Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik zoek een?
Ik zoek een goede smartphone op android of wp.
Niet groter dan 5"

Wat is je budget?
Max €250, hoe goedkoper, hoe beter

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral surfen en muziek beluisteren, camera moet ook wel goed zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb nu een Nokia Lumia 925, loopt soms wel vast. Ik wil een goede smartphone die soepel draait en liefst 16GB.

Alvast bedankt

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Al naar de 640 of 735 gekeken? Hele degelijke smartphones voor weinig geld. En voor 250 zou je een tweedehands 930 kunnen oppikken.

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Degelijke en redelijk snelle smartphone voor +/- 240 euro.
pricewatch: Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:27

WCA

Oneplus X?

Share and Enjoy!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 07:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Lumia 640XL :)

Professioneel Heftruck Syndroom

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 22:02
Zelf heb ik ook een 925 maar dan met de preview van Windows phone 10 erop en dat ziet er wel veelbelovend uit.
Het zou ook een optie kunnen zijn even te wachten totdat die versie uitkomt. Of je installeert de windows insider app en download de preview versie. Meer info kun je hier vinden: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:46

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wiko Rainbow Jam is 100 euro. Erg degelijke telefoon met 5,0 inch scherm. Camera presteert gemiddeld, maar wat wil je ook voor die prijs ;). Heb hem zelf een aantal weken gehad (voor test) en heeft alle verwachtingen overtroffen.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 10:13
Ik zou eens naar de Oneplus gaan kijken. De X versie is iets goedkoper dan de One zelf . De x is iets kleiner dan de One versie.

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Ook heeft het merk BLU hele mooie en zeer betaalbare smartphones.
Zoek maar eens op unboxtherapy op youtube.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Asus Zenfone 2 Laser, de 16 GB versie is 189 euro. Sony Xperia M4 Aqua, de 16 GB versie is nu onder de 250 euro gezakt (beide oa op Amazon). Ga je voor de wat minder grote merken dan zijn er inderdaad die Wileyfox, Oneplus of Wiko.

Lumia 735 is ook een mooi toestel, alleen is in mijn ogen die 8GB wat jammer.

[ Voor 18% gewijzigd door Dreamvoid op 22-11-2015 21:56 ]

• potverdikkie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-09-2022
Dreamvoid schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:54:
Lumia 735 is ook een mooi toestel, alleen is in mijn ogen die 8GB wat jammer.
Hoe jammer is dat eigenlijk?

Denk nl dat ik voor m'n moeder een lumia 640 ga aanschaffen.
Paar apps, Navigatie binnen NL en af en toe fotootjes van de kleinkids (sd kaart lost dan weer op) is alles wat ze nodig zal hebben.

Zal dit de komende, laten we hopen, 3 jaar voldoende zijn bij een ROM van 8GB net als de 735?

[ Voor 3% gewijzigd door potverdikkie op 22-11-2015 22:31 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ach, apps worden steeds groter, OSsen ook (incl updates)...ik dacht twee jaar terug ook dat mijn budget Android telefoon met 4GB wel ok was, en dat viel nogal tegen (niet alles kan op een SD kaartje) dus ik ben misschien wat pessimistisch. Als ze niet veel apps installeert hoeft het niet zo'n probleem te zijn. Punt is wel dat de meeste Android toestellen van die prijscategorie 16GB hebben, dan is de zuinigheid van Microsoft een beetje tegenvallend. Maar de 640 is een uitstekend toestel, ik heb 'm ook nog steeds in overweging voor mijn volgende telefoon.
Pagina: 1