijl ze weten dat ze er maar 100 krijgen bijv... Nu kreeg de leverancier de schuld, maar ik vraag me dat dan wel een beetje af.
Expres vrij genomen vandaag om lekker er mee aan de slag te kunnen gaan.. Wel zuur. Dan maar de ps4 aan vandaag
Ben wel benieuwd naar de bevindingen van degene die m wel ontvangen vandaag
psn: splettervlek
Hier een heel ander soort "spaning" Bol.com levert vandaag keurig, die is er tussen 9:00 en 12:00...
Mijn bestelling van Paradigit is op de site wel van "Bestellingen" naar "Facturen" verplaatst. Dit zou moeten betekenen dat die verwerkt is. En de verzenddatum staat ook nog steeds op 18-11.
Maar geen verzendbevestiging gekregen oid.
Maar geen verzendbevestiging gekregen oid.
Idem hier. Ook van bestellingen naar facturen verplaatst. Verzenddatum staat bij mij op 17-11. Ik verwacht eerlijk gezegd vandaag wel een mailtje dat ik m af kan halen.
Toch even Paradigit gebeld. Iets meer dan de helft van de pre-orders zullen de Surface Pro 4 ontvangen. In de winkel is er wel een voorraad, maar die gaan naar de pre-orders.
Denk dat je dat het beste kunt zien aan de hand van de status van je bestelling. Als die van bestelling naar factuur is overgegaan dan is ie werkelijk aan je toegewezen.Squ1zZy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:11:
Toch even Paradigit gebeld. Iets meer dan de helft van de pre-orders zullen de Surface Pro 4 ontvangen. In de winkel is er wel een voorraad, maar die gaan naar de pre-orders.
Zojuist bericht van Paradigit ontvangen, nadat ik vroeg om de status van de levering. Betreft i5/8gb/256 SP4
"Vandaag hebben wij bericht gehad van Microsoft waarin ze melden dat er helaas een vertraging is opgelopen met de levering van de Surface pro4. Op dit moment hebben wij ook geen datum doorgekregen vanuit Microsoft wanneer deze wel weer geleverd gaan worden. Wel zou er waarschijnlijk een compensatie zijn vanuit Microsoft.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak."
Is dus nog even afwachten, voor mij in ieder geval.
"Vandaag hebben wij bericht gehad van Microsoft waarin ze melden dat er helaas een vertraging is opgelopen met de levering van de Surface pro4. Op dit moment hebben wij ook geen datum doorgekregen vanuit Microsoft wanneer deze wel weer geleverd gaan worden. Wel zou er waarschijnlijk een compensatie zijn vanuit Microsoft.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak."
Is dus nog even afwachten, voor mij in ieder geval.
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Net bericht gehad dat ik de mijne kan komen afhalen. Stap zo in de auto.

"Onlangs heeft u een Microsoft Surface Pro 4 bij Paradigit besteld. Helaas moeten we u meedelen dat wij uw bestelling niet op de beloofde datum kunnen uitleveren. De oorzaak hiervan betreft een te beperkte levering vanuit Microsoft.
We doen er alles aan om uw bestelling volgende week dinsdag te verzenden. Wij vinden het enorm vervelend dat u nog niet over Microsoft Surface kunt beschikken. Om de pijn enigszins te verzachten voegen wij kosteloos een Microsoft Office 365 Personal toe aan uw bestelling."
Nou ja, paar dagen kunnen er wel bij.
Wie heeft hem al?
Heb Paradigit nu een reply gestuurd met de vraag om tegen een meerprijs van 20 euro Office 365 Home te krijgen (het verschil tussen personal en home op hun website).
Nu maar hopen op een positief antwoord.
Net heen en weer gereden naar Zoetermeer. Wat een leuk apparaat. Dit wordt een, voor het werk, onproductieve middag!
Ook ik heb geen track and trace of verzendbevestiging binnengekregen van Paradigit.
Mailtje gestuurd met de vraag naar wat er aan de hand is en/of ik hem morgen wel gewoon binnenkrijg.
Net als reactie een track&trace link teruggemaild gekregen. Morgen rond 10-12uur is mijn kindje er.
Mailtje gestuurd met de vraag naar wat er aan de hand is en/of ik hem morgen wel gewoon binnenkrijg.
Net als reactie een track&trace link teruggemaild gekregen. Morgen rond 10-12uur is mijn kindje er.
Ik heb ze ontvangen ( had er 2 besteld ). Ben nu bezig met installeren. Prachtig apparaat hoor. Komende weken zal moeten blijken hoe nuttig de SP4 is en of ie qua vervanging de kant op kruipt van mijn laptop of tablet. Erg benieuwd. Qua laptop heb ik een Macbook Pro Retina 15", en qua laptop een ipad Air.
Verwijderd
De Surface pro 4 i5, 8gb, 256gb is hier ook binnen. Zeer fijn apparaat tot nu toe.
De updates worden gedownload waarna ik ermee aan de slag ga.
Ter bescherming heb ik tijdelijk een screenprotector die voor de surface pro 3 bedoelt is (Na wat snijden zijn alle sensoren vrij).
Ik ben benieuwd wanneer er gehard glas screenprotectors geleverd gaan worden voor de pro 4.
Want bij de folie screen protector die ik nu heb krijg ik het gevoel dat het rubbertje van de pen niet lang mee zal gaan.
Op het gebied van cases hoop ik dat er iets als dit binnenkort leverbaar wordt voor de surface pro 4.
Ter bescherming heb ik tijdelijk een screenprotector die voor de surface pro 3 bedoelt is (Na wat snijden zijn alle sensoren vrij).
Ik ben benieuwd wanneer er gehard glas screenprotectors geleverd gaan worden voor de pro 4.
Want bij de folie screen protector die ik nu heb krijg ik het gevoel dat het rubbertje van de pen niet lang mee zal gaan.
Op het gebied van cases hoop ik dat er iets als dit binnenkort leverbaar wordt voor de surface pro 4.
Mijn surface pro 4 is aangekomen via coolblue, probeerde me eerst nog af te schepen voor de typecover (actie was blijkbaar enkel voor Nederland, maar stond ook op de Belgische site) maar na een telefoontje gisteren heb ik vandaag toch nog samen met de surface de typecover ontvangen. Pakje staat thuis, de laatste uren op het werk zullen traag tikken vrees ik
.
Gisteravond (net voor twaalf) e-mail ontvangen van Paradigit dat hij verzonden is. Het is nu de vraag of deze dan vandaag binnenkomt of morgen.
Ik zit te denken aan eens sticker zoals van decalgirl.com. Ik ben benieuwd naar het effect van een glazen screenprotector op het gebruik van de pen. Een matte staat mij wel aan.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:29:
De Surface pro 4 i5, 8gb, 256gb is hier ook binnen. Zeer fijn apparaat tot nu toe.
[ Voor 81% gewijzigd door TheDweep op 19-11-2015 14:49 ]
Zojuist bezorgd! 
Edit: wat me opvalt is de backlight bleed aan de boven en onderkant van het scherm.
Edit: wat me opvalt is de backlight bleed aan de boven en onderkant van het scherm.
[ Voor 69% gewijzigd door TheDweep op 19-11-2015 16:34 ]
Ik heb hem ook! !
Gewoon naar de mediamarkt gereden Adam.nu in de auto naar huis..ben heel benieuwd, Dit alles mede door jullie en het forum!
Gewoon naar de mediamarkt gereden Adam.nu in de auto naar huis..ben heel benieuwd, Dit alles mede door jullie en het forum!
Hahahaha.... En dan hebben wij hier allemaal zowat ge-pre-ordered..... En dan mogen we toch nog wachten. Jij rijdt heen en hebt hem.... Proficiat! Welke versie? Kreeg je ook de type cover erbij?jonny htc schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:36:
Ik heb hem ook! !
Op de site van de mediamarkt staat dat de i5 4 GB en 8GB vaak op voorraad zijn.lmijnen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:52:
[...]
Hahahaha.... En dan hebben wij hier allemaal zowat ge-pre-ordered..... En dan mogen we toch nog wachten. Jij rijdt heen en hebt hem.... Proficiat! Welke versie? Kreeg je ook de type cover erbij?
Helaas zonder gratis typecover.
"Microsoft heeft ons laten weten dat de Surface Pro 4 vertraagd is. Dat is natuurlijk niet leuk om te horen, maar we vertellen u dit wel liever eerlijk. Op basis van de informatie van Microsoft verwachten wij de laptop begin volgende week bij u te kunnen bezorgen."
Is dus een lulsmoes dus, als sommige mensen het wel geleverd krijgen en anderen niet dan is het niet bij Microsoft vertraagd, maar hebben ze er gewoon te weinig op voorraad...
Is dus een lulsmoes dus, als sommige mensen het wel geleverd krijgen en anderen niet dan is het niet bij Microsoft vertraagd, maar hebben ze er gewoon te weinig op voorraad...
Facts don't care about your feelings
Ik heb hetzelfde mailtje, ben benieuwd naar het antwoord dat je krijgt. Laat je het hier even weten?3ssen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:42:
Heb Paradigit nu een reply gestuurd met de vraag om tegen een meerprijs van 20 euro Office 365 Home te krijgen (het verschil tussen personal en home op hun website).
Hoewel ik voor jullie hoop dat Paradigit mee gaat, vrees ik van niet. Ze zullen het wel van MS krijgen, dus ze boeken het op een andere manier in/af. Ik denk dat het voor hen onverkoopbaar is. Maar goed, misschien/hopelijk zit ik er naast.Jeroen V schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:00:
[...]
Ik heb hetzelfde mailtje, ben benieuwd naar het antwoord dat je krijgt. Laat je het hier even weten?
Niet alleen in NL leveringsproblemen:
http://forum.lovemysurfac...e-are-the-surface-pro-4s/
Populair apparaatje....
http://forum.lovemysurfac...e-are-the-surface-pro-4s/
Populair apparaatje....
Antwoord van paradigit:Jeroen V schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:00:
[...]
Ik heb hetzelfde mailtje, ben benieuwd naar het antwoord dat je krijgt. Laat je het hier even weten?
De gratis Office 365 licentie wordt u aangeboden door Microsoft en hier kan ik helaas geen wijziging aan maken. Ik ga ervan uit dat de Surface begin volgende week aan u geleverd gaat worden.
Jammer dus dat ze in hun eerste mail aangeven iets aan te bieden wat ze dus eigenlijk van Microsoft hebben gekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door 3ssen op 19-11-2015 20:22 . Reden: Extra info toegevoegd ]
Ach, redelijk begrijpelijk3ssen schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:18:
[...]
Antwoord van paradigit:
De gratis Office 365 licentie wordt u aangeboden door Microsoft en hier kan ik helaas geen wijziging aan maken. Ik ga ervan uit dat de Surface begin volgende week aan u geleverd gaat worden.
Jammer dus dat ze in hun eerste mail aangeven iets aan te bieden wat ze dus eigenlijk van Microsoft hebben gekregen.
Heb 'm gisteren op kunnen halen bij Paradigit. Gisteravond groot deel bezig geweest met alle updates en een paar features proberen. Vanochtend meegenomen naar werk. Prima mee te werken op schoot in de trein en ben al helemaal fan van het apparaat.
Heb geen last van light bleed of ander gedoe, het enige is dat de display driver twee keer is 'gecrasht', maar dat houdt eigenlijk alleen opnieuw opstarten van het programma (bij mij Edge) in. Ik ga ervan uit dat dit nog gefixt wordt, Microsoft is er wel van op de hoogte en mee bezig. Maar ik ben in elk geval enorm blij met m'n i5/8GB surface pro 4, en haal vooral de nieuwe type cover erbij (ook al heb je die van de SP3 nog)
Heb geen last van light bleed of ander gedoe, het enige is dat de display driver twee keer is 'gecrasht', maar dat houdt eigenlijk alleen opnieuw opstarten van het programma (bij mij Edge) in. Ik ga ervan uit dat dit nog gefixt wordt, Microsoft is er wel van op de hoogte en mee bezig. Maar ik ben in elk geval enorm blij met m'n i5/8GB surface pro 4, en haal vooral de nieuwe type cover erbij (ook al heb je die van de SP3 nog)
Let op:
Dit is het [Microsoft Surface Pro 4] Levertijden & Prijzen Topic, voor ervaringen zie [W10] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 4
Dit is het [Microsoft Surface Pro 4] Levertijden & Prijzen Topic, voor ervaringen zie [W10] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 4