Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeheGOD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10-2023
Hallo iedereen!

6 november werd de PRIV eindelijk losgelaten op de markt. Voor zo ver ik heb kunnen zien verwachten de meeste winkels hem hier tegen 24 november (zoals bijvoorbeeld op bol.com).
Ik hoop dat tegen dan de Tweakers redactie ook een exemplaar heeft kunnen testen en een ( h ) eerlijke review neerschrijft hier.
Wat ik met afvroeg was wat jullie vinden van dit toestel? Vinden jullie het een goede zet om naar android over te stappen? Denken jullie dat er ook een BB10 variant zit aan te komen? Zijn er mensen die hem al gekocht hebben (via UK of andere landen)? Hebben jullie ook het gevoel dat Blackberry 1 belangrijk ding over het hoofd gezien heeft: de launch event?
Dat alles en nog veel meer hoor ik graag hieronder!

Naar mijn mening vind ik het tegelijk een zeer verstandige maar ook domme zet van blackberry: Met android bereiken ze veel meer mensen, maar moeten ze het tegelijk ook doen met veel meer concurrentie. Iets waar ze bij de prijszetting niet al te veel rekening hebben gehouden lijk mij (ik vind 780 euro behoorlijk veel geld).
Het jammere aan deze wending is dat de app developers die native apps schreven voor BB10 zich nu helemaal in de steek gelaten zullen voelen, waardoor de app gap voor BB10 mogelijks nog veel groter wordt.
We zullen zien hoe het uitdraait. Hopelijk is dit het begin van een nieuw tijdperk voor blackberry en was dit de laatste zet om hun schip terug helemaal recht te trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 10:47
Het was voor mij ook wennen, maar een topic over de Priv vind je hier:
[BlackBerry Priv] Ervaringen en Discussie

Ik wacht met smart om het toestel te testen. Ben al jaren BB gebruiker. Ik zie zeker de beperkingen van BB10 als ook de beperkingen van Android op BB. Dit is wel een make it or break it moment lijkt me voor BB. En voor een experiment waarvan de levensduur nog niet bekend is, is 780 euro investeren wel wat veel.

Wil ik switchen naar Droid? Zijn er dan geen goedkopere alternatieven die net zo goed zijn? En als ik dan toch een nieuw OS ga proberen, waarom niet W10? Apps zijn voor mij geen dealbreaker, anders had ik nooit een Z10, Z30 en Passport gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeheGOD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10-2023
Ok, dan verhuizen we naar daar!

Dit topic is gesloten.