Toon posts:

Budget Pc voor gta V

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb momenteel een quadcore q9400, 8gb ram ddr3, 125gb ssd, 1tb HDD, slechte voeding etc.
Ik kan dus de 8gb ram en 125gb ssd, en hhd iig overzetten.
Kunnen jullie me a.u.b helpen om een systeem te maken die Grand theft auto V op full specs kan draaien zonder lag.
Voor de rest speel ik haast geen games, dus wil niet al te veel uit geven ( het liefst zo min mogelijk, vandaar dat ik ook oude componenten gebruik )

Wat is je budget?
Zo min mogelijk

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, het liefst Intel omdat ik daar altijd goede ervaringen mee gehad heb.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Eigenlijk alleen voor huis,tuin,keuken en Grand theft auto V, voor de rest speel ik geen zware games

Bedankt alvast!

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02 09:01
Zo min mogelijk? 200 euro? 500 euro? 900 euro? 1400 euro?

Verwijderd

Topicstarter
Farid. schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:30:
Zo min mogelijk? 200 euro? 500 euro? 900 euro? 1400 euro?
Tja wat mogelijk is, ik heb wel 900 te besteden maar vind het zonde om voor 1 game 900 euro te besteden snap je?
Enigste eis is dat ik Gta 5 op full specs kan spelen zonder lag.
Dus wat is mogelijk?

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02 15:45
Met een naam als 'computerjongen' verwachten we natuurlijk wel dat je zelf al wat onderzoek doet naar wat je wil en wat mogelijk is he ;) We zijn een community van tweakers, geen help desk. Kijk eerst eens wat je zelf kunt vinden en zet t mooi in n lijstje, kunnen wij daarna voor je kijken of t beter/goedkoper/anders kan

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:34:
[...]

Tja wat mogelijk is, ik heb wel 900 te besteden maar vind het zonde om voor 1 game 900 euro te besteden snap je?
Enigste eis is dat ik Gta 5 op full specs kan spelen zonder lag.
Dus wat is mogelijk?
full specs gaat erg lastig worden, reviews: Grand Theft Auto V Benchmark: de pc-versie nader bekeken

als je je eisen een klein beetje terugschroeft (waarbij extended settings oid volgens mij een gigantische invloed hadden op de framerate) dan kun je voor 700 oid wel klaar zijn:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,80€ 178,80
1ASRock B85M Pro4€ 61,95€ 61,95
1EVGA GeForce GTX 970 4GB Superclocked ACX 2.0€ 341,95€ 341,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 42,95€ 42,95
1Antec VPF Series 450W€ 52,01€ 52,01
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 677,66

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-02 18:35
Op zich heb je nu toch al goede hardware? Q9400 is best een degelijke Quad Core cpu. 8 GB RAM is ook ruim voldoende. Koop gewoon een nieuwe voeding en een dikke videokaart (GTX 970 bijvoorbeeld). Dan kan je gaan met die banaan!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Topicstarter
kgd92 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:36:
Met een naam als 'computerjongen' verwachten we natuurlijk wel dat je zelf al wat onderzoek doet naar wat je wil en wat mogelijk is he ;) We zijn een community van tweakers, geen help desk. Kijk eerst eens wat je zelf kunt vinden en zet t mooi in n lijstje, kunnen wij daarna voor je kijken of t beter/goedkoper/anders kan
Excuses dat het er zo uitziet, uiteraard heb ik zeer veel gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer ;p
Er zijn zoveel componenten om uit te kiezen dat ik echt geen idee heb of ik nou de goede pak of niet.
Maar ik zal vanavond wel even een lijstje maken wat ik zelf ongeveer in mijn gedachte had.

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:38
Het lijstje van buurman is wel een aardig lijstje, maar zoals Sir Hendro al zei zou ik het eens eerst proberen met een nieuwe voeding en een nieuwe videokaart. Er valt nog best wel wat uit die Q9400 te halen hoor, wat ik zelf wel heb gemerkt in GTA V is dat ik met 8GB tekort kwam en dus zelf heb geupgrade naar 16GB.

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02 08:14
Is het een optie om te kijken of je een tweedehands videokaart kan vinden? http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/aanbod/

Verwijderd

Topicstarter
@Buurman bedankt, dan heb ik iig een indicatie waar ik naar moet zoeken.
@Sir_Hendro denk je? ik kan dat uiteraard wel proberen ja.

Zou medium specs zonder lag mogelijk zijn met de q9400? dan ga ik deze gewoon even upgraden met een andere voeding en GPU, en dan kijken we wel verder.

@kevtim Thanks, ga ik ook doen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
@tiriaq, is inderdaad een goede optie heb vorige week wat lopen rondkijken maar kon helaas niet veel vinden , ik ga vanavond nog even te tijd nemen om weer even te kijken.

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-02 15:45
Welke GPU heb je nu? Of lees ik daar overheen :P Ik denk dat met een Q9400 en een GTX970 je een eind moet komen

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:38
Zoek eens voor de lol naar een R9 290 of misschien zelfs een 290X. Die kaarten hebben lekker veel VRAM en kosten helemaal niet veel in de V&A

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje (in het geval van een upgrade, die specifieke onderdelen). Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van januari, maart, juli en september.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.