Is dit wellicht het probleem?: http://i.imgur.com/Cenw7Ir.jpg
Dit is mijn 24 pin connector waarin de 6e van rechts leeg is? Dit was vanaf het begin al zo dus als dit het probleem is heb ik het ook niet stuk gemaakt.
Dit is mijn 24 pin connector waarin de 6e van rechts leeg is? Dit was vanaf het begin al zo dus als dit het probleem is heb ik het ook niet stuk gemaakt.
Anders zal vanavond ik wat jay aanbevolen heeft vanaf het begin beginnnen en alles opnieuw aansluitenjay123 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:39:
Begin van het begin (ALLES er vanaf, ook CPU, haal het moederbord zelfs uit de kast):
1) Sluit voeding aan op moederbord - moederbord moet normaal met piepjes aangeven "dat er iets mis is" - deze piepjes (of bepaalde lampjes) overstemmen met een code in je boekje van je moederbord.
Indien dit de juiste piepjes zijn ("missing memory of missing .....) ga je verder.
2) sluit CPU aan (zonder ventilator!), en hetzelfde
3) sluit ventilator aan, en hetzelfde
4) sluit geheugen aan, en hetzelfde
. . . .
Geeft het moederbord van het begin de piepjes niet? Dan wijt ik het hoogstwaarschijnlijk aan de voeding.
Je kan ook andersom werken. En iedere keer een component weghalen.
Edit: Er is al vaak genoeg aangegeven dat het lipje niet goed zit. Hij heeft dit al meerdere keren getest. Ik geloof echt niet dat de 10de keer testen het ineens wel zal oplossen.
[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 19-11-2015 10:42 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT