Monitor of tv scherm

Pagina: 1
Acties:

• GNRW91
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01-2025
Ik zoek een? Monitor of Tv scherm

Wat is je budget? 350
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Kwaliteit schermen asus samsung?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Hallo Dit voorjaar heb ik een televisie gekocht en een maand later een nieuwe pc.

Vraag me niet om het type want dat word een zoektocht het is een Philips televisie met 800 hz (1200 euro gekost)

De pc heeft game componenten erin en kan eigenlijk alle spellen aan. (1300 euro gekost)

Nu heb ik dit altijd gecombineerd. Maar eigenlijk vond ik het zonde om het scherm alleen als monitor te gebruiken. Dus de tv heb ik aan de muur gehangen om tv te kunnen kijken. Maar toen had ik dus geen monitor meer. Toen heb ik een Plasma tv gekocht omdat ik hoorde dat dit voor gamen een gewenst beeldresultaat zou geven. Maar dat vind ik dus niet het geval.

Nu is mijn vraag wat is een goede monitor voor gamen? En of het niet een betere keuze om een kleine Led tv aan te schaffen. Ik ben gewend een beeldscherm van 42 inch recht voor me snufferd te hebben staan.
Maar ik weet dat dit niet bepaald goed voor de ogen is. Dit beeld schittert en ik wil nu graag wat kleiner maar niet minder dan 24 inch.

Graag zou ik wat advies willen wat jullie beter lijkt een tv of monitor en zoja welke?

[ Voor 4% gewijzigd door GNRW91 op 09-11-2015 20:41 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
Wat heb je zelf al gevonden? gebruik

*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?
http://tweakers.net/categorie/344/monitoren/producten/

als richtlijnen voor het vinden van jou droom monitor.

Eigen inzet is nog steeds vereist bij CAA.

350 euro kan je een prima monitor kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door loki504 op 09-11-2015 20:52 ]