Beste forumleden,
Ik zou graag een laptop aan willen schaffen, nu heb ik op basis van filters in pricewatch een aantal laptops gevonden.
Welke zouden jullie kiezen?!
Wat ga ik met de laptop doen?
Over het algemeen, allerdaagse dingen. Daarnaast ook het e.e.a. photoshoppen en wat spelletjes zoals Sims, Tropico (daarbij stel ik niet dé allehoogste eisen).
Daarbij zou ik wel nog wat jaartjes met de laptop willen doen...
Wat is je budget?
Mijn budget is zo'n 700,- (tientje meer is ook niet erg)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop wel eens meenemen maar dit is 90% niet het geval. Accuduur van 4-5uur is meer dan genoeg. Kwa gewicht maakt het ook niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeur voor merk heb ik niet echt.
Wel heb ik een aantal wensen
Graag jullie mening:)
Ik zou graag een laptop aan willen schaffen, nu heb ik op basis van filters in pricewatch een aantal laptops gevonden.
Welke zouden jullie kiezen?!
Wat ga ik met de laptop doen?
Over het algemeen, allerdaagse dingen. Daarnaast ook het e.e.a. photoshoppen en wat spelletjes zoals Sims, Tropico (daarbij stel ik niet dé allehoogste eisen).
Daarbij zou ik wel nog wat jaartjes met de laptop willen doen...
Wat is je budget?
Mijn budget is zo'n 700,- (tientje meer is ook niet erg)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop wel eens meenemen maar dit is 90% niet het geval. Accuduur van 4-5uur is meer dan genoeg. Kwa gewicht maakt het ook niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeur voor merk heb ik niet echt.
Wel heb ik een aantal wensen
- scherm grootte tussen 14-18inch
- opslag afhankelijk van type, bij HDD minx 500GB, is het SSD dan min. 128GB. Mooi zou zijn als er mogelijkheid tot duo schijf bestaat (eventueel toekomstige uitbreiding)
- Werkgeheugen min. 4GB
- Processor min. i5 (van beetje goede generatie)
- Scherm min. 1366x768. Voorkeur gaat zeker uit naar 1600x900 of hoger!
- Liefst dedicated grafische kaart (voor enkele spellen, en tijdens photoshoppen de cpu te ontlasten) Kan eventueel ook on-board zijn maar dan richting Intel Iris (blijkt een goede te zijn)
- Wat overige zaken zoals: HDMI poort, webcam, microfoon, usb
Graag jullie mening:)
- Lenovo IdeaPad Z50-70 59433186
- Acer Aspire E5-573G-559B
- Acer Aspire E5-772G-51Y0
- Asus X550ZE-DM159T
- Lenovo Essential B50-80 (80EW018XMH)
- Acer Aspire E5-573-543N
- Aldi Laptop actie! - Medion Akoya E6418 (MD 99620) geloof ik vergelijkbaar met: Akoya E6417
[ Voor 31% gewijzigd door kcmedia op 19-11-2015 08:46 . Reden: UPDATE ]