Hallo,
Dit is de allereerste keer dat ik een PC bouw en ik ken ook heel weinig over computers, ik ben hier nog een beginner in. Zouden jullie mij kunnen helpen naar het zoeken en samenstellen van een goed gebalanceerde gaming PC?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Makkelijk gezegd wil ik goed kunnen gamen. Ik wil de next gen games met gemak kunnen draaien op de PC en uiteraard gebruik maken van email en office. Het moet ook snel zijn natuurlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1100 is eigenlijk de limiet maar inclusief toestenbord en gamemuis tot 1200 MAX.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een beeldscherm dat ik wil gebruiken voor de rest moet alles nieuw. bedraad internet is uiteraard al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een niet al te prijzige processor zat aan 210 euro te denken
Een moederbord dat DDR4 geheugen ondersteunt
Een goede videokaart, hoogstwaarschijnlijk een GTX970
Een 1TB harde schijf
Een goede behuizing tot max 100 euro
Misschien nog een extra processor koeling zodat het allemaal wat stiller verloopt
DDR4 geheugen heb 8gb in mijn lijstje staan, misschien wou ik er 16gb van maken.
Weet niet precies wat ik met voeding aanmoet qua wat goed is
Een goede SSD om alles sneller te laten verlopen
Een decent toetsenbord
Een game muis
Mis ik nog wat?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede prijs/kwaliteit verhouding is uiteraard het belangrijkst. Ik ben wel van mening dat merken als crucial, corsair en cooler master wel echt goed zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooie kast zou fijn zijn, een PC die niet te veel geluid maakt is uiteraard ook fijn.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een eventueel goede build voor de hele pc. Wellicht is de onderstaande lijst al voldoende, echter wil ik uiteraard zeker van mijn zaak zijn en niet voor onaangename verassingen komen te staan.
Dit is de allereerste keer dat ik een PC bouw en ik ken ook heel weinig over computers, ik ben hier nog een beginner in. Zouden jullie mij kunnen helpen naar het zoeken en samenstellen van een goed gebalanceerde gaming PC?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Makkelijk gezegd wil ik goed kunnen gamen. Ik wil de next gen games met gemak kunnen draaien op de PC en uiteraard gebruik maken van email en office. Het moet ook snel zijn natuurlijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1100 is eigenlijk de limiet maar inclusief toestenbord en gamemuis tot 1200 MAX.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een beeldscherm dat ik wil gebruiken voor de rest moet alles nieuw. bedraad internet is uiteraard al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een niet al te prijzige processor zat aan 210 euro te denken
Een moederbord dat DDR4 geheugen ondersteunt
Een goede videokaart, hoogstwaarschijnlijk een GTX970
Een 1TB harde schijf
Een goede behuizing tot max 100 euro
Misschien nog een extra processor koeling zodat het allemaal wat stiller verloopt
DDR4 geheugen heb 8gb in mijn lijstje staan, misschien wou ik er 16gb van maken.
Weet niet precies wat ik met voeding aanmoet qua wat goed is
Een goede SSD om alles sneller te laten verlopen
Een decent toetsenbord
Een game muis
Mis ik nog wat?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Goede prijs/kwaliteit verhouding is uiteraard het belangrijkst. Ik ben wel van mening dat merken als crucial, corsair en cooler master wel echt goed zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooie kast zou fijn zijn, een PC die niet te veel geluid maakt is uiteraard ook fijn.
Ga je overklokken?
Ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een eventueel goede build voor de hele pc. Wellicht is de onderstaande lijst al voldoende, echter wil ik uiteraard zeker van mijn zaak zijn en niet voor onaangename verassingen komen te staan.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,80 | € 209,80 |
1 | MSI B150 PC MATE | € 92,- | € 92,- |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 358,85 | € 358,85 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,- | € 88,- |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Crucial BX100 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.081,41 |
[ Voor 43% gewijzigd door Etiennekaap op 08-11-2015 22:06 ]