Ik heb niet meer informatie kunnen vinden dan word vermeld in deze link: http://blog.scssoft.com/2016/02/vive-la-france.html. Er staat dat ze Frankrijk gaan uitbreiden maar vind dat eerlijk gezegd wel een beetje weinig voor een complete DLC waar je geld voor moet gaan betalen. Bij de eerste DLC (going east) kwam half oost Europa erbij en was echt wel een enorme toevoeging aan de standaard map. De Scandinavia DLC bevat grote stukken van Zweden/Finland en Noorwegen vind ik eerlijk gezegd ook best wel summier. Ik begrijp dat deze landen minder dicht wegennet hebben dan Nederland. Maar een land zoals Frankrijk waar alleen het zuiden en westen ontbreken is land niet zoveel. Ben ik nu te kritisch of is het de vergelijking met ProMods die met een uitbreiding komt die net zo groot is als de standaard map zoals in versie 2 het geval was.Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:09:
[...]
Details: Onbekend
Prijs: Onbekend:
Welk deel: "Zuiden"
Release date: Onbekend, maar niet binnenkort
De prijs zal wel niet veel anders zijn dan de laatste 2 DLCs denk ik zo. Maar zeker weten doe ik dat ook weer niet.
[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 21-02-2016 16:22 ]