Toon posts:

Goede mail in rebate webshop in nl?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p 60fps

Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1500 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een toetsenbord van een oude Medion computer,en een LG 24 inch 60hz monitor

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Iets dat future proof is met een upgradability naar 2-way crossfire.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Msi voor het moederbord en msi radeon r9 390 videokaart, omdat het rood en zwart bij de build past. En een intel processor.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1080p 60>fps, en upgradability.

Ga je overklokken?
[i] Ik ga overklokken met een evo hyper 212 gewoon, omdat het me leuk lijkt :P /i]

System build:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 238,90€ 238,90
1MSI Z97 GAMING 3€ 131,64€ 131,64
1MSI Radeon R9 390 8GB Gaming€ 358,95€ 358,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 47,95€ 47,95
1Phanteks Enthoo Luxe Zwart€ 138,-€ 138,-
1Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM€ 45,69€ 45,69
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 28,50€ 28,50
1Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/16€ 78,50€ 78,50
1Cooler Master V Series V850€ 150,-€ 150,-
1Samsung 850 EVO 250GB€ 80,33€ 80,33
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.298,46

Wat verwacht je van ons?
Nog ideën voor andere componenten? Ideën over MIR met deze build? Ik zou het graag willen horen

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 16:21 ]

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:48

Saven

Administrator

Ik snap niet wat je precies bedoelt met MIR, ik denk dat je de term niet goed gebruikt. Wil je korting afdingen op een systeem? Vergeet het maar, dat kun je proberen als je een 10-voud of meer bestelt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niet een geheel systeem maar een reeks van componenten als je een systeem gaat bouwen. Sorry misschien had ik dit op het componenten aankoopadvies forum moeten plaatsen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Koop gewoon de onderdelen met de tweakerspricewatch-boodschapenmandje-ding, dan heb je ze voor het minste geld op de mat liggen. Goedkoper dan dat gaat je echt niet lukken, de marges zijn immers al flinterdun.

People as things, that’s where it starts.

• rigbuilder
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-08 21:03
Ik heb wel een leuke build voor je, hij zit wel aan de bovenkant van je budget, maar er is goed rekening gehouden met "future proof"

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 267,89€ 267,89
1MSI Z170A GAMING PRO€ 142,95€ 142,95
1Asus Radeon R9 Fury STRIX 4GB€ 583,99€ 583,99
1NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood€ 62,95€ 62,95
1Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R€ 65,95€ 65,95
1Corsair RM850€ 139,95€ 139,95
1Crucial BX200 480GB€ 134,95€ 134,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.398,63

Er zit een hoge kwaliteit voeding in zodat later je er een 2e AMD videokaart erbij in kan zetten. Alle onderdelen zijn in een rood zwarte thema.

De cpu is goed overklokbaar en kan hierdoor zeker wel 5 jaar mee.

Als je iets meer uitgeeft kun je er een gave nzxt hue+ inzetten en een NZXT Kraken X61 waterkoeling. :)

edit: Dit is wel een systeem dat beter geschikt is om op een hogere resolutie te gamen dan 1080p+ 1440 of 4k zou idealer zijn. Mocht je gewoon bij 1080p willen houden zou ik er een GTX 970 inzetten om vervolgens nog een gtx 970 in SLI config te laten draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door rigbuilder op 12-11-2015 19:57 ]

Eigenaar van Rigbuilder.nl

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:26

br00ky

Moderator Harde Waren

Als je vraag specifiek over mail-in-rebate gaat, hoort die thuis in Shopping Forum. Gaat het je om aankoopadvies, lees dan de rest.

Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guides van juli, september en november.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen. En weer open.

Succes!
Pagina: 1