Goeiemorgen allen
Momenteel zijn wij druk bezig met de renovatie van onze benedenverdieping.
Hierbij werden in totaal 6 luidsprekerpunten voorzien.
2 plafondspeakers in de keuken (Art sound FL101).
2 plafondspeakers (Art sound FL101) ter hoogte van de zetel en 2 muurspeakers (Art Sound 410) bij de televisie op een 2 meter hoogte.
Omdat ik totaal niets afweet van de hele audio/surround winkel vraag ik hier om raad.
Eerst en vooral heb ik dus een versterker nodig waarmee ik de 2 boxen in de keuken apart kan aansturen. Dit lijkt mij een 2de zone? Of gewoon een A-B functie?
Ten tweede wil ik dus de 4 speakers bij de televisie gebruiken als een soort surround setup. Het wordt dan een 4.0 systeem? Later kan ik nog altijd upgraden naar een 5.1 systeem.
Als versterker had ik hier al een lijstje gevonden die volgens mij voldoet aan mijn eisen:
- Denon AVR-X1200W
- Onkyo TX-NR646
- Yamaha RX-V479
- Pioneer VSX-930
- Sony STR-DN860
Klopt dit? Of zoek ik het hier in een veel te duur gamma?
Alvast bedankt voor alle raad/opmerkingen!
Momenteel zijn wij druk bezig met de renovatie van onze benedenverdieping.
Hierbij werden in totaal 6 luidsprekerpunten voorzien.
2 plafondspeakers in de keuken (Art sound FL101).
2 plafondspeakers (Art sound FL101) ter hoogte van de zetel en 2 muurspeakers (Art Sound 410) bij de televisie op een 2 meter hoogte.
Omdat ik totaal niets afweet van de hele audio/surround winkel vraag ik hier om raad.
Eerst en vooral heb ik dus een versterker nodig waarmee ik de 2 boxen in de keuken apart kan aansturen. Dit lijkt mij een 2de zone? Of gewoon een A-B functie?
Ten tweede wil ik dus de 4 speakers bij de televisie gebruiken als een soort surround setup. Het wordt dan een 4.0 systeem? Later kan ik nog altijd upgraden naar een 5.1 systeem.
Als versterker had ik hier al een lijstje gevonden die volgens mij voldoet aan mijn eisen:
- Denon AVR-X1200W
- Onkyo TX-NR646
- Yamaha RX-V479
- Pioneer VSX-930
- Sony STR-DN860
Klopt dit? Of zoek ik het hier in een veel te duur gamma?
Alvast bedankt voor alle raad/opmerkingen!