www.dutchpowercows.org

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik vraag me al geruime tijd af wat er nu eigenlijk met http://www.dutchpowercows.org/ gebeurd is. Het domein is nog wel actief, maar er is geen website meer te vinden.We hebben er ook een Joomla website op gehad, maar die was volgens mij gehackt.

Maar nou had ik misschien wel gewoon een simpel idee. Zet er een standaard statische pagina neer. Van mij part met een DPC logo bovenaan en daaronder wat linkjes. Een linkje naar hier (het forum) en wellicht naar de statssite.

Wat denken we daar van? En wie beheert dit? Desnoods wil ik zelf wel wat opzetten als iemand de DNS records kan wijzigen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat er mee gebeurd is weet ik niet, maar
Witlof schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:33:
Desnoods wil ik zelf wel wat opzetten als iemand de DNS records kan wijzigen :)
De whois laat zien dat de domeinnaam van Tweakers is. (Of tenminste, dns@tweakers is de contact). Tzt kan de DPC forumcrew vast een verzoek doen aan Kees of wie het ook beheert.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 30-10-2015 10:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Vind het persoonlijk jammer dat er nu gewoon helemaal niets te vinden is op www.dutchpowercows.org. Een simpele landingspagina zou voldoende zijn om de mensen die ooit op die URL terecht komen de juiste richting op te sturen.

Wie van de crew wil dit (eventueel samen met mij) oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

De server waarop alles werd gehost is uit bedrijf genomen. Ding was én outdated én zwaar gehackt. Bovendien had de sponsor besloten om met de sponsoring te stoppen.

Een landingspagina en de opties om email weer werkende te hebben zijn wel handig. Ook gezien de vele projectregistraties die er zijn gedaan.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Email wordt wat lastiger denk ik. Is het niet mogelijk om die op een of andere manier te forwarden naar een gmail-account of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste waar ik heen ging toen ik me hier aanmelden(FAH wise).
en was verbaasd dat het nergens naar toe ging!? ook omdat het in de FAQ staat...(F@H).

zou inderdaad leuk zijn als het werkte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Goed, we gaan eens iets eenvoudigs maar fucntioneel uitwerken zodat tenminste het domein weer functioneert. Witlof helpt mee?

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Klopt het dat de pagina onbereikbaar is?

Waar wordt deze nu gehost?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
kickje

ik zag dat deze domeinen nog bij ons stonden, zal ik ze gewoon naar de forumindex van dit forum redirecten?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:57
Ik denk dat dat een prima oplossing is, er is geloof ik ooit gewerkt aan opvolging zonder succes. Echt een site neerzetten kan wel, maar dan moet het ook onderhouden worden. Tot die tijd (als die ooit komt) is doorverwijzen naar /5 d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als de dns bijgewerkt is redirect hij naar /5

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:53

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Hij doet het *O*

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1