Intro
Na overleg met wat leden van de crew, mag ik deze geweldige webtemplate ontwerpwedstrijd starten op dit forum. Het is weer eens een ander soort topic dan statistieken en geeft jullie ook weer wat ruimte om jullie creativiteit te showen. Aanleiding van dit alles was het topic www.dutchpowercows.org
De dynamische (CMS) website die we hadden (Joomla based) was gehackt en is offline gehaald. Dit willen we niet nog een keer meemaken. Om toch ergens een algemene (redelijk) statische website te hebben, met wat standaard algemene informatie voor de beginnende DPC'er, is deze wedstrijd bedacht. We hebben tenslotte het domein www.dutchpowercows.org niet voor niets.
Inhoudsopgave
- Intro
- Wat wordt er verwacht?
- Hoe doe ik mee?
- Wanneer weet ik of ik gewonnen heb?
- Wat kan ik winnen?
- Hoe zag het er vroeger uit?
Wat wordt er verwacht?
In deze ontwerpwedstrijd wordt verwacht dat je een template aanlevert die DPC kan (en mag) gebruiken als basis om content in online te zetten. Dus eigenlijk gewoon het design/uiterlijk van de webpagina's die op www.dutchpowercows.org komen te staan. We willen dus geen CMS systeem of iets dergelijks.
• terug naar de inhoudsopgave
Hoe doe ik mee?
Je kan mee doen door iets te ontwerpen
Wanneer weet ik of ik gewonnen heb?
Uit alle aangeleverde templates wordt een winnaar gekozen. We willen jullie uiteraard wel de tijd geven om het ontwerp te maken. We geven jullie hierdoor de mogelijkheid om je template tot uiterlijk 31 december 2015 aan te leveren. In januari wordt dan een stemronde gehouden met alle ingeleverde templates. Afhankelijk van het aantal ingeleverde templates zal er 1 (bij weinig) of 2 (bij veel) stemrondes gehouden worden. De 2e stemronde zal een selectie zijn van de top 3 (of wellicht 5) van de uitkomst uit de eerste stemronde.
Wat kan ik winnen?
Eeuwige roem natuurlijk!
Hoe zag het er vroeger uit?
Je bent natuurlijk benieuwd hoe het er vroeger uitzag. Er is gelukkig in het archief van het grote wereld wijde web nog wat gevonden. Zie: http://archive.is/www.dutchpowercows.org