Black Ops 3 PC Variant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPride
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-10-2019
Hallo mensen,

Ik heb een Asus EAH6970/2DI2S/2GD5
en sinds deze week speel ik Black Ops 3,

Maar nu speel ik op 1920 x 1080 res, en alles op Low, en kom net op de 55FPS
is er een optie of weet iemand dat ik iets kan aanpassen in de cfg bestand door meer FPS te krijgen
en de kwaliteit wat hoger kan zetten.

Ik heb zelf wat gegoogled maar kon niet echt vinden wat ik wou,
tips en trucs zijn dus welkom.

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

betere pc halen dus. optimalisatie voor pc is bedroevend slecht, ik heb met een 970 ook lang niet alles op max staan en haal dan 72fps gemiddeld met paar dipjes soms. Textures op max en ik heb een slideshow met een zoveel jaar oude engine die ook op een console draait... :X

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-11-2015 15:51 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik heb een 970 en heb juist alles op max staan en haal een steady 60fps ten allertijde. Vsync uiteraard aan.

Die engine is helemaal niet zo oud als in het is flink gereviseerd. Je ziet nu ook voor het eerst je eigen character model die je tegenstanders ook zien zodra je naar de grond kijkt en je voeten kan zien, voor het eerst ook dat je een schaduw zelf projecteerd in de game wereld. Zaken als rook die nu eindelijk ook schaduwen projecteren etc. Zo zijn er wel meer flinke engine upgrades.

Maargoed de 6970 is nu geen snel beestje meer. FullHD zou wel moeten lukken. Maar wat voor CPU gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Ik heb hier een GTX 780 + I7 4770k en haal gewoon makkelijk 60 fps op high (1920x1200). Heb je al de nieuwste drivers geinstalleerd? Mogelijk dat dat nog wat kan optimizen kwa performance. Verder weten we niet de rest van je specificaties, dus dan wordt het lastig inschatten of je wel meer performance kan halen.

Daarnaast misschien handig om je vraag hier te stellen: [Multi] Call of Duty: Black Ops 3 . Daar kunnen mensen je misschien wat verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchPride
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-10-2019
De cpu die ik gebruik is een i5 4670 Non K versie.
ik weet dat me gpu niet meer de snelste is, maar wat is verstandig,
overstap maken naar een snellere gpu ?
of er een 2e bij knallen om t zo maar te zeggen..