Verwijderd
-- verwijderd voordat er misverstanden ontstaan. Heb gister al meegemaakt dat sommige grappen door sommigen verkeerd worden opgevat. Met een beetje pech ook door een moderator
--
^^ ^^ ^^
hierboven stond dus een link naar TrainSim... Ik zeg bannen die gast
Nee.. Anders slaat de rest van de thread ook weer nergens op, dus uitleg:
Hierboven stond een link naar een IP-adres in een hele speciale range (>255)
En ik was zo stom er in te trappen (maar was er wel zelf achter gekomen dat het nep was... goed he?)
hierboven stond dus een link naar TrainSim... Ik zeg bannen die gast
Nee.. Anders slaat de rest van de thread ook weer nergens op, dus uitleg:
Hierboven stond een link naar een IP-adres in een hele speciale range (>255)
En ik was zo stom er in te trappen (maar was er wel zelf achter gekomen dat het nep was... goed he?)
Verwijderd
Je moet wat beter naar 't IP kijken en m'n laatste zin
Ik dacht origineel te zijn met totaal verzonnen onzin afgekeken van de real cool men met snelle verbindingen.:)
Ik zag 'm inderdaad iets later ookOp woensdag 20 juni 2001 00:39 schreef Yarvieh het volgende:
en dat is 1.... >;) ben ik nou de enige die 'm ziet?
Dit zijn toch ook geen geintjes zo laat op de avond
Edit: Kon me niet voorstellen dat iemand die hier zo lang liep de FAQ niet zou kennen, dus was ff op zoek gegaan.. Toen kwam ik hier
tegen... En toen ging ik dus nog ff weer naar het ip kijkenIk heb enkele posts van je gelezen en dat bestaat uit gelul, illegale zooi of iets anders totaal nutteloos. De FAQ mag ook wel een 's lezen....
Zijn er ook nog mensen die die URL gecheckt hebben
Zijn jullie dom ofzo?!
Tis dat icestorm nu slaapt...
Tis dat icestorm nu slaapt...
edit:
LOL, zie het nou pas
, maar hij gaat toch zo op slot...
LOL, zie het nou pas
Nee zo stom was ik nog net nietOp woensdag 20 juni 2001 00:45 schreef RoeLz het volgende:
Zijn er ook nog mensen die die URL gecheckt hebben![]()
![]()
Plus dat ik ISDN heb, en 'm morgen op ga halen bij het postkantoor, officieel en legaal enzo dus
WAREZ IS NIET TOEGESTAAN OP TWEAKERS
Dat iemand er om vraag, mwah, die risk een waarschuwing/slotje,
maar aub, reageer er dan ook niet op door een pub te posten! Trust me, hier krijg je ook waarschuwing voor!
Please, pas je posts aan, bedankt!
Dat iemand er om vraag, mwah, die risk een waarschuwing/slotje,
maar aub, reageer er dan ook niet op door een pub te posten! Trust me, hier krijg je ook waarschuwing voor!
Please, pas je posts aan, bedankt!
http://mrfloris.com
LOL

Lees dan tenminste eerst ff de hele draad door, dan had je niet net zo voor lul gestaan als ik net
Edit:
Als we toch flauwe URLS aan het posten zijn:
Check ftp://192.41.6.68/TraINSiM/ of ftp://212.19.195.8/warez/MSTrain
Lees dan tenminste eerst ff de hele draad door, dan had je niet net zo voor lul gestaan als ik net
Edit:
Als we toch flauwe URLS aan het posten zijn:
Check ftp://192.41.6.68/TraINSiM/ of ftp://212.19.195.8/warez/MSTrain
Jurgenneele: je 1e post op GoT meteen raak. Waarschuwing #1: dit mag niet. Lees de FAQ
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()