Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:09:
[...]

Details: Onbekend
Prijs: Onbekend:
Welk deel: "Zuiden"
Release date: Onbekend, maar niet binnenkort

;)
Ik heb niet meer informatie kunnen vinden dan word vermeld in deze link: http://blog.scssoft.com/2016/02/vive-la-france.html. Er staat dat ze Frankrijk gaan uitbreiden maar vind dat eerlijk gezegd wel een beetje weinig voor een complete DLC waar je geld voor moet gaan betalen. Bij de eerste DLC (going east) kwam half oost Europa erbij en was echt wel een enorme toevoeging aan de standaard map. De Scandinavia DLC bevat grote stukken van Zweden/Finland en Noorwegen vind ik eerlijk gezegd ook best wel summier. Ik begrijp dat deze landen minder dicht wegennet hebben dan Nederland. Maar een land zoals Frankrijk waar alleen het zuiden en westen ontbreken is land niet zoveel. Ben ik nu te kritisch of is het de vergelijking met ProMods die met een uitbreiding komt die net zo groot is als de standaard map zoals in versie 2 het geval was.

De prijs zal wel niet veel anders zijn dan de laatste 2 DLCs denk ik zo. Maar zeker weten doe ik dat ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 21-02-2016 16:22 ]

Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:09:
[...]

Details: Onbekend
Prijs: Onbekend:
Welk deel: Heel Frankrijk en een grondige verbouwing van Parijs
Release date: Onbekend, maar niet binnenkort

;)
Fixed!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Matched: koenvh
Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:09:
[...]

Maar die vernieuwing van de bestaande delen van Frankrijk komen toch ook naar de niet-DLC versie?
Volgens de press release wel,

De DLC zal dus in principe alleen bestaan uit ongeveer half Frankrijk, als ze dat al helemaal doen. Immers, je krijgt ook echt niet compleet Scandinavië bij Scandinavia DLC, iets van de helft maar.

People as things, that’s where it starts.

Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:09:
[...]

Maar die vernieuwing van de bestaande delen van Frankrijk komen toch ook naar de niet-DLC versie?
Oh dat kan, ik vond SCS's nieuwsbericht daar een beetje vaag over moet ik zeggen...
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:41:
Frankrijk lijkt mij persoonlijk wel weer mooi. Normandie en Cote d'Azur verkennen. :)
En iedere km moeten stoppen om tol te betalen.... Nee, ik snap ook niet wat half Nederland in de zomervakantie in Frankrijk doet en wat er nu zo geweldig aan is...

Toch koop ik die DLC waarschijnlijk wel, maar dan ook vooral omdat we die waarschijnlijk nodig gaan hebben voor Promods

[ Voor 45% gewijzigd door FastFred op 21-02-2016 21:44 ]

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-04 14:15
Koenvh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 01:34:
[...]

Waarschijnlijk komt het door de vriendelijkheid van de Fransen :P :+
Hahahaha sure.... :+ :*)
Leuk antwoord maar jij zal daar ook al wel een tijdje overheen zitten met een vrachtwagen denk ik zo.
Koenvh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:02:
[...]

Op dit moment 163000 (ongeveer).

Mijn afstanden vallen over het algemeen wel mee. Ik speel het veel, maar niet per se lang ;)
Ik dacht dat jij toen ook een profiel had met 800.000km. Neem aan dat je ook wel een favoriete vrachtwagen hebt en daar toch wel wat km mee had gereden. Had het niet verwacht bij jou. Wel kwam hier een keer een foto voorbij van iemand die had al 1.2 miljoen op de teller staan en zat in level 600. Ik heb met ETS2 echt periodes zo kan ik 3 uur op een dag rijden en dan weer een aantal weken niet. ATS ga ik niet aan beginnen heb helemaal niks met die Amerikaanse vrachtwagens.

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:39:
CCleaner het register laten opschonen, en dan opnieuw proberen te installeren.
Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?? CCleaner maakt meer stuk dan het oplost. Alleen de functies voor verwijderen van bestanden zijn goed, de 'register cleaner' moet je totaal van af blijven. Ga dan liever handmatig in regedit zoeken.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
Koenvh schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:22:
Ook groeten vanuit regenachtig Hongarije:
[afbeelding]ets2_01824 by Koen Vh, on Flickr
Is dit al die nieuwe update?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-10-2025
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:54:
[...]

Correct. Het nieuwe gedeelte (wat al op de kaart te zien is maar nog niet te gebruiken) en dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://forum.scssoft.com/...=24305&start=1750#p513952

En zeg nou zelf, dat ziet er toch ook schitterend uit? :D
Ik zal mijn pc alvast geestelijk voorbereiden op de marteling 8)

• Rivanov
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:58:
[...]

Wat weerhoud je? Hungary map is al beschikbaar, alleen de update met nieuwe bewegwijzering nog niet ;)
Törökbálint zit er overigens in :P
Ah is de bewegwijzering de enige update. Hungary heb ik al wel geinstalleerd, maar niet echt verder in gegaan omdat ik zat te wachten op de update.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:02:
[...]

Ik begrijp dat je een zwarte Golf 2 hebt gehad? :+
Ik ben er nooit geweest overigens.
Haha nee ik heb geen zwarte Golf gehad. ;)

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:27
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:53:
[...]

Het kan zijn dat de sensor voor het pedaal vuil is geworden en daardoor niet alles meer goed registreert. Ik heb hetzelfde gehad met mijn G27. Helaas moet je dan wel alle potmeters schoonmaken, en moet dus alles uit elkaar.
Hoe is het dan te verklaren dat ik met ETS2 totaal geen problemen heb? Daarnet weer 2 uur gereden zonder vage dingen. Ik denk dat het toch een ATS dingetje is die bij sommige problemen geeft.

Maar na een tijdje ATS is ETS2 toch wel weer veel beter met alle mods 8)

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:13
Koenvh schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 23:27:
[...]

Deadzone. Op die manier negeer je de eerste subtiele input.

Overigens kun je je controls.sii van ETS2 naar ATS kopiëren. ;)

ATS is trouwens erg leuk, maar ik ben blij dat ik er maar €15 voor betaald heb. De map is wel erg klein, vooral als uitbreidingen allemaal DLC gaan worden. Drie bolletjes bij Long Distance en je kunt al de hele kaart over.
Volledig mee eens. Ben ook al weer aardig op ATS uitgekeken. Teveel 35 miles zones, eentonig landschap en vaak dezelfde wegen waarover je moet rijden. Hoop dat er snel meer uitbreiding komt.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Gummiebeer
Koenvh schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 23:27:
[...]

Deadzone. Op die manier negeer je de eerste subtiele input.

Overigens kun je je controls.sii van ETS2 naar ATS kopiëren. ;)

ATS is trouwens erg leuk, maar ik ben blij dat ik er maar €15 voor betaald heb. De map is wel erg klein, vooral als uitbreidingen allemaal DLC gaan worden. Drie bolletjes bij Long Distance en je kunt al de hele kaart over.
Dan ga ik dat nog proberen om controls over te zetten en hopen dat het dan is opgelost.

En hier ook weer meer ETS2 want ATS heb ik nu ook wel weer gezien, erg klein allemaal nog op dit moment.
Nu bezig met een lange rit van 3000km :9
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:18:
[...]

ATS is ook geweldig, maar ETS2 ook. Voordeel van ETS2 is dat het vele malen volwassener is.

Als eenmaal de mods voor ATS komen (Mexico oid) zie ik mezelf ook nog wel ATS spelen. Nadeel is dat SCS veel staten als DLC uit wil brengen, op die manier gaat een modder zich daar niet meer aan wagen. :/
Dat is ook iets wat ze bij ETS2 ook verkeerd aanpakken. Volgens mij zijn er twee hele populaire modders Promods en TSM. Als ze nou beter contact met deze mensen zouden houden dan heeft iedereen er wat aan. Denk zonder een ProMods ik ETS2 allang in de schap had gezet maar nu niet. SCS heeft er veel aan te danken want ATS was lang niet zo populair geweest als ETS2 bij iedereen al vergeten was.
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:24:
[...]

Klopt, al is het met ProMods ook wel lastig om nog uit te breiden :P
Opnemen in de standaard map kan niet door verschillende werkwijzen...

Ik denk niet dat er echt een oplossing is, maar jammer is het wel.
De oplossing zou zijn een samenwerking. Stel dat SCS Frankrijk gaat maken naar het zuiden toe. En ProMods zich mag bemoeien met Spanje. Dan maakt SCS een verbindingsweg naar Spanje en vanaf daar gaat ProMods verder. Zorgen ze dat de verbindingswegen er een koppeling komt. Hetzelfde kan je doen naar het oosten toe. SCS borduurd verder op hetgeen ProMods heeft gemaakt in Roemenië/Moldavië levert ProMods een verbindingsweg aan naar Bulgarije zodat SCS daar mee verder gaat. Dan heb je in het begin wel eens het voorkomt je een hele lange verbindingsweg heb maar dan weet je dat aan het einde er weer wat moois aankomt.

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:03

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Dat stilstaan op de invoegstrook was heel even weg in een van de eerste subversies van 1.22, maar inmiddels doen ze dat weer... Ook de situatie in dat filmpje van KoenVH kom ik vaker tegen dan me lief is, helaas zorgen de meeste trafficmods weer voor andere problemen...

Kalm aan! En rap een beetje!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01:56
Met alle respect.. Jij rijd met een geladen vrachtwagen op een verkeerslicht af zonder merkbaar te vertragen?
Je zou er van moeten uitgaan dat je ten alle tijden kan stoppen voor zoiets, een verkeerslicht is namelijk voorspelbaar, je wéét dat dit kan gebeuren!
Op de letter genomen begint de AI inderdaad al te rijden, daar niet van..
Als je dit niet zou toepassen in RL verkeer, dan heb je alle dagen 'tig ongelukken hoor!

Grtz.
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:10:
[...]

De Steam Workshop komt eraan, in beperkte vorm dan.
Daarnaast is het ook nog updaten, want elke versie van SCS breekt wel iets :P

Ik denk wel dat SCS rekening moet houden met modders, maar uiteindelijk toch gewoon doorzetten. Ze willen de map uitbreiden, maar met ProMods lukt dat anders lastig. Daarnaast is de ProMods versie van Scandinavië nu vele malen beter.

Die AI is wel onhandig, ja. Het licht gaat op oranje, en de AI begint met rijden. Grafisch zou ik graag wat meer FPS zien.

Kortom: Nog genoeg te verbeteren :*) Tijd voor ETS3? :P

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:40:
[...]

Je kunt moeilijk 22 ton aan vrachtwagen vragen of die eventjes binnen 5 meter van 60km/h naar 0 wil gaan.
onee ???

let op Volvo truck

YouTube: Amazing Volvo truck braking

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

zeker wel , maar die Volvo is welvoorzien van Collision Warning with Emergency Brake system

zie:
YouTube: Volvo Trucks - Emergency braking at its best!

maar dan toch een knappe actie van die truckdriver

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 28-02-2016 20:06 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Breakske
Hey Koen,
Bedoelde zeker niet dat je snel of zot rijd, laat staan IRL!
Er doen zich inderdaad situaties voor dat je met dat oranje licht zit en moet kiezen in een fractie wat te doen met je 'tig ton!
Met dat weten dat dit kan gebeuren doel ik echt op rode lichten, je zou er van moeten uitgaan dat je in alle gevallen nog zou kunnen stoppen indien het licht oranje of rood kleurt. (Zie filmpje met die Volvo!)
Je kan zeker niet alle medeweggebruikers voorspellen, maar indien je ervan uitgaat dat "de andere weggebruikers" niet kunnen rijden maak je het jezelf een stuk gemakkelijker! Lees defensief rijden.
De AI is inderdaad weird soms, hoewel IRL je soms nog gekkere situaties tegenkomt.
Overigens zeer knap van je weinige ongelukken!

Grtz.
[...]

Toch knap dat dit een van de weinige ongelukken is dan. ;)

Overigens reed ik met 60km/h, en het licht ging op oranje. Dan heb je twee opties: Doorrijden of afremmen. Afremmen zou bijna een noodstop worden dus ik reed door. (Al is het een video van een jaar geleden dus precies weet ik het niet meer).

En dan die Peugeot. Hij remt eerst af, en rijdt daarna toch door. Tja, sorry, maar als ik al rekening moet gaan houden dat iemand op vijf meter van m'n motorkap er toch nog voor wil. :/

Nee, sommige dingen kun je verwachten, maar dit hoort daar niet bij. Je kunt moeilijk 22 ton aan vrachtwagen vragen of die eventjes binnen 5 meter van 60km/h naar 0 wil gaan. Preventief afremmen heeft ook geen effect, want tenzij je 30km/h rijdt ben je alsnog te laat.
Als hij iets eerder ingestuurd had kon ik 'm nog wel ontwijken, maar hij raakt nu de zijkant.

"je wéét dat dit kan gebeuren!" vind ik dat ook in dit geval niet op zijn plaats. Je moet ook nog enigszins op je medeweggebruiker kunnen vertrouwen. Mensen doen domme dingen, maar over het algemeen zijn ze wel voorspelbaarder dan de AI.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-04 12:20

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Nee, sommige dingen kun je verwachten, maar dit hoort daar niet bij. Je kunt moeilijk 22 ton aan vrachtwagen vragen of die eventjes binnen 5 meter van 60km/h naar 0 wil gaan. Preventief afremmen heeft ook geen effect, want tenzij je 30km/h rijdt ben je alsnog te laat.
Als hij iets eerder ingestuurd had kon ik 'm nog wel ontwijken, maar hij raakt nu de zijkant.
Nou, in ETS lijkt dat wel het geval. Trucks remmen naar mijn idee veel te hard en staan veel te snel stil.

Of ben ik de enige die dat ervaart?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:25:
[...]

Geen ervaring, maar voor zover ik het kan zien past hij de jobs in je save aan, dus lijkt het me geen probleem.

:P
Ja klopt, ik zit alleen met een probleem. Maar zonder ervaring kun je er wss niks aan doen.
Probleem: hij reset mijn game iedere keer, waardoor het hele programma dus geen nut heeft.
Iig bedankt :)
Koenvh schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:25:
Sommige soorten moet je aansporen om te blijven zitten :+
Het verschil is inderdaad of er een plakkende achterkant op zit of niet (en geld, want zelfklevend was een stuk duurder :P)
Fuck, dat had ik gewoon moeten weten, nog niet helemaal wakker denk ik. Dat spul verkopen we op ons werk ook gewoon :X

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:46:
[...]

Savegameopslagmethode in Documenten\ETS2\config.cfg naar "2" gezet?
Yup, het werkt wel, ik heb alleen een crash bij bepaalde trailers die cijfers in hun naam hebben, daar lijkt het aan te liggen. Alleen als ik alle '1201' (naam van trailer) verander naar bijvoorbeeld 'msi', is de trailer niet meer in de game.
Ik heb het gewoon opgegeven :X

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-04 14:15
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:43:
[...]

Prima. Die tiewrapconstructie werkt niet ideaal, maar ik gebruik zelfklevend klittenband, en dat werkt prima.

Hij voelt stevig aan en is erg licht, met de PS3 Eye werkt 'ie ook nog eens erg soepel, maar ik heb 'm nog nooit met TrackIR vergeleken.

Ik ben tevreden, maar heb geen alternatieven geprobeerd ;)

Ik gebruik 'm ook met:
- rFactor
- Race 07
- rFactor 2
- Assetto Corsa
- Dirt Rally
- Richard Burns Rally

En 't werkt allemaal prima, al beweeg je je hoofd niet zo veel tijdens het racen :P

Ik geloof dat ik zo'n vijf à zes dagen heb moeten wachten.
Ik heb dezelfde DelanClip via Ebay gekocht, en gebruik heb met een TrackIR-5 werkt echt prima!
Koenvh schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:53:
[...]

City Car Driving kan het ook :P
zit nog steeds te wachten wanneer die naar steam komt ;)

Verwijderd

Koenvh schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 23:49:
[...]

Zin om 'ns te proberen?

http://www.mediafire.com/...c4w4x9oul/ETS2+John+2.zip

Uitleg staat erbij :P
Nog wat extra dingen toegevoegd, zoals brandstofinformatie e.d. Ook pauzeert hij nu meer bij het uitspreken van getallen, zodat het beter te verstaan moet zijn :)
Dank je wel, lijkt me supertof!
Edit: Waarom upload je hem niet op het SCS forum? Ik denk dat ze hem daar ook wel kunnen waarderen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 11:17 ]

Koenvh schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:59:
[...]

In de toekomst allicht ;)

Moet de startpost van http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=195162 nog aanpassen.

Werkt 't een beetje?
Misschien weet jij dat wel. Er is een mogelijkheid om je navigatie op je telefoon te tonen. Ik heb dat gedownload maar ik krijg op mijn telefoon geen kaart te zien. Zelf heb ik het idee dat het komt omdat ik niet over de standaard kaart heenrij maar over ProMods/Rusmap. Jij bent vaak aan het vogelen hiermee kan jij mij daar meer over vertellen. Ik typ dit nu vanaf mijn telefoon en kan dus geen bron zoeken waar ik dat andere vandaan heb.

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-03 16:33
Koenvh schreef op zondag 06 maart 2016 @ 02:26:
Spot de hint (met ETS2 Mobile Route Advisor):
[afbeelding]
Je mag er 60!

• TweakTweet
Koenvh schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Ik doelde meer op iets met de kaart en locatie ;)
Oh :P 8)7

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Koenvh schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:53:
[...]
Overigens ben ik ook bezig om de map van ProMods en RusMap in ETS2 Mobile Route Advisor te krijgen ;)
Heeft de screenshot hier misschien iets mee te maken.

Het lijkt nl dat je in de buurt van Moskow bent.

How do you save a random generator ?

Koenvh schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:53:
[...]

Correctie: Er is nu een nieuwe versie die wel met ETS2 Telemetry Server 3.2.0 werkt
De reden was dat werd gekeken naar de game, en die keek of de game ETS2 was. Dat was die niet, want het was ets2. :P
Had het zelf al opgelost toen ik zag dat er al een nieuwe versie was :X

Overigens ben ik ook bezig om de map van ProMods en RusMap in ETS2 Mobile Route Advisor te krijgen ;)
Als dat jou lukt dan wil ik het wel testen voor je :Y .

Verwijderd

Ik heb helaas de griep gekregen dus heb er nog niet naar gekeken. Doe ik een dezer dagen. Maar je hebt er vast een microfoon voor nodig en die heb ik wel maar dat is een 2 in 1 (koptelefoon en microfoon) en mijn pc heeft geen aansluiting. Denk je dat je plug in op Mac OS (OpenGL) werkt?
Koenvh schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Da's een AgroNord... Zit erin sinds de Scandinavië DLC ;)
Geen idee of die ook buiten Scandinavië te vinden is in een of andere map :P
Is Scandinavia DLC. Want neem aan dat hetgeen van ProMods in het hoge noorden er toen uitgehaald is.

• martijnm71
Koenvh schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:36:
[...]

Klopt, dat zeg ik ;)

Het zit in de Scandinavië DLC (dus te vinden in Scandinavië :P). maar allicht gebruikt ProMods/TSM/Hungary 'm ook ergens anders.
Zit niet in de huidige versie van de Hungarymap.

• henk1994
  • Registratie: November 2013
Koenvh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:54:
[...]

Da's op het moment niet mogelijk helaas... Wel kun je de niet-Steam versie ernaast installeren.

Hoe ziet de "Speeding highlight on Route Advisor" eruit? Kun je daarvan een screenshot sturen? :)
Sorry, net pc afgesloten. In het route schermpje zie je als je te hard rijdt de snelheid rood oplichten. Hoe harder je gaat, hoe roder het wordt.
AlexanderB schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:18:
[...]

Hoe heb je de achteruit dan, andere hotkey?
Logitech G25, dus pook naar beneden drukken en in positie 10/12 zetten.
Koenvh schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:10:
[...]

Ik ook (met mijn Volvo). 'k Zou het graag gebruiken, maar dan heb ik wel twee extra knoppen op m'n versnellingspook nodig. In ATS gebruik ik een Alison 6 speed, dat past tenminste :P
Ik heb in ATS een 13-speed, maar 18 speed gaat me ook prima af. Gewoon je toetsenbord binnen hand bereik houden en de functies die je niet vaak gebruikt aan een knop op je toetsenbord koppelen.

Om in ATS de versnellingen te switchen gebruik ik op de shifter van mijn G25 de 2 meest linkse rode knoppen op de onderste rij.

De meest linkse had ik in ETS2 al om ratio's te switchen, de 2e van links doet in ETS2 dienst als aan/uit voor alarmlichten, die functie heb ik voor ATS dus verplaatst naar het toetsenbord, zo vaak heb ik die toch niet nodig.

[ Voor 64% gewijzigd door FastFred op 16-03-2016 23:27 ]

• henk1994
Koenvh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:54:
[...]

Da's op het moment niet mogelijk helaas... Wel kun je de niet-Steam versie ernaast installeren.

Hoe ziet de "Speeding highlight on Route Advisor" eruit? Kun je daarvan een screenshot sturen? :)
Dat zie je hier
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/475500450712510524/429A344B9CD6CA50F6F565BFC3F8AD124CC29244/

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Koenvh schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:57:
[...]

In de toekomst komt er ook een variant voor ProMods en RusMap en zal de snelheidswaarschuwing toegevoegd worden. :)
_/-\o_
Koenvh schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:56:
[...]

Mij maakt het niet zo veel uit of de verhouding realistisch is... Uiteraard, het moet er realistisch uitzien, maar ook leesbaar blijven. Daarom ben ik ook blij dat de borden in ATS groter worden :)
Het is voor mij niet altijd helemaal leesbaar vandaar dat ze van mij wel wat groter mogen :).
Maasluip schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:40:
Wat komt er aan? Dat is de huidige map van ATS.
Excuus, vergeten de link te plaatsen.

In ieder geval... Ik ben weer bezig geweest met kaarten maken:
http://koenvh1.github.io/ets2-stuff/openlayers-ats.html

Zal ook toegevoegd worden aan http://mikekoch.me/ets2-mobile-route-advisor/ :P

Daarnaast vond ik, toen ik door alle bestanden van ATS aan het bladeren was, ook nog dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WtQfRxP.jpg

🠕 This side up

Koenvh schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 02:04:
[...]

:+

Met de huidige snelheid van SCS kan Maria nog wel eventjes wachten :P
Tevens zijn er geruchten dat ze toch eerst Oregon willen maken.
Het zou ook mooi zijn dat je je route moet aanpassen omdat er een tornado waarschuwing geld. Maar denk dat je nog eventjes moet gaan wachten wil je door Amarillo heen gaan karren. Of je moet het zelf gaan bouwen dat kan natuurlijk ook.
Koenvh schreef op zondag 27 maart 2016 @ 15:45:
[...]

Nee, want het is een standalone map
Bedankt voor je antwoord ik heb het niet kunnen ontdekken en anders overheen gelezen.
Koenvh schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:10:
[...]

Ze zijn d'r mee bezig :P
Ook zag ik een verwijzing naar https://www.google.nl/maps?q=Douglas,+Isle+of+Man
Ben benieuwd wanneer en of die er zal komen
Zal een grote weg worden op dat eilandje. 2 straten en je bent erdoorheen. Maar Portugal zal wel in de ijskast belanden omdat SCS met zuid Frankrijk bezig is en ProMods denk ik niet dubbel werk wil gaan doen. En je hebt toch zuid Frankrijk nodig om naar Portugal te kunnen rijden.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:35
Koenvh schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:09:
[...]

Tja, ik vind de Steam Workshop toch een heleboel nadelen hebben. Automatisch updaten is leuk, maar ik houd altijd nog liever zelf de controle over mijn mods. Straks kan ik weer uit gaan zoeken welke mod een update heeft doorgevoerd en waarom mijn game constant crasht... En het beheren van mods in de Steam Workshop is ook geen pretje bij meer dan 50 mods.

Daarnaast: Niet iedereen wil Steam, dat is een keuze. Ik kan wel pro's en contra's bedenken.
Ik heb 1.23 even getest met de workshop, maar vond de workshop inderdaad niks. Zelfs bij het veranderen van je truck in de garage heb je telkens lag wanneer je een onderdeel vervangt. Ook kreeg ik een update van een mod waardoor mijn profiel in 1 keer corrupt was, dus ik ga voorlopig niet updaten.

System | Racing is in my Blood

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-04 15:31

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Koenvh schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:19:
Met de huidige snelheid van SCS duurt dat dan een jaar of twee voordat vier staten uitkomen :P
Ik denk dat ze 't toch per staat gaan doen... En 4×€2 of €8 maakt niet echt uit.

Ik vraag me af hoe je dat teleporten voor je ziet, als een soort wormhole? :P
Nou, er zijn op zich genoeg kleine/kale staten die zo in een paar weekjes gedaan zouden moeten kunnen. De grote zullen dan de echte eye-catchers zijn. Ook daarom zou elke staat los niet interessant zijn, dan is de kans groot dat men voornamelijk alleen de eye-catchers koopt.

Qua teleporten zou het gewoon hetzelfde kunnen werken als op de boot stappen, alleen dan bij de staatsgrens bijvoorbeeld dat je op de trein stapt oid. 't Blijft tenslotte een game dus je kunt altijd wel iets 'goed genoeg' verzinnen :P.

Grillmeister

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:50
Koenvh schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:55:
Vergeet niet welke dag het is vandaag hè ;) :P
D'uh ;)

maar de mod werkt dus echt, al je straten worden zo.. en het is niet eens vervelend om zo te rijden, je wordt er vrolijk van :+

http://www.donorofniet.nl/

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Is die serieus te koop? Of is dat gefotoshopt? :9~

Tweakers Pricewatch to Knibble: https://github.com/AnonymousWP/Tweakers-Pricewatch-to-Knibble

Koenvh schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:25:
[...]

Rhode Island DLC zal inderdaad wel erg klein zijn :P
Behalve dan dat alle kleine staten aan de oostkust zitten. Aan de westkust is het allemaal grote staten. Dus voor dat we Rhode Island krijgen zullen we wel een paar jaar verder zijn.
Koenvh schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:25:
[...]

Maar een staat als Wyoming... Groot, maar d'r is vrij weinig. Twee interstates een extra weg en misschien een stad of twee en Wyoming is klaar :P
True, maar voordat we bij Wyoming zijn, zijn we waarschijnlijk al weer anderhalf jaar verder gezien het huidige tempo.

Arizona zou 'enkele weken' na release van ATS uit komen....
Koenvh schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:25:
[...]

Maar een staat als Wyoming... Groot, maar d'r is vrij weinig. Twee interstates een extra weg en misschien een stad of twee en Wyoming is klaar :P
Lekker door Yellowstone knallen.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-04 13:19
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:27:
[...]
Drie weken geleden ;)

Geen idee, Arizona zou een week na de release uitkomen, maar tot op heden nog geen nieuws :/
Ja is wel vaag, ik bedoel de huidige dingen heb ik ook wel gezien, en met zoveel extra plekken op de map beschikbaar zou een staat erbij nu wel mogen.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-04 13:19
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:33:
[...]

Mee eens, ik vind de kaart ook aan de kleine kant. Als ze het waar hadden kunnen maken om Arizona een week later uit te brengen, had ik tenminste nog de hoop om over ca. 1½ jaar heel de VS te hebben.
Ja precies, dit had ik na een paar dagen allemaal al verkend. En na iets meer als een week was ik er klaar mee, het gebied ben je namelijk zo door heen en dat is gewoon jammer. En ik wil dan ook wel eens een uitbreiding zien.
ScuL schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:28:
[...]

We kregen al opmerkingen van lui die met paddenstoelen op aan het gamen waren en helemaal in een trip raakten :D
Volgens mij moet je ook wel aardig van die dingen ophebben wil je inspiratie hebben om zo'n mod te ontwikkelen.
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:33:
[...]

Mee eens, ik vind de kaart ook aan de kleine kant. Als ze het waar hadden kunnen maken om Arizona een week later uit te brengen, had ik tenminste nog de hoop om over ca. 1½ jaar heel de VS te hebben.
Dat was van jou ook wel heel erg positief gedacht om te denken heel de VS te hebben binnen 1,5 jaar. Als je kijkt bij ETS2 die is nou ook al 3,5 jaar oud en ook nog lang niet geheel Europa.

Leuk je meld dat de Dutch Map 1.2 uit is. Ik kan helaas nog niet gaan testen maar ben benieuwd. Is er iemand die wil kijken hoe Nijmegen is geworden. Ben daar wel benieuwd na.

[ Voor 50% gewijzigd door CyberCow op 03-04-2016 15:30 ]

Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:53:
[...]

Volgens mij is ETS2 schaal ~1:32. Da's dus een stuk kleiner dan Europa. Weet ik niet zeker, en online vind ik vooral schattingen.

Daarnaast: De USA is nu echt veel te klein. Ik heb bijna elke weg al gehad.
Ik wist niet dat ets en ats een andere schaal hadden. Dat is misschien ook wel de reden ze niet aan elkaar gekoppeld zijn. Wil ook geen bedweter zijn maar heb ooit vernomen ets een schaal heeft van 1:19. Bedoel dat overigens niet verkeerd.

• martijnm71
Ziet er leuk van wat ik tot nu toe gezien heb, niet Hongarije niveau qua detailverliefdheid, maar verder weinig mis mee wat ik van een uurtje of twee rijden heb gezien.
Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:22:
Zojuist ETS2 Dutch Map geprobeerd, maar geen succes.
M'n oude profiel van 1.16 gebruikt, werkte eerst prima, maar toen ik van Heerenveen naar Alkmaar reed: Crash. Nu crasht ETS2 al bij het laden van het profiel...
Deze vraag is op het SCS forum al een keer langsgekomen maar daar hadden ze het over een Hotfix. Ik ga het even voor je zoeken.
http://forum.scssoft.com/...hp?f=32&t=165023&start=60

[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 04-04-2016 22:30 . Reden: linkje toegevoegd ]

Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:50:
[...]

Ik zie 't nu ook... Da's snel :/
Dat ben je niet gewend van ze. Sinds de laatste update was het nog versie 1.6. Die oude tijd was er nog geen mogelijkheid om naar Ijsland te gaan.

Ben even gaan kijken waar de hotfix staat. Of is dat geïntegreerd in een nieuwe volledige versie?

[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 04-04-2016 22:58 ]

Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:12:
[...]

Klopt, ETS2 1.16

Om even te benadrukken wanneer dat was:

[...]

En 't was ook nog voor de nieuwe afbeeldingen voor de profielen :P
Ja sinds die tijd is er een heleboel veranderd en ook met ProMods en Scandinavia. Durf haast wel te zeggen dat het spel verdrievoudigd is sinds die tijd. Maar de hotfix zit in de volledige versie verwerkt van DutchMap? Ik heb het helaas nog niet kunnen testen.
Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:53:
[...]

Ja, dat wel.

Overigens ben ik al redelijk wat fouten tegengekomen helaas :/
Eigenlijk is iedereen gewoon verwend met de professionaliteit van ProMods. Het zijn hobbyprojecten en helaas daar kunnen fouten inzitten. Al moet ik wel zeggen bijna 2 jaar tijd lijkt me toch wel tijd genoeg om ieder geval goed te testen.
Koenvh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:03:
[...]

Klopt, maar Hungary Map, ProMods en TSM kunnen het wel... En vooral na zo'n tijd.
1) Invisible wall
2) UK prefab
3) Verkeerde vmax

En dat in de 200km die ik gereden heb
Vooral dat laatste lijkt mij het zeker met testen op moet vallen.
ScuL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 03:08:
Dat is goed om te horen, het is af en toe een ware straf. Onze bugtracker krijgt het soms zwaar te verduren maar we proberen het inderdaad zo snel als mogelijk op te lossen. Bugs oplossen kost echter tijd die ten kostte van nieuwe ontwikkeling gaat, ik denk dat geen enkel team lid van ons het leuk werk vindt :D

Wbt iDeal, je kunt via PayPal een iDeal betaling doen (in ieder geval via PayPal.nl). Mogelijk moet je dan wel eerst geld van je iDeal naar PayPal overschrijven.
Ik vond het vroeger op school wel leuk om testcases te maken en zo software van andere studenten zwaar op de proef te stellen maar dat is toch even anders. Ik kan mij nog herinneren jullie een update uitbrachten waarin meer dan 200 bugs waren verholpen. Was echt een verademing. Ik snap dat jullie liever nieuwe dingen maken ipv oude dingen tot in den treure proberen lekker te laten lopen. Toch is dat wel de kracht van ProMods. Koenvh gaf ook al aan over Dutchmap vol fouten wat het spelplezier zwaar onderuit schopt wat toch jammer is als er 1000den uren werk inzit.

• martijnm71
Nu nog mooi op een rijtje over een tijdje op zijkant in een sloot, vastgereden in een bergdorpje of stug alle borden negerend in een spaans dorpje. Waberers _/-\o_

• martijnm71
Koenvh schreef op zondag 10 april 2016 @ 01:18:
[...]

Ik zie wel een heel aantal foto's van kapotte Waberer vrachtwagens en opleggers, maar waar komt die associatie vandaan? Kunnen de Hongaren niet rijden? Of is Waberer niet "de ideale werkgever"? :P :+
Zonder gelijk de Geert Wilders pet op te zetten en alle Oost Europese chauffeurs allemaal over een kam te scheren. Maar om eerlijk te zijn de meeste Oostblokchauffeurs zijn klontjes chauffeurs waar ik me wel eens van afvraag hoe ze in godsnaam op een vrachtwagen mogen rijden. (al zijn er ook west europeanen waar ik me dat wel eens bij afvraag }:O )

Aandokken hebben ze meestal ehm wat meer tijd voor nodig dan een west europese collega en Waberers is een verhaal apart, die nemen denk ik in dienst wat helemaal onder op de stapel van geschikte kandidaten ligt en zetten die op een 40 tonner en hopen dat het goed gaat.

Zoek maar eens op Waberers op YouTube :+

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Echt geweldig jet ziet ook gelijk dat het ETS2 is. Mooi dat iemand dan toch kan blijven doen wat hij altijd heeft willen doen. Maar met iedere dag 5 uur te rijden dan zal hij wel verder zijn dan mij in de levels :P.
Koenvh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:40:
Ik heb 'm wel gekocht, omdat het kan :P
Eerst dacht ik dat ik 'm voor ETS2 en ATS zou moeten kopen, maar gelukkig niet.
die moet je toch los kopen van elkaar

dus voor ETS 1 x 3 euro
en als je hem dan wil voor ATS 1x3 Euro

dus dat is wel weer gelijk 5 euro voor die twee games

Koenvh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:30:
[...]

3 + 3 = 6 :+

" If you buy the DLC for either one of the games, things are set up on the back-end so that the Wheel Tuning DLC is automatically unlocked for free for you in the other game. " (http://blog.scssoft.com/2...wheel-tuning-options.html) ;)
gelijk maar even gekocht dan :)

• martijnm71
Koenvh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:48:
[...]

Nou nou, hij is simpelweg niet tevreden met de vele DLC die te weinig toevoegen voor het geld, dat mag toch? Ik kan me er gedeeltelijk wel in vinden, Scandinavië voor evenveel als het originele spel is ook wel erg veel.

Hoe AAA games aan hun prijskaartje komen weet ik niet, maar ik vind ze vaak te duur.
Dat mag zeker. Ieder zijn mening maar het is geen dlc die verplicht Is of dat het spel minder leuk is zonder.

Of het wat toevoegde dat moet en mag ieder voor zich bepalen :)

• martijnm71
Koenvh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:14:
[...]

Tot ETS2 weer geüpdatet wordt en je game niet meer werkt omdat de helft van de mods wel werkt en de andere helft niet :P :+
Heb tot nu toe alles kunnen vinden in de steam workshop, zag RJL al met zijn trucks, 50Keda heeft al een real tires pack uit voor ATS en ETS2 (had niet anders verwacht van een scs werknemer toch?) dus zijn trucks zullen ongetwijfeld ook komen. Dan blijven alleen de maps over die je waarschijnlijk via websites gaat binnen halen.

En wat ik heb begrepen is dat mods in de workshop automatisch geüpdatet worden naar de nieuwste versie (maar dat kan ook een gevalletje klok en klepel zijn, dat geef ik eerlijk toe :P)

Voor mij is het verademing, geen vage websites meer, verlost van uploaded, sharemods of wat dan ook die je doodgooit met reclames.

Ben nu even bezig in ATS en op de MHA pro map en de jazzycat dingen na komt alles wat ik zocht uit de workshop, ik ben gelukkig :+

[ Voor 18% gewijzigd door martijnm71 op 14-04-2016 21:31 ]

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Koenvh schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:50:
[...]

Helaas niet, tenzij je 'm op 125% zet, maar ik weet niet of je laptop dat aankan :P
Dankje voor het antwoord. 125% gaat hem inderdaad niet worden. wat wel raar is, ik had een testprofiel en daar deed hij het redelijk en bij mijn eigen profiel dat ik van de desktop heb gehaald heb ik verschrikkelijke lagg. (grafische instellingen staan al minimaal)

Was leuk om te proberen, maar zoals te verwachten viel, zal het niet gaan werken. (Ondanks dat game-debate medium instellingen aangaf). De GPU zal wel onvoldoende zijn, want de cpu wordt niet maximaal gebruikt. Misschien dat extra ram wat zal helpen, maar het blijft de vraag hoe veel dat gaat schelen.
Breakske schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat wanneer je met 2gb windows 10 draait er niets meer over blijft voor iets anders, het is al straf dat je alleen die windows al gedraaid krijgt!
Ik denk ook dat op de laagste settings er weinig te fine tunen valt!
Een gevalletje van stapje voor stapje bijregelen misschien?
Wat bedoel je precies met bij regelen?

Het gaat trouwens over pricewatch: Toshiba Satellite C660-10C

[ Voor 28% gewijzigd door hoi1234 op 16-04-2016 16:36 ]

Koenvh schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:51:
[...]

Profiler op 900 graden? Volledig lineair in ETS2? Met mijn G27 is het 1-op-1
Ik vind toch het sturen nirt te vergelijken met de echte vrachtwagen. Met de echte vrachtwagen moet je veel meer sturen. Snap ook wel het is meer dan 900 graden in het echt maar dan nog de verhouding klopt ook niet.

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 02 mei 2016 @ 00:26:
[...]

Bron? Het lijkt me nogal vreemd dat PKs niets uitmaken.
Post van Max:

http://forum.scssoft.com/...0260&hilit=torque#p530260

en IRL:

http://www.cheatsheet.com...rformance.html/?a=viewall

IRL is het gekoppeld, in de game-engine kan je (theoretisch) invullen wat je wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 07:46 ]

• Gummiebeer
Koenvh schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Gôh, je kijkt ook een paar maanden te laat :P ;) Overigens valt de prijs voor een spel als dit wel mee, ik heb er destijds €30 voor betaald (zonder DLC). Of het je dat waard is moet je zelf bepalen, maar ik vind het niet onredelijk.

Overigens ken ik vrij weinig mods die niet werken met een bepaalde map, dus eigenlijk kun je alles van het SCS forum/Steam Workshop/Andere modsites afhalen. :)
In ETS2 heb ik meer uur in zitten dan BF3/4. O-) Alles bij elkaar €50 ongeveer voor ETS2 en voor BF meer dan €100 aan uitgegeven.

ETS2 speel ik nog veel.. :D
Koenvh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 00:22:
[...]

Nou ja, sommige dingen zijn bij studio's met een groot budget wel beter, maar ik vind het inderdaad ook niet duur (anders had ik 'm ook niet gekocht). De ontwikkeling is leuk, en er zijn zeker grote verschillen met versie 1.2 (toen ik hem kocht), maar ook ETS2 blijft grotendeels hetzelfde... :)

Ik ben benieuwd hoe lang ze deze engine blijven houden. Voor mijn gevoel halen ze nu wel het maximale eruit, dus ik ben benieuwd of ze dat vol kunnen houden... Ik hoop stiekem op een ETS2.5 :D
Ik hoop dat ze dit nog verder kunnen ontwikkelen want zit eerlijk gezegd niet op een ETS3 te wachten. Dan moet er een heel nieuwe ProMods komen en dat is teveel werk. Er zit nou zoveel werk in van iedereen en het is bizar goed gelukt. Maar hoe bedoel je dat ze wel het maximale uit ETS2 hebben gehaald? Er komen toch nog steeds nieuwe dingen bij, en daarbij bedoel ik niet alleen de map groter.
Koenvh schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:01:
[...]

Dat zeg ik, je vervangt de pook van je shifter... Dus daarom is het een alternatief ;)

Als het een hele aparte versnellingsbak was geweest was het misschien nog interessant geweest :P

[...]

Ik weet niet wat je met je mods doet, maar de meeste mods zijn vrij makkelijk te gebruiken.

Niet alles werkt met elkaar.. Gôh, TSM en ProMods vervangen beide delen van Europa. Dat staat er wel duidelijk bij. De rest werkt eigenlijk altijd wel. Updates gooien soms roet in het eten, maar met de Workshop is dat probleem ook weer opgelost.
Dingen die elkaar overlappen dat gaat nooit goed samen. Daarom moet je eigenlijk een basis hebben en daaruit verder dingen toe gaan voegen. Een basis kan zijn ProMods of TSM en dan kijken wat zit er niet in en in mods eraan toevoegen. Trailers wil je spelen op safe en toch wat leuks hebben knal alles van JazzyCat erin dat werkt altijd en zijn hele mooie trailers.

• TweakTweet
Koenvh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:22:
[...]

Files, realistische ongelukken en spraak bij de navigatie mag van mij ook wel (Spraakbesturing is er al, zelf in elkaar geknutseld)

Echter kun je vrachtwagens kopen voor medewerkers, dus het zou leuk zijn daar ook iets van terug te zien. (Al is dat niet heel belangrijk, want het gaat uiteraard om het rijden)
Geeft denk ik wel een extra dimensie aan de simulator

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:47
Koenvh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:29:
[...]

Dat chauffeurs inhuren doet me vrij weinig (en daarom heb ik er ook nog geen in ATS) :P
Eens. Net als de bedragen die je verdient als je wat verder bent. 200k voor een rit, lekker realistisch. Heb zelf de economy maar aangepast.
Koenvh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:54:
http://blog.scssoft.com/2...-simulator-update-13.html

Na al die tijd is nu eindelijk Arizona uit... In de beta dan, dus mods werken wederom niet.
Gelukkig heb ik een stuk minder mods voor ATS, dus dat zal niet zo'n probleem worden
Dat zal bij ATS ook wel een jarenlange verzameling gaan worden van steeds een klein beetje meer :).

• Breakske
Koenvh schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 18:59:
[...]

Jammer, de webpagina werkt niet meer... "Please take World of Trucks contracts directly from the game.", ja, maar ik zit nog op 1.23 omdat alle maps weer 'ns niet werken onder 1.24 :/

Al laat ik deze graag passeren, het voegt vrij weinig toe voor mijn gevoel.
Eens! ;-) _/-\o_

Is er trouwens al een richtlijn/schattingsdatum wanneer Promods terug op to date zal zijn misschien? _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Breakske op 10-06-2016 19:12 ]

• timmie271
  • Laatst online: 03-04 21:01
Gelukkig ging het bij mij ook compleet zonder problemen met 20-30 restarts ofzo :+

@Koenvh speel je toch voor die ene avond op 1 scherm :9

Gamertag: timmie271

timmie271 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:42:
Gelukkig ging het bij mij ook compleet zonder problemen met 20-30 restarts ofzo :+

@Koenvh speel je toch voor die ene avond op 1 scherm :9
Zeer zeker niet ;) Overigens is 't dan nog steeds te ver weg.
Het probleem is dat het voelt alsof je vanaf de achterbank zit te rijden, en dat is nogal misselijkmakend :/ Nee, ik speel wel gewoon singleplayer. De AI kan tenminste enigszins rijden :+

🠕 This side up

• timmie271
Koenvh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:09:
[...]

Zeer zeker niet ;) Overigens is 't dan nog steeds te ver weg.
Het probleem is dat het voelt alsof je vanaf de achterbank zit te rijden, en dat is nogal misselijkmakend :/ Nee, ik speel wel gewoon singleplayer. De AI kan tenminste enigszins rijden :+
Wij kunnen ook wel rijden hoor :9 Maar als je graag chaos wil moet op EU1 naar europort gaan :)
AI wil nog weleens vol op de rem zonder reden.... kom je aan met je 50 ton :+

• timmie271
Koenvh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:34:
[...]

Oh, uiteraard, maar er zijn meer mensen op de weg :P

Chaos zoek ik niet, nee, laat me maar gewoon lekker rijden met 80km/h (of 90km/h als het mag) ;).

[afbeelding]ets2_01823 by Koen Vh, on Flickr

Dat voelt een stuk realistischer aan dan de standaard FOV :)
Waar is je rechterbuitenspiegel? of gebruik je TrackIR5?

Moet toegeven dat er flink doorgereden werd met 100-110km/h :9

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-04 08:07
[...]

Chaos zoek ik niet, nee, laat me maar gewoon lekker rijden met 80km/h (of 90km/h als het mag) ;).

Welke mods/instellingen gebruik je hiervoor?
Ik heb ook 3 schermen en met wat mods ben ik tot een redelijke set met instellingen gekomen, alleen zie ik nu een deel van m'n dashboard niet :(

Verwijderd

Koenvh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 02:18:
[...]

TrackIR inderdaad, dus ik kan alle kanten zien ;)

[video]

En 100-110km/h? Mij niet gezien. In ATS wil ik 't prima doen, maar in ETS2 rijd ik maximaal 90km/h (met limiter)
Ook alleen maar in de 2e rit; de eerste was keurig en zonder problemen :p

• MsG
  • Laatst online: 20:44

MsG

Forumzwerver

[...]

Cool, hoe wijzig je dat? En welke instelling heb je? Ik rij ook met (DIY) TrackIR maar wordt nu niet echt geforceerd echt ver te moeten kijken, omdat je bijna alles wel ziet. Met deze FOV is dat een stuk echter.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• MsG

MsG

Forumzwerver

Koenvh schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:34:
[...]

[...]

Ik gebruik een FOV (50) mod, deze om precies te zijn: https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=181951533
Het is op het begin even wennen, maar nu rijdt het een stuk fijner. Alle borden zijn een stuk beter te lezen en het voelt nu minder aan als rijden door Madurodam :P

[...]

Je kunt kijken of http://www.eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php werkt, en anders kun je met Eyefinity/SoftTH gaan klooien... Ik zeg niet dat het gaat werken, maar je kunt het proberen ;)
Pff wat is dit moeilijk zeg. Ik heb nu ook FOV 50, maar heb wel heel weinig beeld. Moet nog even kijken welke FOV past bij 1920 * 1200. Maar ben al een paar keer omgevallen nu, en wat botsinkjes. Het is een stuk moeilijker als je naar links en naar rechts moet kijken en daardoor je zicht op de weg compleet verliest.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• MsG

MsG

Forumzwerver

Koenvh schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:56:
[...]

Klopt, en op 1920×1080 (of 1200) kan de standaard FOV (74 geloof ik) ook prima, alleen omdat ik drie schermen gebruik kan ik makkelijk alles links en rechts ook zien (ik zie meer dan op de video, want OBS neemt maar op t/m 4096px). Echter vind ik dit wel een stuk fijner rijden, aangezien ik nu een stuk duidelijker alles zie. Alles is groter, en voelt ook realistischer. Mijn grootste probleem was mijn snelheidsbesef, met een hogere FOV lijkt alles sneller te gaan.

't Is je eigen voorkeur, en het is zeker iets waar je aan moet wennen, maar ik wil niet meer terug :)
Had eindelijk mijn converter binnen, dus ook maar even geprobeerd op 5760 * 1080. Ook een leuke ervaring, al moet ik de anti-aliasing uitzetten anders duikt mijn R9 290 onder de 60FPS. Het heeft wel een imposanter gevoel. Alleen sluiten de schermen niet helemaal lekker aan, omdat de buitenste twee monitoren 1920 * 1080 zijn op 22 inch, en mijn middelste 1920 * 1200 op 24 inch. Hoe zet jij je navigatie dan op het hoofdscherm? Want moet voor heel veel spelelementen nu heel voorzichtig in de hoek kijken (waarbij mijn headtracking dan weer meebeweegt, waardoor ik de weg niet meer zie).

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:13
Koenvh schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:35:
[...]

De oude RusMap (1.6.3) werkt op 1.24
Yep, gisteren getest en werkt prima. Werkt die trailer pack van promods samen met die van Jazzycat?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Breakske
Koenvh schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:35:
[...]

De oude RusMap (1.6.3) werkt op 1.24
Sn3gG3l schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Yep, gisteren getest en werkt prima. Werkt die trailer pack van promods samen met die van Jazzycat?
Bedankt om te laten weten! _/-\o_
Zou die hotfix en de Promods/Rusmap connection nog nodig zijn dan?
(Had alles al verwijderd..)

Grtz.

• Breakske
Koenvh schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Die connection is niet echt een "fix", dus ja, die heb je nog nodig. De reden is dat RusMap ook met TSM werkt, maar TSM natuurlijk niet dezelfde aansluitingen heeft.
Ok! Daarom, dat is duidelijk nu!
Ik ga het vanavond proberen, dank je wel! _/-\o_

Grtz!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Was ook echt nodig imo. Maar...
There is one thing that we need from you though - patience. It will take several months to re-scale the existing world before we can move on to building completely new areas and DLC.
dit gaat echt nog jaren duren voordat we een komplete map hebben..
Pagina: 1 2 3 4 5