Toon posts:

Kinderachtige regeltjes op Tweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:( Ik ben nou sinds een paar dagen bij Tweaker.net (oeps....een spam) en heb nou al stuk of 3 topics dichtgegooid door de losers(}:O) van Tweaker.

Maar ze kunnen ook overdrijven. Kijk maar naar onderstaande mailings:
Qorne
computers wat zijn dat???

Geplaatst door Qorne - donderdag 22 februari 2001 15:56

--------------------------------------------------------------------------------
ik moet een site voor school maken maar nu wil ik echt iets moois ik kan wel wat maken maar ik wil het eigelijk flash dat alles een beetje beweegt en zo waar kan ik dat me maken en dat school zelf ook nog iets kan update ???
Het wordt een pagina Voor school he geen werkstuk of zo.
(wat zijn goede servers waar je hem op kan zetten??? tmfweb of zo???)

McVirusS
Devslet & GFX Junkie

Geplaatst door McVirusS (Global mod - 1961) - donderdag 22 februari 2001 15:58

--------------------------------------------------------------------------------
Uhm, lees eerst maar eens wat tutorials op:
· www.flashplein.nl
· www.fotosoep.nl
· http://html.op-het.net
etc.
We zijn hier niet het Computer Idee Forum
Dan ben je echt kinderachtig bezig. Is toch gewoon een vraag van iemand?

REAGEER HIER MAAR EENS OP EIKELS !!! OF GA JE DIT OOK AFSLUITEN !!!!

Verwijderd

Wesley: ik heb in al jouw topics nog geen normale vraag gezien. er is ook al tien keer naar de faq verwezen (kan je eigenlijk lezen?), en bovenstaand voorbeeld is misschien een ongelukkig voorval. kan gebeuren. moderators blijven ook mensen.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
:?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er lopen hiero full-time programmeurs rond en iemand vraagt ff een flashje etc in elkaar te zetten. Da's totaal disrespect voor een hele (gewaardeerde) bedrijfstak. Vandaar een slotje als logisch gevolg.

Hiero zal ook wel snel een slotje op komen. Ik raad wesleynogwat een andere manier van reageren aan, anders is een IP-Ban het volgende cadeau.

Verwijderd

Ehm, dit soort topics komen zovaak voorbij en voegt weinig toe aan het niveau (haalt het niveau alleen maar naar beneden)
Je mag toch verwachten dat als iemand een goede website wilt opzetten zelf al rond heb gekeken van het hoe en wat, dat je al enige kennis in huis hebt... Daarna kan je specifiekere vragen stellen als je vast loopt...
Ik kan wel begrijpen dat ie gesloten is...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een beetje zoeken helpt erg veel en een beetje respect tonen voor anderen ook.. Doe eerst eens moeite voordat je wat vraagt... Niet zovan "Leer mij even snel flash".

Terecht op slot dus.... Oh en nog even antwoorden op je laatste vraag.. Ja ik denk wel dat deze ook op slot gaat.

edit:
Oh en haal even die link uit je ondertitel aub.. spam EN het verneukt de lay-out

• ALH
  • Laatst online: 12-02 19:49

ALH

mwah, ik vinnem terecht gesloten hoor :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 16:21 schreef WesleyGraanoogst het volgende:
REAGEER HIER MAAR EENS OP EIKELS !!! OF GA JE DIT OOK AFSLUITEN !!!!
Vooral zo doorgaan, wordt je lekker serieus genomen.

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik niet, ik bedoel je moet ergens beginnen. EN iedereen roept dat nieuwsgroepen ideaal zijn voor het stellen van vragen omdat daar de die-hards op elk vakgebied hun tijd verdoen.

Dus als je dan als newbie komt kijken, mag je toch domme vragen stellen.......
....we zijn tenslotte allemaal ooit eens begonnen met domme vragen te stellen.

Dus toon een beetje respect voor een newbie.

Als iedere pogrammeur iedere newbie zou afkappen hadden we ook geen Linux gehad en draaide we allemaal nog met Windows 3.1

Het zijn juist die newbies die de markt modern en vooruitstrevend houden.

Dus vind ik het onzin dat zoals hiervoor werd geroepen dat zijn vraag een belediging zou zijn voor de ervaren programmeur.

Zo denken is zelfs een belediging voor de gehele ICT.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Toen ik hier newbie was, begreep ik het ook niet altijd even best. (ik geloof wel dat ik daar anders mee om ging ;)).

Maar, tipje: kijk hier even rond, probeer anderen te respecterenen vergeet NIET dat iedereen die hier komt MENS is. (dus, wel eens chagerijnig/../../../../ is)

Verder: Welkom en veel plezier
------------------------------------------
Verzoekje: maak je ondertitel ietsje korter, nu verneukt 'ie de layout.

Verwijderd

Vind ik niet, ik bedoel je moet ergens beginnen. EN iedereen roept dat nieuwsgroepen ideaal zijn voor het stellen van vragen omdat daar de die-hards op elk vakgebied hun tijd verdoen.
is dit een nieuwsgroep?

(wesley: ik dacht dat jij alleen maar warez newsgroups bezocht)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, dat zal best, newbie. Maar om dan direct een vraag te stellen (zo gedaan) waar een antwoord van vele uren op moet volgen zodat alle speciale kennis van Flashers algemeen wordt is een ander kaliber.

Vragen stellen is om probleempje bij te schaven, niet om iets heel nieuws te leren.

gezien de laatste zin van je eerste post kan Wesley niet zien hoe je een normale vraag kan stellen, gezien zijn tweede post ook.

* Delerium stemt voor IP-ban. Deze newbie krijgt van mij iig nooit meer fatsoenlijk antwoord.

• Jaymz
  • Laatst online: 21:55

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, ga je nu niet een beeeetje ver ecteinascidin. (IMHO IIG wel).

Wesley heeft nu (hopelijk) door hoe het hier werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 16:38 schreef Paz het volgende:

[..]

is dit een nieuwsgroep?

(wesley: ik dacht dat jij alleen maar warez newsgroups bezocht)
dit is inderdaad geen nieuwsgroep (ok, ik vergis me ook eens (:r)).

Maar daar kom ik regelmatig inderdaad. Gisteren ook. Zo heb ik Hannibal al gedownload en gezien.

Goede film trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 16:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Vragen stellen is om probleempje bij te schaven, niet om iets heel nieuws te leren.
Inderdaad. Je hoeft iemand niet iets voor te kauwen maar je kan hem op zijn minst effe de goede weg op sturen. Wat ook in de reactie ook gebeurt. Misschien dat jij (ik in elk geval wel) een betere optie voor hem had gehad.
/me stemt voor IP-ban. Deze newbie krijgt van mij iig nooit meer fatsoenlijk antwoord.
...waar is dit nou weer voor nodig? ik voer een gezonde discussie en je wil gelijk gaan bannen???

Alhoewel, een ip-ban......zou wel mijn stelling onderstrepen
HAHAHAHAHAHAHAHHA LOL HAHAHAHAHAHAHAHAH

Relax 8-) ecteinascidin 8-) Relax

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium geeft een stukje informatie, dan is Welsey voorgoed koest ;).

echoecho, als je daar geen antwoord kan vinden....
[edit] plain linkfix

Verwijderd

wesley: als je nou geen domme vragen stelt is alles toch ok? je had kunnen weten dat het niet op prijs wordt gesteld als je over illegale zaken gaat vragen stellen (zijn andere kanalen voor - en nu niet gaan vragen wat voor kanalen :)).

-da's een onofficiele waarschuwing-

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 16:54 schreef Paz het volgende:
wesley: als je nou geen domme vragen stelt is alles toch ok? je had kunnen weten dat het niet op prijs wordt gesteld als je over illegale zaken gaat vragen stellen (zijn andere kanalen voor - en nu niet gaan vragen wat voor kanalen :)).
HAHAHAHAHAHHAHAHAAA LOL HAHAHAHAHAHHAHAHAAA

een goeie Paz, ik mag jou wel

:r

Verwijderd

don't push it

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 16:57 schreef WesleyGraanoogst het volgende:

[..]

een goeie Paz, ik mag jou wel

:r
Ik heb enkele posts van je gelezen en dat bestaat uit gelul, illegale zooi of iets anders totaal nutteloos. De FAQ mag ook wel een 's lezen....

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik snap toch al niet waar de starter van deze thread zich druk over maakt. Er word toch een link gegeven naar tutorials, en vervolgens werd er gezegd waarom er geen ander antwoord komt.

Ik ben programmeur, en als er iemand naar mij toekomt en vraagt, ik wil graag iets leuks schrijven. Iets fancy met veel toeters en bellen enzo. Dan zeg ik dus ook: zoek even een paar leuke boeken op ofzo.

Zo iemand is dus een complete leek op dat gebied en verwacht dus gewoon een stap-voor-stap beschrijving van hoe hij dat moet doen. Komop zeg. Dit forum is om kennis uit te wisselen. Niet om het gewoon weg te geven aan iemand die zelf de moeite niet wil nemen om wat te proberen en/of uit te zoeken.

Verwijderd

HAHAHAHAHAHAHAHHA LOL HAHAHAHAHAHAHAHAH
Hij lacht in elk geval wel veel ;)
Maar volgens mij is het zo'n irritant lachje (na na nana na maar dan anders... >:) )

EDIT: jawel, ik presteer het om zelfs hier een typo in te verwerken... |:(

• IceStorm
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je hebt iig je ondertitel aangepast.. dank je ;)

Ik zal niet gaan zeuren dat je naam eigenlijk ook gewoon te lang is maar ja ;).

Maar ok, probeer voortaan eerst even iets zelf op te zoeken en daarna pas te vragen en dan is alles goed...

Verwijderd

Deze topics bewijzen weer eens dat het ondertussen wel eens handig zou zijn op per forum-onderwerp een soort van favorieten lijst op te stellen, en deze dan te laten bijhouden door de moderator op dat forum (anders wordt het een zooitje).

Na een poos zullen er denk ik veel minder van dit soort vragen verschijnen, en komen de uitdagende vragen weer naar voren.

Hetzelfde geldt voor een evt. "knowledge base" met de meest voorkomende problemen. Ik heb het hier met Tom en McViruss al overgehad, en het leek ze een goed idee. Ik heb hierbij al mijn hulp aangeboden, alleen moet het systeem nog wel worden geschreven.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op donderdag 22 februari 2001 16:44 schreef WesleyGraanoogst het volgende:

[..]

Zo heb ik Hannibal al gedownload en gezien.

Goede film trouwens
off-topic: Ik vond 'm erg slecht, en nieuwsgroepen zuigen voor films..
Moet nog maar zien dat iemand 9 films en de laatste winXP versie in één dag download... Met FTP's lukt dat wel >:) Vandaag is het bewijs :)

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Op donderdag 22 februari 2001 16:34 schreef WesleyGraanoogst het volgende:
[...]

Als iedere pogrammeur iedere newbie zou afkappen hadden we ook geen Linux gehad en draaide we allemaal nog met Windows 3.1

[...]
Hoezo? Wil je me vertellen dat windows 95 door proffesionals is gemaakt? >:)

• Blue-eagle
  • Niet online
Er zijn ook zoekmachines op het WWW te vinden, www.google.com is een goede. Als je iets over flash wilt weten ofzow zoek je daar op 'flash'.
Je moet alleen in dat leuke witte strookje in het midden typen, en dan met wijsvinger (rechts of links naar eigen keus) de enter toets indrukken op je toetsenbord. Er zitten er inderdaad twee, eentje rechts en één in het midden, die grote, druk maar op een van de twee.

|:( |:( |:(

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 16:34 schreef WesleyGraanoogst het volgende:
Heej schreeuwlelijk, dit is geen nieuwsgroep.Daarvor moet je bij je ISP zijn en je Outlook effies configgen!! En nou heel snel terug naar school voor je weer je grote mond open trekt.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 20:01 schreef Obi het volgende:

[..]

off-topic: Ik vond 'm erg slecht, en nieuwsgroepen zuigen voor films..
Moet nog maar zien dat iemand 9 films en de laatste winXP versie in één dag download... Met FTP's lukt dat wel >:) Vandaag is het bewijs :)
Nou, het is mij anders nog nooit gelukt. Ik heb een @home verbinding (is toch een hele snelle: gem. 200 Kb/sec >:)) en WS_FTP.

Maar ik kom meestal op ftp's terecht waar je eerst moet uploaden voor je kan downloaden. En als je dat doet dan wordt de verbinding gekilld na je upload. Als je dan terug komt....hetzelfde weer: eerst upload en dan download. :(

Dus ik weet niet welke ftp's jij gebruikt, maar met bovengenoemde gebeurtenissen verkies ik newsgroups of warez-sites.

Maar misschien zoek ik naar de verkeerde ftp's........ ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 20:05 schreef Maxonic het volgende:

[..]

Hoezo? Wil je me vertellen dat windows 95 door proffesionals is gemaakt? >:)
;( got me there.....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 00:29 schreef Charliee het volgende:

[..]

Heej schreeuwlelijk, dit is geen nieuwsgroep.Daarvor moet je bij je ISP zijn en je Outlook effies configgen!! En nou heel snel terug naar school voor je weer je grote mond open trekt.
:( effe dimmen. Zoals je gelezen moet hebben, heb ik die stelling al gerectificeerd.......duh!

• Ook
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Je kan trouwens meerdere mensen quoten in 1 bericht! Wist je dat al...?
Dat leest wat makkelijker voor de rest van de geinteresseerden..

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Regels zijn er niet voor niets. Als je je daar niet aan wenst te houden zoek je je heil maar ergens anders.

Punt
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.