Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, office gebruik, foto bewerken (adobe lightroom) en af en toe een game spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa € 1000 a € 1100 maximaal (incl. monitor en toetsenborg en muis)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb niks, compleet nieuw systeem nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD als het haalbaar is wel tof
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
http://www.monitorstore.n...KiwgpuomMkCFYcSwwodMkYBMg
Deze Dell Ultrasharp 25 inch heb ik op het oog.
Is dit een goed beeldscherm voor mijn wensen/gebruik?
Daarnaast, blijft er dan ongeveer 700-800 euro budget over. Kan ik daar een mooi systeem voor krijgen voor mijn wensen?
Tot slot, is I5 voldoende voor fotobewerking? Of toch voor een I7 proberen te gaan, wellicht ook wat langer snel blijvend en toekomst gericht?
Qua desktop heb ik zelf weinig idee nog, ben ook wel beetje leek op dat gebied, althans ik kan zelf niet een systeem samenstellen, laat ik het zo zeggen. Qua beeldscherm al wel dus een en ander uitgezocht en bovenstaande spreekt me aan qua beeldscherm.
Internetten, office gebruik, foto bewerken (adobe lightroom) en af en toe een game spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa € 1000 a € 1100 maximaal (incl. monitor en toetsenborg en muis)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb niks, compleet nieuw systeem nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD als het haalbaar is wel tof
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
http://www.monitorstore.n...KiwgpuomMkCFYcSwwodMkYBMg
Deze Dell Ultrasharp 25 inch heb ik op het oog.
Is dit een goed beeldscherm voor mijn wensen/gebruik?
Daarnaast, blijft er dan ongeveer 700-800 euro budget over. Kan ik daar een mooi systeem voor krijgen voor mijn wensen?
Tot slot, is I5 voldoende voor fotobewerking? Of toch voor een I7 proberen te gaan, wellicht ook wat langer snel blijvend en toekomst gericht?
Qua desktop heb ik zelf weinig idee nog, ben ook wel beetje leek op dat gebied, althans ik kan zelf niet een systeem samenstellen, laat ik het zo zeggen. Qua beeldscherm al wel dus een en ander uitgezocht en bovenstaande spreekt me aan qua beeldscherm.
[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 17-11-2015 21:41 ]