Thanks

! Het groen is nu gelukkig helemaal verdwenen uit de build

! Scheelt echt super veel!

Jup, groen is verdwenen

! Blij dat het voor iedereen een "niet zo mooi" element was in de build hahaha!

Hahha nou het gaat nu heel snel hoor! Want de deadline is al morgen (oeps), dus nog even een dagje wachten

! Ze is heel leuk geworden (om de spanning nog maar even ietsje op te voeren)
LordMithril schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:01:
Sweet mod
Kleine vraag over die TT Riing fans. Heb je daar de RGB versie of zijn dit de single color versies?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe de rbg led zijn aangesloten richting stekker
Wil ze namelijk niet met de controller van TT aansturen.
Voordat ik geld uitgeef aan spul waar ik zo niets aan heb
want dat doe ik anders noooooit
Dan koop ik wel normale Riing's en bouw ik er zelf rgb leds in
Dit zijn inderdaad de gewone leds, wit. Ik heb geen idee hoe ze de RGB versie zouden aansturen! Uiteindelijk is het waarschijnlijk veel gemakkelijker om het zelf te doen als ze ze toch zelf wilt kunnen aansturen

!
Ok weer een update

!
De kast met de panelen ervoor gezet, dan krijg je een beetje een idee van hoe het er straks uit gaat zien.
De achterplaat met het FAT logo.
Dit was absoluut het ergste wat gebeurde tijdens het maken van deze build! Dave kreeg een ongeluk, zn stekker ging ineens kapot! (Ohhhneeee)
Maargoed, gelukkig was dat uiteraard weer snel gefixt en konden we gewoon weer door waar we mee bezig waren zonder dat Dave blijvend letsel heeft overgehouden
De kunststof platen worden straks allemaal afgedenkt met de houten platen waardoor alleen de ranen zichtbaar zijn. Deze lichten dan op wanneer je de computer aan zet!
Alle panelen worden op de kast geschroefd. En ook weer dit paneel met het FAT logo erop :D!
De letters worden opgevuld met kunststof en hout zodat je alleen de outline van de letters ziet.
Alle panelen worden weer beplakt met zwart structuur plakfolie.
Deze panelen worden aan elkaar gelijmd om een beetje dikte te creëren.
Het I/O paneel
En nog meer kunststof...
Hier is een extra hoekprofieltje toegevoegd om het geheel nog wat steviger te maken
De Thermaltake Riing fans kunnen er eindelijk ook bij.
PSU op zn plekje
De houten panelen die langs het moederbord komen moeten ietsje aangepast worden aan de hardware.
Uiteraard moeten de Thermaltake fans ook weer een beetje aangepast worden;) !
Nou, nu begint het een beetje ergens op te lijken