Wijziging User Review - DeV0uReR lucasio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeV0uReR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 12:30
Beste,

graag zou ik de recensie die bij mij is achtergelaten in 2012 verwijderd willen hebben. Deze persoon heeft destijds een HTC Desire bij mij afgehaald en kwam later er pas achter dat er een kras op het toestel zou zitten. Dit was niet waar wat ook bleek uit foto's. Daarnaast kon hij bij afhalen het toestel uitgebreid inspecteren.

Ik heb lucasio per PB ingelicht over dit topic.

Ik had eerst zoiets van ik laat het er bij maar het staat toch een beetje jammer op mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hier niet mee akkoord , leer er maar mee leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

DeV0uReR schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:20:
Beste,

graag zou ik de recensie die bij mij is achtergelaten in 2012 verwijderd willen hebben. Deze persoon heeft destijds een HTC Desire bij mij afgehaald en kwam later er pas achter dat er een kras op het toestel zou zitten. Dit was niet waar wat ook bleek uit foto's. Daarnaast kon hij bij afhalen het toestel uitgebreid inspecteren.

Ik heb lucasio per PB ingelicht over dit topic.

Ik had eerst zoiets van ik laat het er bij maar het staat toch een beetje jammer op mijn profiel.
Zou je nog even stap 2 van How To uit willen voeren? Namelijk: "...Plaats een link naar de betreffende advertentie en de user gallery waar de User Reviews staan." :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 18-11-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeV0uReR
De geplaatste reactie is typerend voor het contact met lucasio. Ik had gehoopt hier nader tot elkaar te komen na al die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeV0uReR
Beste mods, gezien een goed gesprek niet mogelijk blijkt en duidelijk is dat het product is afgehaald, waarmee volgens mij een kras op het scherm tijdens bezichtiging opgemerkt had kunnen worden, lijkt het mij niet meer dan redelijk dat de review wordt verwijderd.
Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.