Beste, ik zou graag aankop advies willen hebben voor mn eerste game pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de nieuwste games vloeiend te kunnen spelen (hoeft niet op hoogste settings), zoals gta V en meerdere games op steam.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liever niet hoger 1100 behalve als er een goed en redelijk verschil zit in prestaties als het net wat duurder is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, die heb ik niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
weet ik niet, goede ssd, grafische kaart gtx970 of daar rondom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
alleen nvidia voor grafische kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooie maar met goede airflow case. Liefst met window, en iemand tips om zelf led toe te voegen?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
liefst een passende pc rond deze prijs. Ik ga geen editing of streaming doen, maar gewoon, lekker gamen, skypen en natuurlijk gewoon werken. Geen speciale dingen dus.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de nieuwste games vloeiend te kunnen spelen (hoeft niet op hoogste settings), zoals gta V en meerdere games op steam.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liever niet hoger 1100 behalve als er een goed en redelijk verschil zit in prestaties als het net wat duurder is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, die heb ik niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
weet ik niet, goede ssd, grafische kaart gtx970 of daar rondom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
alleen nvidia voor grafische kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooie maar met goede airflow case. Liefst met window, en iemand tips om zelf led toe te voegen?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
liefst een passende pc rond deze prijs. Ik ga geen editing of streaming doen, maar gewoon, lekker gamen, skypen en natuurlijk gewoon werken. Geen speciale dingen dus.