Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op de pc games zoals MineCraft en Rocket League spelen en streamen en MineCraft met gemiddeld minimaal rond de 400 fps, ik wil er mee kunnen live streamen en recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij mag maximaal €1000 euro kosten inclusief Windows en Azerty assemblage en windows installatie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil er Windows bij hebben!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart (Sowieso een GTX 970), voeding, processor, min. 8gb ram, case koelers HDD, SSD (als dit binnen het budget is), DVD/Blu-ray lezer/brander, Sata kabel(s) (ik heb gelezen dat dit nodig is bij een pc build), moederbord natuurlijk, en dingen die ik ben vergeten weten jullie misschien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GTX 970, blijkt uit verhalen een hele goede videokaarten serie te zijn, ik zou graag een Intel i5 processor willen, die blijken heel krachtig te zijn!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het MOET goed zijn voor snel gamen, recorden en streamen!
Ga je overklokken?
Ik ben het nog niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het snelste voor mijn geld en het beste voor mijn verzoeken (gamen, streamen en recorden op hoge snelheid).
Idee lijst:
(Alles is bij Azerty en dat wil ik ook houden in verband met Assemblage en Windows installatie!)
CPU Koeler: Cooler Master Hyper 212 Evo
Voeding: Corsair VS550
Processor: Intel Core i5 4460
Videokaart:GigaByte GV-N970TTOC
SATA Kabel: Eentje genaamd "OEM" op Azerty
HDD: WD Blue WD10EZEX
Moederbord: ASRock B85 Pro4
Behuizing: Sharkoon VG4-W
Geheugen: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600MHz
Assemblage: Azerty Montage + windows installatie 1 jaar garantie
Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Met vriendelijke groet,
Bastiaan Nooter
Ik wil op de pc games zoals MineCraft en Rocket League spelen en streamen en MineCraft met gemiddeld minimaal rond de 400 fps, ik wil er mee kunnen live streamen en recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij mag maximaal €1000 euro kosten inclusief Windows en Azerty assemblage en windows installatie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil er Windows bij hebben!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart (Sowieso een GTX 970), voeding, processor, min. 8gb ram, case koelers HDD, SSD (als dit binnen het budget is), DVD/Blu-ray lezer/brander, Sata kabel(s) (ik heb gelezen dat dit nodig is bij een pc build), moederbord natuurlijk, en dingen die ik ben vergeten weten jullie misschien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GTX 970, blijkt uit verhalen een hele goede videokaarten serie te zijn, ik zou graag een Intel i5 processor willen, die blijken heel krachtig te zijn!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het MOET goed zijn voor snel gamen, recorden en streamen!
Ga je overklokken?
Ik ben het nog niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het snelste voor mijn geld en het beste voor mijn verzoeken (gamen, streamen en recorden op hoge snelheid).
Idee lijst:
(Alles is bij Azerty en dat wil ik ook houden in verband met Assemblage en Windows installatie!)
CPU Koeler: Cooler Master Hyper 212 Evo
Voeding: Corsair VS550
Processor: Intel Core i5 4460
Videokaart:GigaByte GV-N970TTOC
SATA Kabel: Eentje genaamd "OEM" op Azerty
HDD: WD Blue WD10EZEX
Moederbord: ASRock B85 Pro4
Behuizing: Sharkoon VG4-W
Geheugen: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600MHz
Assemblage: Azerty Montage + windows installatie 1 jaar garantie
Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Met vriendelijke groet,