Klacht feedback.

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 19:08
streafer:

Had een overeenkomst met de verkoper. Hij gaf aan dat hij hem voor me had gereserveerd, kwartier later ineens bericht dat hij hem aan een ander persoon had verkocht. Erg jammer..

Uit teleurstelling heeft hij een negatieve beoordeling achter gelaten maar omdat er nog geen zaken van geld speelde vind ik dit geen -1 waard op je V&A. Uit wraak heb ik dat terug gedaan op zijn account dat was ook niet even eerlijk van mij. Dus als die ook verwijderd kan worden even grof gezegd is het prima. :)

hertogjan26

hertogjan heeft een moederbord van mij overgekocht maar die bleek defect te zijn aan zijn kant. Ik weet wat ik verkoop en wat ik de deur uit doe. Uiteindelijk heeft hij hem werkend gekregen en het netjes gevraagd hoe hij het heeft gemaakt. Krijg ik daar geen reactie op erg jammer. Uit wraak again een post geplaatst.. tot dat hij een 2e V&A beoordeling achter liet en niet even het in een aanvulling deed..

Hopelijk kunnen we hier wat aan veranderen of oplossen.

Met vriendelijke groet,
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je dit ook gelezen en de personen op de hoogte gesteld? How to - Feedback laten aanpassen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
Fietsbel schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:29:
Heb je dit ook gelezen en de personen op de hoogte gesteld? How to - Feedback laten aanpassen
Ik heb ze niet op de hoogte hiervan gesteld.. :/

Ik zit hier me best wel aan te storen en kan er wel uren over door blijven gaan maar dit vind ik flauwe gang van zaken. :/

Als je alles wilt oplossen via de V&A feedback en niet netjes terug reageert. ;)

Ik heb er wel bij gezegd jammer dat het gelijk via de V&A feedback moet en niet dat we het uit kunnen spreken. ( geen reactie op gekregen dus ik heb t een tijdje laten zitten. ) maar ik vind het wel jammer dat het op deze manier moet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michaell958 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:26:
streafer:

Had een overeenkomst met de verkoper. Hij gaf aan dat hij hem voor me had gereserveerd, kwartier later ineens bericht dat hij hem aan een ander persoon had verkocht. Erg jammer..

Uit teleurstelling heeft hij een negatieve beoordeling achter gelaten maar omdat er nog geen zaken van geld speelde vind ik dit geen -1 waard op je V&A. Uit wraak heb ik dat terug gedaan op zijn account dat was ook niet even eerlijk van mij. Dus als die ook verwijderd kan worden even grof gezegd is het prima. :)
Voor het tot stand komen van een overeenkomst is het feit of al betaald is geheel niet relevant. Als ik de communicatie lees, mocht koper er inderdaad vanuit gaan dat er een overeenkomst was. Jouw review bij hem is dan ook verwijderd.

hertogjan26

hertogjan heeft een moederbord van mij overgekocht maar die bleek defect te zijn aan zijn kant. Ik weet wat ik verkoop en wat ik de deur uit doe. Uiteindelijk heeft hij hem werkend gekregen en het netjes gevraagd hoe hij het heeft gemaakt. Krijg ik daar geen reactie op erg jammer. Uit wraak again een post geplaatst.. tot dat hij een 2e V&A beoordeling achter liet en niet even het in een aanvulling deed..

Hopelijk kunnen we hier wat aan veranderen of oplossen.

Met vriendelijke groet,
Michael
Je beschrijft dat het voor jouw kant prima verlopen is, maar je geeft hem een negatieve score omdat hij jouw een negatieve score geeft? Je straft hem omdat *jij* blijkbaar iets opstuurt waar een defect aan zit?

Even opgesomd:
- Zelfs nadat mijn collega je naar de procedure heeft gewezen (en claimt "gelezen" te hebben) doe je gewoon niet wat er in de procedure staat
- Je begrijpt niet wat een overeenkomst inhoudt en hoe die tot stand komt
- Je plaatst wraakreviews, met blijkbaar als enige reden negatieve feedback door een ander
- Vervolgens bindt *jij* het flauw, en moeten anderen maar wel inzet tonen waar jij het duidelijk niet doet.

Volgens mij heb je enig gebrek aan opvoeding en fatsoen, maar ik weet het goed gemaakt om je wellicht toch te overtuigen je voortaan aan de V&A voorwaarden te houden en zaken te lezen als ze je worden aangeboden: De volgende keer gaat je account minimaal voor een maand op slot als blijkt dat je niet leest of je aan de voorwaarden houdt.

Duidelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
Ik begrijp het..

Ik zal de volgende feedbacks gewoon maar moeten accepteren..

En ik heb het inderdaad ook niet goed door gelezen. dus dat is ook weer een ding wat je gewoon moet.

Met vriendelijke groet,
Michael

[ Voor 7% gewijzigd door michaell958 op 02-11-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaell958
Ik wil wel nog even wat kwijt voor dat het topic op slot gaat..

Uiteindelijk ga ik wel akkoord met hun beoordelingen over mij. Maar het feit dat ik alleen maar via de V&A beoordeling een reactie terug krijg en na dat ik mijn excuses heb aangeboden. Dat ze niks meer laten horen dat vind ik wel jammer uiteindelijk. Maar zo gaat het helaas.

Maargoed verder is het prima zo.

Met vriendelijke groet,
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat je het in ieder geval sportief oppakt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.