Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag streamen / editten / ultra gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max € 1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
i7 4970k of i7 6700k en EVGA superclocked gtx 980ti
rode sharkoon t 28 als kast (als alles past en anders een andere rode behuizing)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
max 150 ssd
2 tb hdd
de rest kan een aanvulling zijn om botternecken te verkomen
en een 1440 monitor (om te gamen)
als de monitor niet binnen het budget past doe maar een 1080 monitor en als die er dan niet inpast die maar geen monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het geluidniveau niet te hoog
Ga je overklokken?
ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil met deze computer graag veel multitasken maar vooral gamen op ultra met een resolutie van 1440p
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag streamen / editten / ultra gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
max € 1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
i7 4970k of i7 6700k en EVGA superclocked gtx 980ti
rode sharkoon t 28 als kast (als alles past en anders een andere rode behuizing)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
max 150 ssd
2 tb hdd
de rest kan een aanvulling zijn om botternecken te verkomen
en een 1440 monitor (om te gamen)
als de monitor niet binnen het budget past doe maar een 1080 monitor en als die er dan niet inpast die maar geen monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het geluidniveau niet te hoog
Ga je overklokken?
ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil met deze computer graag veel multitasken maar vooral gamen op ultra met een resolutie van 1440p
[ Voor 5% gewijzigd door [QQ] Phoenix op 17-11-2015 22:42 ]