Hoi!
Mijn naam is Femke Agnes Toele of als jullie me misschien ook wel kennen; F.A.T.
Deze build heb ik weer samen gedaan met Tenzin Rongen, we hebben al vaker samengewerkt aan verschillende builds en dat bevalt me heel goed
Ik heb nu al een aantal builds gedaan en deze stond al een tijd heel erg hoog op het lijstje maar elke keer kwam ik er niet aan toe! Deze build is geinspireerd op een van mn favo films, Tron Legacy!
Hieronder heb ik een filmpje gemaakt van het ontwerp en het eindresultaat (ja, want hij is al af
We doen nu mee aan de MSI PRO MOD Season 2 Competitie en natuurlijk kan je weer stemmen op je favoriete kast! We doen nu mee met 2 kasten Rinzler en Aegis (Nummer #5 en #13)
( Ja dit is gewoon een ordinaire vraag of iedereen zou willen stemmen

Dit is de link naar de Facebook pagina waar je kan stemmen tot aankomende zondag:
https://www.facebook.com/...06.123693947652444&type=3
Nu maar verder met de eerste post van de buildlog :D!
Het ontwerp

Met de lasersnijder rinzler graveren in het plexiglas

Het buigen van het plexiglas hebben we gedaan met een speciale buigmachine die het plexiglas verwarmd door middel van een gloeidraad (net zoals gewoon) maar de vlaktafel kun je dan in verschillende hoeken zetten zodat je precies en nauwkeurig kan buigen.

Het frame dat het moederbord gaat vasthouden boven op de basis

Het mat zwarte plakfolie ziet er super netjes uit!

Eerste keer dat het frame in elkaar gezet word. Altijd spannend om te kijken of je tekeningen kloppen

En natuurlijk moet Pixel alles eerst even grondig inspecteren

Een heleboel mooie fittingen van Bitspower

Meer gegraveerde plaatjes!

De basis van de kast

facebook.com/FATcasemodding