Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
Op de 19de gewoon naar de MM in Leeuwarden gegaan, ze hadden ze nog niet op de stelling ma naar vragen waren ze wel aanwezig in de opslag.
Kon gelijk 1 mee nemen.
Blij dat ik niet heb ge pre-orderd.

Ben nu de laatste update aan het installeren, voor mij gaat deze redelijk snel als ik de andere reacties zo lees.

Miss alleen de toetsenbord functionaliteit van android/iOS/windows mobiel, dat de toetsenbord automatisch te voorschijn komt als je op een tekst veld drukt, soms werkt dit maar vaak niet.
Daarnaast ook het selecteren van tekst, aangezien ik geen typ cover heb / wil gaat het selecteren zonder pen(met nog niet geprobeerd) zeer moeilijk. Een manier van kopiëren zo als in android zou handig zijn.

Ook zijn bepaalde programma's heel klein,sketchbook van autodesk heeft een manager programmaatje voor updates, deze is heel erg klein, dit was bij installatie ook al zo, sketchbook zelf heeft nergens last van.
Verder nog weinig met de tablet gedaan, maar ik vermoed dat meerdere programma's dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik had op 18 november mijn surface pro 4 besteld via Microsoftshop, betaald via visa.

Het ging allemaal veel sneller dan ik had verwacht 20 november werd mijn pakket aangeboden, omdat ik niet thuis was, is het door UPS bezorgd aan UPS afhaalpunt.

Ben vandaag na de melding, dat ik hem mag afhalen. Met een Happy mood gegaan naar UPS afhaalpunt.

Het duurde wel heel lang, ze vonden hem niet. Het was wel afgeleverd, maar vonden hem niet.

Heb gesproken met de manager omdat het te lang duurde, ze hebben alles nagekeken 1,5 uur verder ben ik zonder pakket naar huis gegaan. :-( very unhappy.

Ze gaan kijken en bellen als ze hem vinden, maar nu zit ik er wel mee.

Wat kan ik doen?
Hoe zit het met mijn geld, waar moer ik claimen?
Nooit meegemaakt, geen ervaring ermee?

Tot dusver geen Surface Pro 4 na meer dan 1000 euro te hebben betaald, help me!

Triestig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-08 13:45
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:05:
Beste tweakers,

Ik had op 18 november mijn surface pro 4 besteld via Microsoftshop, betaald via visa.

Het ging allemaal veel sneller dan ik had verwacht 20 november werd mijn pakket aangeboden, omdat ik niet thuis was, is het door UPS bezorgd aan UPS afhaalpunt.

Ben vandaag na de melding, dat ik hem mag afhalen. Met een Happy mood gegaan naar UPS afhaalpunt.

Het duurde wel heel lang, ze vonden hem niet. Het was wel afgeleverd, maar vonden hem niet.

Heb gesproken met de manager omdat het te lang duurde, ze hebben alles nagekeken 1,5 uur verder ben ik zonder pakket naar huis gegaan. :-( very unhappy.

Ze gaan kijken en bellen als ze hem vinden, maar nu zit ik er wel mee.

Wat kan ik doen?
Hoe zit het met mijn geld, waar moer ik claimen?
Nooit meegemaakt, geen ervaring ermee?

Tot dusver geen Surface Pro 4 na meer dan 1000 euro te hebben betaald, help me!

Triestig!
Je hebt;

1: niks in ontvangst genomen
2: betaald met Visa waardoor je verzekerd bent.

Dus ja, het is heel vervelend voor je, maar je hoeft je echt geen zorgen te maken. MS zal in conclaaf gaan met UPS en via Visa laat je gewoon je geld storneren.... Nogmaals worries! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben vandaag, 20 november, twee Surface Pro's i5/4/128 via Paradigit geleverd gekregen. Dit na een belletje richting Paradigit. Wat bleek, ze wilde wachten met versturen totdat de bestelling compleet was. Als wij niet hadden gebeld, hadden wij de levering pas in december met de i7/8/256 gekregen.

Lees hier mijn unboxing en ervaring met de Surface Pro 4: http://raymondjurg.nl/201...-microsoft-surface-pro-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Iemand ervaring met bestellen bij Microsoft zelf als student? Ben benieuwd wat de levertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Let op dat je credit card bestedingslimiet hoog genoeg is, je kan enkel software met ideal betalen vreemd genoeg... Dus de surface zal je met CC of met paypal moeten doen.
Bij mij bleek de bestedingslimiet te laag en uiteindelijk was de order gecanceld. (Verhogen van de limiet duurde 5 dagen) Hierdoor opnieuw bij een ander bedrijf besteld met ideal, helaas overal te weinig binnen gekregen, en dus achteraan de wachtlijst en nu dus geen surface hier... Grrr.. :(
Levertijd staat op 5-7 dagen op de site en je kan pas bestellen als je geverifieerd bent als student bij t aanmaken van het account, maar dat is zo gedaan.

Inmiddels bevestiging gekregen van coolblue dat de surface onderweg is. Dus lijkt er op dat batch twee binnen is, wellicht bij alle bedrijven nu

[ Voor 10% gewijzigd door RavenLord op 24-11-2015 20:34 ]

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Vandaag binnen gekregen van Coolblue de i5/8gb/256gb dus ben blij :)

Ik had hiervoor een Sony Vaio laptop, die was 1kg. Toch voelt dit bijna zwaarder omdat het een tablet is. Denk ook wel dat het met toetsenbord in de buur komt? Niet dat ik het niet kan tillen... het oogt in ieder geval een stuk degelijker.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
RavenLord schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:33:Inmiddels bevestiging gekregen van coolblue dat de surface onderweg is. Dus lijkt er op dat batch twee binnen is, wellicht bij alle bedrijven nu
Voor mij is de 5/8/256 ook onderweg. Ik heb zelf ook bij coolblue besteld, dus daar is in ieder geval een nieuwe lading binnen gekomen. Ik heb hem vandaag zelfs al gemist en ik ben morgen ook niet thuis, dus morgen ga ik hem ergens ophalen. En dan 's avonds er mee aan de slag, lekker updaten... :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

TrueChaoZ schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:02:
[...]

Voor mij is de 5/8/256 ook onderweg. Ik heb zelf ook bij coolblue besteld, dus daar is in ieder geval een nieuwe lading binnen gekomen. Ik heb hem vandaag zelfs al gemist en ik ben morgen ook niet thuis, dus morgen ga ik hem ergens ophalen. En dan 's avonds er mee aan de slag, lekker updaten... :P ;)
Hier inmiddels binnen, samen met het beloofde office pakketje. Komt goed uit, mijn huidige office 2013 wilde niet meer activeren.... Draait op de hoofd pc en had m op mijn vorige surface staan, maar mag niet meer op de nieuwe helaas geactiveerd worden. Dan deze maar proberen.
Staat hier nu ook flink te stampen op de updates, ben nu uurtje of drie al bezig :P

psn: splettervlek

• macmellow
Gister een i5/8/256 opgepikt bij de Media Markt voor de studentenprijs. Ze hadden er nog een paar, dus ik blij!

• JPPA
  • Laatst online: 12-07 15:09
macmellow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:14:
Gister een i5/8/256 opgepikt bij de Media Markt voor de studentenprijs. Ze hadden er nog een paar, dus ik blij!
Hoe krijg je voor elkaar de studentenprijs te betalen bij MM?

• macmellow
JPPA schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:56:
[...]

Hoe krijg je voor elkaar de studentenprijs te betalen bij MM?
Gewoon vragen of ze mee gaan met de prijs, volgens mij was de Microsoft Store één van hun 25 grote concurrenten waar ze mee gaan met de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPPA
  • Laatst online: 12-07 15:09
macmellow schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:20:
[...]

Gewoon vragen of ze mee gaan met de prijs, volgens mij was de Microsoft Store één van hun 25 grote concurrenten waar ze mee gaan met de prijzen.
Bedankt voor deze tip! Werk zelf in het onderwijs. Zei dat ik met 10% korting zou kunnen kopen, de studentenstore laten zien van MS. En de 10% korting was geregeld. Hoefde niet te bewijzen dat ik ook echt docent was, maar misschien kun je dat aan docenten wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
JPPA schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:22:
[...]

Bedankt voor deze tip! Werk zelf in het onderwijs. Zei dat ik met 10% korting zou kunnen kopen, de studentenstore laten zien van MS. En de 10% korting was geregeld. Hoefde niet te bewijzen dat ik ook echt docent was, maar misschien kun je dat aan docenten wel zien :)
Volgens mij doen ze daar nooit zo moeilijk over. Gewoon even vragen is meestal genoeg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Mocht er iemand interesse hebben in de i5/8gb/256gb variant incl type cover, stuur me maar een PM.

Nieuw in doos, type cover 4. Geleverd door een NL winkel incl factuur. Volledige garantie. Lagere prijs dan in de winkel.

[ Voor 7% gewijzigd door JUST_me op 29-11-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Laatst online: 16-08-2023
Verkeerde topic, zie nu hier: TrueChaoZ in "[W10] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 4"

[ Voor 145% gewijzigd door TrueChaoZ op 29-11-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Ik zou m'n SP4 i7/16gb/512gb op 7/12 mogen ontvangen (via een B2B kanaal). De officiële datum stond initieel op 10/12. Hopelijk klopt deze info en krijg ik net als mijn kinderen er héél binnenkort een fijn sint-speeltje bij... ;-)

[ Voor 33% gewijzigd door shizoframia op 02-12-2015 13:52 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 22:39

oZy

shizoframia schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:56:
Ik zou m'n SP4 i7/16gb/512gb op 7/12 mogen ontvangen (via een B2B kanaal). De officiële datum stond initieel op 10/12. Hopelijk klopt deze info en krijg ik net als mijn kinderen er héél binnenkort een fijn sint-speeltje bij... ;-)
En, heb je hem binnen? Paradigit geeft aan dat ze nog steeds 'verwachten' vrijdag te kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn i7 vrijdag. Stiekem hoop ik morgen omdat de Microsoft-site vermeldt dat 'ie "voor 10 december wordt verzonden", maar Coolblue zegt de 11e, dus daar ga ik maar vanuit.

Ik krijg er een gratis zwarte Type Cover bij, maar wil eigenlijk een blauwe. Ruilen kan niet (zowel bij Coolblue als Microsoft doen ze moeilijk), wat ik eigenlijk maar raar vind. Een nieuw product in verpakking omruilen voor een andere kleur zou toch niet zo moeilijk moeten zijn... Is er iemand die vrijdag van plan is een zwarte Type Cover te kopen die ik er blij mee kan maken? Als jij dan een blauwe voor mij koopt zijn we er allebei blij mee en verdien jij er een biertje/wijntje mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
Volgens mij heb je wettelijk gezien gewoon het recht om te ruilen, zeker zolang je hem nog in verpakking en ongeschonden kan aanbieden.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmtsjmftsch schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:23:
Volgens mij heb je wettelijk gezien gewoon het recht om te ruilen, zeker zolang je hem nog in verpakking en ongeschonden kan aanbieden.
Dat dacht ik dus ook. Microsoft zegt dat ik niet bij hen moet zijn omdat Coolblue de verkoop regelt, Coolblue zegt dat ze niet zomaar een blauwe kunnen leveren omdat er specifiek in de voorwaarde staat dat ze een zwarte Type Cover moeten leveren. Ruilen kan niet, omdat het geen aankoop is, maar een speciale actie, dus je hebt geen bon. Ik ga vrijdag maar gewoon naar de Coolblue winkel hier in Utrecht, kijken of ik daar nog wat kan regelen. Het boeit me eigenlijk niet eens zo veel, maar het is een leuke puzzel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Ik denk dat "wettelijke rechten" niet echt van toepassing zijn in het geval van een kado'tje :-)

Paradigit verwacht de mijne op de 11e te kunnen verzenden.. jammer, gaat het net over het weekend heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
oZy schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:47:
[...]

En, heb je hem binnen? Paradigit geeft aan dat ze nog steeds 'verwachten' vrijdag te kunnen verzenden.
Ik heb hem jammer genoeg nog niet binnen... nog ff geduld dus. K heb het nu toch eigenlijk te druk dus die paar extra dagen wachten gaan voor mij niet als langer overkomen. 😉

Btw, de i7's zouden in sommige distributiecentra al binnen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door shizoframia op 09-12-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue zegt de 8GB i7 al op voorraad te hebben! http://www.laptopshop.nl/...371.1724357932.1442760416

• shizoframia
Ik zie op de belgische microsoft store site dat 'reserveer nu' vanaf vandaag voor alle i7's gewijzigd werd naar 'toevoegen aan winkelwagentje'. Dit zou moeten impliceren dat ze op stock zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door shizoframia op 10-12-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Paradigit heeft de pre-orders gisteravond verzonden, hij wordt is vanmorgen nog afgeleverd \o/

[ Voor 5% gewijzigd door oZy op 11-12-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
oZy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:24:
Paradigit heeft de pre-orders gisteravond verzonden, hij wordt is vanmorgen nog afgeleverd \o/
Nog steeds de i7/16/256? Ik heb de i7/16/512 nog niet mogen ontvangen... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy

oZy

Jep, die configuratie heb ik, + dock, en blauwe type cover.

Nu al onder de indruk van dit apparaat. Ook al zie ik tot nu toe vooral lijdzaam toe hoe de updates en installaties bezig zijn... wees maar vast voorbereid om 2+ uur voor Win10 1511 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
oZy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:37:
...
Nu al onder de indruk van dit apparaat. Ook al zie ik tot nu toe vooral lijdzaam toe hoe de updates en installaties bezig zijn... wees maar vast voorbereid om 2+ uur voor Win10 1511 update.
Om optimistisch te blijven: t zal wel sneller gaan dan op mijn SP2... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door shizoframia op 11-12-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aartje1975
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-08 19:26
Ik heb zojuist via CB de surface i7, 512 GB SSD, 16 GB RAM mogen ontvangen. Kom nog niet aan de installatie toe omdat ik een famlilie feestje heb. Misschien vanavond en anders morgen :).

betreft lotno: 1548

[ Voor 5% gewijzigd door aartje1975 op 11-12-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
aartje1975 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:59:
Ik heb zojuist via CB de surface i7, 512 GB SSD, 16 GB RAM mogen ontvangen. Kom nog niet aan de installatie toe omdat ik een famlilie feestje heb. Misschien vanavond en anders morgen :).
Hopelijk is die van mij er dan ook binnenkort, t begint al te kriebelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 12-09 15:58
Gisteren heb ik mijn Pro 4 i5 4GB terug gebracht naar de Mediamarkt (binnen 14 dagen) omdat ik toch de i5 8GB wil hebben. (Ik zat continue boven de 90% geheugen gebruik met de programma's open die ik nodig heb om mijn werk te doen.)

Ik kreeg 8 cadeau kaarten mee ipv van geld terug (8 omdat ze maar 150 per kaart max doen).
Ik dacht geen probleem bestel toch die i5 8GB bij ze.. Hebben ze die net gisteren uit het assortiment gegooid en vermoedelijk vervangen voor de i7 8GB... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Acidrain schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:24:
Gisteren heb ik mijn Pro 4 i5 4GB terug gebracht naar de Mediamarkt (binnen 14 dagen) omdat ik toch de i5 8GB wil hebben. (Ik zat continue boven de 90% geheugen gebruik met de programma's open die ik nodig heb om mijn werk te doen.)

Ik kreeg 8 cadeau kaarten mee ipv van geld terug (8 omdat ze maar 150 per kaart max doen).
Ik dacht geen probleem bestel toch die i5 8GB bij ze.. Hebben ze die net gisteren uit het assortiment gegooid en vermoedelijk vervangen voor de i7 8GB... :/
Nooit accepteren die onzin ... Nu is toevallig iets uit het assortiment en wordt jij extra op kosten gejaagd maar voor dezelfde centen vind je hem toevallig ergens anders goedkoper en blijf je gebonden (is ook het hele idee van die klote bonnen).
Zo zie je maar weer, service is vaak ver te zoeken in NL en je merkt het vaak pas als er issues zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Acidrain schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:24:

Dat is ook dom, het is de meest populaire versie, de I5/8GB..

En, Mediamarkt en service.... Twee aparte werelden. Je bent toch niet gek?!

Waardebonnen hoef je echt niet te accepteren. Gewoon geld terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 12-09 15:58
In elk ander geval had ik die klote bonnen niet geaccepteerd maar ik dacht joh ik haal zo bij de sales afdeling 1 verdieping lager gewoon die i5 8GB op en dan ben ik die bonnen weer kwijt... Nu zit ik met ruim 1000 euro aan bonnen te hopen dat ze hem weer een keer terug in het assorti nemen en ondertussen wachten op fatsoenlijke reviews van die i7 om te kijken of het de extra kosten waard is...

Ach ja, weer een leer momentje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
Acidrain schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 16:45:
In elk ander geval had ik die klote bonnen niet geaccepteerd maar ik dacht joh ik haal zo bij de sales afdeling 1 verdieping lager gewoon die i5 8GB op en dan ben ik die bonnen weer kwijt... Nu zit ik met ruim 1000 euro aan bonnen te hopen dat ze hem weer een keer terug in het assorti nemen en ondertussen wachten op fatsoenlijke reviews van die i7 om te kijken of het de extra kosten waard is...

Ach ja, weer een leer momentje.. :)
Ik was vandaag in de MM, hij is niet uit het assortiment, maar in bestelling. Waarschijnlijk is hij er na de feestdagen weer. Ze hebben nu alleen nog de M3 en I7, beiden niet de meest aantrekkelijke opties. I.M.H.O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
JPPA schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:22:
[...]

Ik ben bij twee verschillende Media Markten geweest en daar bij beide wilde ze de korting niet geven. :/ Dus nu toch maar gewoon online bij Microsoft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 18:09
Op de site van: http://www.valuebasket.nl...msoCFdZsGwodBDADAw#footer + NLWINTER16C = 1.275,99. Volgens mij wel nette prijs alleen ken de zaak nie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:39

Patrick89

PSN : Gamesource

Frankie20 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:41:
Op de site van: http://www.valuebasket.nl...msoCFdZsGwodBDADAw#footer + NLWINTER16C = 1.275,99. Volgens mij wel nette prijs alleen ken de zaak nie.....
Ik sla over..
https://nl.trustpilot.com/review/valuebasket.com

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:30

BPP

lmijnen schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 15:39:
[...]

Dat is ook dom, het is de meest populaire versie, de I5/8GB..

En, Mediamarkt en service.... Twee aparte werelden. Je bent toch niet gek?!

Waardebonnen hoef je echt niet te accepteren. Gewoon geld terug vragen.
Kan je wel afgeven op de MM. Maar het is nog altijd een extra service die ze verlenen. Ze kunnen ook zeggen dat je pech hebt gehad en dan had je helemaal niets in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:51
Hmm zit nog te twijfelen. Ik ben op dit moment in Canada en kan hier in de Microsoft Store ook een surface kopen (of surface book maar is toch net iets te duur denk ik ;) )

Versie: Surface Pro 4, I5 en 256GB + Typecover
Prijs Canada = 2071 CAD (incl Tax) +/- 1305 EUR
Prijs Nederland = 1575 EUR (incl Tax).
Prijs verschil = 270 EUR

Dit is opzich wel ok echter in Canada heb je maar 1 jaar garantie terwijl dit in Nederland 2 jaar is. Vanwege de vele verhalen over problemen met de surface ben ik een beetje huiverig om deze in Canada aan te schaffen. Hoewel, ik ben hier nog 3 weken en vervolgens begin april weer dus mocht er iets zijn dan zou ik m nog terug kunnen brengen (sowieso kun je m 30 dagen zonder reden teruggeven en krijg je je geld terug).

Wat zouden jullie doen, lekker in Nederland kopen of het risico nemen?

ps. Ik heb trouwens met iemand van Microsoft Nederland gesproken en die zeggen dat je m wel in Nederland kan opsturen naar microsoft maar je hebt echter maar 1 jaar garantie. Nu heb ik zelf geen ervaring met Microsoft store dus weet niet of ze hier heel erg naar kijken of niet.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:44
Oliesjeik1 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 02:22:
Hmm zit nog te twijfelen. Ik ben op dit moment in Canada en kan hier in de Microsoft Store ook een surface kopen (of surface book maar is toch net iets te duur denk ik ;) )

Versie: Surface Pro 4, I5 en 256GB + Typecover
Prijs Canada = 2071 CAD (incl Tax) +/- 1305 EUR
Prijs Nederland = 1575 EUR (incl Tax).
Prijs verschil = 270 EUR

Dit is opzich wel ok echter in Canada heb je maar 1 jaar garantie terwijl dit in Nederland 2 jaar is. Vanwege de vele verhalen over problemen met de surface ben ik een beetje huiverig om deze in Canada aan te schaffen. Hoewel, ik ben hier nog 3 weken en vervolgens begin april weer dus mocht er iets zijn dan zou ik m nog terug kunnen brengen (sowieso kun je m 30 dagen zonder reden teruggeven en krijg je je geld terug).

Wat zouden jullie doen, lekker in Nederland kopen of het risico nemen?

ps. Ik heb trouwens met iemand van Microsoft Nederland gesproken en die zeggen dat je m wel in Nederland kan opsturen naar microsoft maar je hebt echter maar 1 jaar garantie. Nu heb ik zelf geen ervaring met Microsoft store dus weet niet of ze hier heel erg naar kijken of niet.
Daar kopen, de bleed kan je meteen checken en voor de rest zie ik eigenlijk weinig problemen met de Surface die echt schokkend zijn. Top apparaat en ik ben jaloers als ik die prijs hoor waarvoor ik mijn I5 128gb met cover heb moeten kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
De Surface Pro is nu bij MediaMarkt voordelig te te koop ivm de BTW-weg actie: http://goo.gl/AQCcjE
Zo kost de Surface Pro 4 i5 8GB/256GB nu 1198 euro. Bij de levertijd staat: Leverbaar over 5 tot 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JUST_me
miranon schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:36:
De Surface Pro is nu bij MediaMarkt voordelig te te koop ivm de BTW-weg actie: http://goo.gl/AQCcjE
Zo kost de Surface Pro 4 i5 8GB/256GB nu 1198 euro. Bij de levertijd staat: Leverbaar over 5 tot 6 dagen.
Online al niet meer te verkrijgen..... Nog 55 min en de actie is voorbij..... Tiktaktiktak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Voor m'n broertje net de i5 4GB besteld uit de Franse MS Store. Alles bij elkaar 228 euro korting en dat is inclusief express delivery.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Laatst online: 20-08 21:25
Sc0tTy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:03:
Voor m'n broertje net de i5 4GB besteld uit de Franse MS Store. Alles bij elkaar 228 euro korting en dat is inclusief express delivery.
Hoe kom je precies tot aan 228 euro aan korting? Ik zie de studenten korting van 144.9 en een 50 euro cadeau kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Staat o.a. op de bon:
Remise: 228,90 €
Total : 1 002,10 €

Apparaat is 989,10 i.p.v. 1099 daar, plus 50E tegoed, plus 1 jaar gratis Office 365.

Hij is inmiddels aangekomen en zoals verwacht gewoon een Engelse doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sc0tTy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:15:
Staat o.a. op de bon:
Remise: 228,90 €
Total : 1 002,10 €

Apparaat is 989,10 i.p.v. 1099 daar, plus 50E tegoed, plus 1 jaar gratis Office 365.

Hij is inmiddels aangekomen en zoals verwacht gewoon een Engelse doos.
Dus de 50 euro gaat er gelijk vanaf en is niet een aparte bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Creqaw schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Dus de 50 euro gaat er gelijk vanaf en is niet een aparte bon?
Die gaat er vanaf als ik de TypeCover bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sc0tTy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Die gaat er vanaf als ik de TypeCover bestel
Werkt die 50 euro voucher internationaal? Via de Franse store word er geen studenten prijs gerekend voor de type-cover en weet je toevallig ook of ik gewoon naar Microsoft Store NL support kan gaan als dat nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Creqaw schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Werkt die 50 euro voucher internationaal? Via de Franse store word er geen studenten prijs gerekend voor de type-cover en weet je toevallig ook of ik gewoon naar Microsoft Store NL support kan gaan als dat nodig is?
Lijkt mij wel, aan het einde van de week ga'k het weten. Dan is m'n broertje terug in Portugal en zal ik een Portugese TC daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ah, ik zie ineens dat de Duitse nog een betere optie is ivm met een gratis typecover.

//edit Uiteindelijk een van eBay besteld, ziet er iets te goed uit dus verwacht dat ik waarschijnlijk in de toekomst een conversatie met PayPal aan moet gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door Xufuja op 21-03-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
De i5/128GB Surface Pro 4 is nu voor € 899,- bij de mediamarkt en coolblue: pricewatch: Microsoft Surface Pro 4 (Core i5, 4GB, 128GB) Zilver

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:25
Bij Rabax nu voor 975. Hier de website zelf en hier op marktplaats.

Maar vind nergens een referentie o.i.d. naar deze winkel. Niet te zien of dit te vertrouwen is of niet?

Hier nog een van DavesHandel ??? Daar krijg je, volgens de tekst op marktplaats, maar 7 dagen garantie en fabrieksgarantie tot augustus 2018?

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Dennis van der Stelt schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:37:
Bij Rabax nu voor 975. Hier de website zelf en hier op marktplaats.

Maar vind nergens een referentie o.i.d. naar deze winkel. Niet te zien of dit te vertrouwen is of niet?

Hier nog een van DavesHandel ??? Daar krijg je, volgens de tekst op marktplaats, maar 7 dagen garantie en fabrieksgarantie tot augustus 2018?
Interessante deals, zit nu toch te twijfelen om er eentje aan te schaffen .
Vraag me alleen af hoe betrouwbaar de webshops zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:02
Je zou de surface kunnen ophalen bij een van deze aanbieders. Dan zie je direkt wat je klrijgt. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
De Surface Pro is nu bij MediaMarkt voordelig te koop ivm de cashback actie: knip, lijkt op een affiliate link
Zo kost bijvoorbeeld de Surface Pro 4 i5 8GB/256GB nu 1136 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door The Wizard op 01-08-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 21:29
Heren en dames. De surface pro 4 met i5 8gb en 265ssd is bij 9digital 100,- goedkoper dan in de prijsspecificaties op Tweakers

Edit
*knip* link weg ivm een shop uit het buitenland waar mogelijk andere rechten gelden. Zie gesprek hieronder.

[ Voor 58% gewijzigd door stevens20 op 01-08-2016 01:02 ]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevens20 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:54:
Heren en dames. De surface pro 4 met i5 8gb en 265ssd is bij 9digital 100,- goedkoper dan in de prijsspecificaties op tweakers.
Let op: dit lijkt een shop uit Hong Kong te zijn, met een adres in London.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:57:
[...]

Let op: dit lijkt een shop uit Hong Kong te zijn, met een adres in London.
Heeft dit gevolgen op iets dan? Ze doen alsof ze Nederlands zijn, het lijkt me dat je dan de normale rechten hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stevens20 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:05:
Heeft dit gevolgen op iets dan? Ze doen alsof ze Nederlands zijn, het lijkt me dat je dan de normale rechten hebt.
Dat is juist waar je voor op moet passen. Dat heb je niet. Zelfs als ze dezelfde rechten beloven, moet je je afvragen wat je positie is als ze die niet nakomen. Niemand gaat een zaak beginnen tegen een shop aan de andere kant van de wereld als het om een paar honderd euro gaat. Ook heb je kans dat je te maken krijgt met invoerrechten of andere verborgen kosten, al geldt dat niet voor alle shops.

Het is niet voor niets dat de Consumentenbond een tijdje terug expliciet voor dergelijke shops gewaarschuwd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:17:
[...]

Dat is juist waar je voor op moet passen. Dat heb je niet. Zelfs als ze dezelfde rechten beloven, moet je je afvragen wat je positie is als ze die niet nakomen. Niemand gaat een zaak beginnen tegen een shop aan de andere kant van de wereld als het om een paar honderd euro gaat. Ook heb je kans dat je te maken krijgt met invoerrechten of andere verborgen kosten, al geldt dat niet voor alle shops.

Het is niet voor niets dat de Consumentenbond een tijdje terug expliciet voor dergelijke shops gewaarschuwd heeft.
Dank. Ik haal mijn post gelijk even weg om anderen te behoeden van een eventuele fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 10:35

oscarwashere

"Very nice"

ALLEEN VANDAAG, 9 SEPTEMBER! (OP=OP)

Microsoft Surface Pro 4 i5/128GB SSD - Refurb
€ 1099,00 - 36% korting - Nu! € 699,95

http://www.ibood.com/nl/n...-i5-128gb-ssd-refurb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
oscarwashere schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 01:14:
ALLEEN VANDAAG, 9 SEPTEMBER! (OP=OP)

Microsoft Surface Pro 4 i5/128GB SSD - Refurb
€ 1099,00 - 36% korting - Nu! € 699,95

http://www.ibood.com/nl/n...-i5-128gb-ssd-refurb.html
Misschien moet je er wel even bij zeggen dat het gaat om een 'Certified Refurbished' model en dat de huidige prijs niet €1099,- is maar €894,-. Daarbij zit er maar één jaar garantie op:
Merk: Microsoft
Type: Surface Pro 4, i5-processor, 128GB - Manufacturer Certified Refurbished
Garantie: 1 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
De Paradigit heeft de i5/128GB Surface Pro 4 voor 899,- euro inclusief Type Cover!

https://www.paradigit.nl/...s&utm_medium=pricecompare

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Vanaf woensdag de Core M variant, inclusief typecover voor €749,- bij Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De Core i5 8GB 256GB SSD stond gister op paradigit te koop voor 1349 incl dock EN typecover. 329,- voordeel stond er bij. De 2 lagere modellen hadden alleen de typecover gratis (of dock, 1 van de 2) Ik wou hem gister bestellen maar had me pas etc niet bij me. Er stond bij geldig tot 28-11 maar vandaag zie ik het niet meer staan. Het is nu 1349 zonder dock en typecover.

Heb ik gister liggen dromen of hebben anderen deze aanbieding wel gezien ?

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 26-11-2016 11:27 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52
Max|Burn schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:26:
De Core i5 8GB 256GB SSD stond gister op paradigit te koop voor 1349 incl dock EN typecover. 329,- voordeel stond er bij. De 2 lagere modellen hadden alleen de typecover gratis (of dock, 1 van de 2) Ik wou hem gister bestellen maar had me pas etc niet bij me. Er stond bij geldig tot 28-11 maar vandaag zie ik het niet meer staan. Het is nu 1349 zonder dock en typecover.

Heb ik gister liggen dromen of hebben anderen deze aanbieding wel gezien ?
Ik heb hem ook zien staan. Je kreeg de dock gratis bij meerdere modellen in het kader van Black Friday.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rimave schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:32:
[...]

Ik heb hem ook zien staan. Je kreeg de dock gratis bij meerdere modellen in het kader van Black Friday.
Ok thanks. 1349 incl cover en dock is voor mij de sweet spot. Kan hem verder in die combo niet voor minder dan 1450 vinden dus dan wacht ik maar weer tot kerst ofzo :)

edit: Of de Surface Pro 5..duurt nu niet zo lang meer.

[ Voor 47% gewijzigd door Max|Burn op 26-11-2016 20:01 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
http://www.ibood.com/nl/n...letter&utm_campaign=NL_01

De i5/256/8 is nu voor 1199 bij ibood, voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
juiste prijs is € 1199,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 18:57
reller schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:07:
[...]

juiste prijs is € 1199,95
Dank! Typo aangepast:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:22
Op het laatste moment nog:

In de Microsoftstore, alleen vandaag nog, een bundel aanbieding:
Met deze Surface Pro 4-kerstbundel krijg je een korting van € 229,99 en een Store-tegoed van € 100!* Deze productiviteitsbundel omvat het volgende:
De extreem draagbare Surface Pro 4
Type Cover (zwart)
Microsoft Surface Dock
Microsoft Store-tegoed van € 100
Korting op Office 2016 (optioneel)
€ 1598,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik vond onderstaande in de PW. Is dat nu een mooie deal of is het niet gewoon een 4 met cover?

Even los van de shop uiteraard. :P
pricewatch: Microsoft Surface Pro 4 - Hero Bundel - i5/256GB/8GB + Typecover ...

Edit:
Laat maar, prijs is alweer 300 hoger.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 02-02-2017 12:35 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 12-09 17:13
Vandaag op iBood:

[Microsoft Surface Pro 4 | i5 | 8 GB] € 999,95
[Microsoft Surface Pro 4 | i5 | 4 GB] € 849,95

Dit keer gewoon origineel, niet refurbished :)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
Prijs gedaald in alle winkels: product: Microsoft Surface Pro 4

Core i5, 8GB, 256GB bijv. € 1.104,-

En gratis JBL speaker bij Coolblue.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:58:
Prijs gedaald in alle winkels: product: Microsoft Surface Pro 4

Core i5, 8GB, 256GB bijv. € 1.104,-

En gratis JBL speaker bij Coolblue.
De Surface Pro 5 schijnt eraan te komen, dus prijsdalingen zijn te verwachten :)
Pagina: 1 2 Laatste