Geen rechten om advertentie te bekijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 22:13
Ik weet niet of het hier thuishoort, maar bij deze toch:

Ik zag vandaag een advertentie voor een GoPro Hero 4 Black. Daar ik zelf er één wil kopen, maar er niet al te veel geld aan uit wil geven keek ik dus bij vraag en aanbod.

En daar zag ik de advertentie van Frederiekvan uit Breda.

Zo goed als nieuw.... voor euro 250. Nul feedback. Net bijna een week geregistreerd lid van Tweakers.

Dus heb ik hem/haar een bericht gestuurd of alles erbij zat zoals bon, doos, stickers etc. Eigenlijk wat je normaal krijgt als je hem nieuw koopt.

Ik net even kijken of ik al een reactie had. Niets. Echter, toen ik de advertentie opnieuw wilde bekijken kreeg ik het volgende bericht:

Je hebt geen rechten om deze advertentie te bekijken.

Request ID: Plutus_23655_5639168f1e0a99.03322312

Wat betekent dit? Want ik heb hier gewoon dus echt een naar gevoel bij. Je zou bijna denken dat iemand de boel loopt te flessen.

Ik zou het ontzettend kl*te vinden als mede-Tweakers het slachtoffer worden van oplichtingspraktijken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De advertentie is dan off-line gehaald door de moderators. Dat kan vanwege allerlei redenen zijn, inclusief mogelijke oplichting.

Hou er rekening mee dat nieuwe user, geen feedback en erg lage prijs gelijk moeten zorgen voor alarmbellen bij de koper. Zie ook How to - Veilig handelen

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 03-11-2015 21:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 22:13
Ik vond de prijs ook al wat laat, echter een berichtje sturen kan nooit kwaad dacht ik zelf.

En misschien is er een gek die een GoPro hero 4 wegdoet voor euro 250.

Maar... Ik zou hem bij overgaan tot koop dan ook zeker zijn gaan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

N00bieW1 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:43:
En misschien is er een gek die een GoPro hero 4 wegdoet voor euro 250.
En dat is nu precies de denkwijze waar oplichters op hopen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.