Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een desktop om op te kunnen gamen, ik hoef niet op ultra te spelen maar wel met een redelijke fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-700 euro, als het buiten mijn budget valt dan wacht ik wat langer met de aanschaf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek alleen naar de pc zelf, alles er om heen is aanwezig.
HDD is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kleine SSD voor Windows misschien, HDD heb ik al, CPU i5 of hoger?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vindt alle merken prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij naar een goeie samenstelling kan wijzen waarop ik lekker kan gamen in mijn vrije tijd, ik weet veel van software schrijven maar hardware is niet mijn ding.
Lijstje wat ik heb gevonden, is er qua performance heel veel verschil tussen de processors?
Ik wil een desktop om op te kunnen gamen, ik hoef niet op ultra te spelen maar wel met een redelijke fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-700 euro, als het buiten mijn budget valt dan wacht ik wat langer met de aanschaf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek alleen naar de pc zelf, alles er om heen is aanwezig.
HDD is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kleine SSD voor Windows misschien, HDD heb ik al, CPU i5 of hoger?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vindt alle merken prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij naar een goeie samenstelling kan wijzen waarop ik lekker kan gamen in mijn vrije tijd, ik weet veel van software schrijven maar hardware is niet mijn ding.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 330,- | € 330,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 131,90 | € 131,90 |
Lijstje wat ik heb gevonden, is er qua performance heel veel verschil tussen de processors?
[ Voor 43% gewijzigd door Timtower op 19-11-2015 19:04 . Reden: Lijst bijgevoegd ]