Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:59
DukeBox schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Via HDMI aangesloten neem ik aan dan ?

[...]

Dolby pro logic 2 zou betekenen dat er alleen stereo binnen komt, met toslink kan ik mij dat voorstellen maar met hdmi zou hij dan eerst de boel down mixen ?

[...]

Ja, maar dat is huist het probleem, heb alleen de keuze voor lossless 5.1 lpcm/bitstream.
Ja heb het idd aangesloten met HDMI arc. Ik weet niet hoe hij het allemaal doet. Zie wel dat met lpcm hij naar de logic II schiet. Misschien niet nodig idd.

Met toslink heb ik hem ook aangesloten voor de Dts stream.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Raden mensen deze set nog aan? Het concept dat je de twee kleinere speakers van de grotere kunt halen en ergens kunt neerzetten spreekt mij erg aan.

Ik kwam ook deze tegen van Philips maar kan hier maar weinig over vinden, YouTube: Philips wireless surround cinema speakers CSS5235Y | Philips Sound

Hoeveel kost de E6 overigens in de Philips shop? Want vind 899 wel te hoog eigenlijk.

Zijn er overigens meer audio sets welke hetzelfde concept toepassen? Dat je draadloze speaker ergens in je woonkamer kan zetten?

En vraag mij ook af op welke termijn Philips wellicht de opvolger zal introduceren? Dat zal wel pas over 2 jaar zijn ofzo? Gezien de E5 in 2013 was geintroduceerd en de E6 in 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:13
Chip. schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:08:
Raden mensen deze set nog aan? Het concept dat je de twee kleinere speakers van de grotere kunt halen en ergens kunt neerzetten spreekt mij erg aan.

Ik kwam ook deze tegen van Philips maar kan hier maar weinig over vinden, YouTube: Philips wireless surround cinema speakers CSS5235Y | Philips Sound

Hoeveel kost de E6 overigens in de Philips shop? Want vind 899 wel te hoog eigenlijk.

Zijn er overigens meer audio sets welke hetzelfde concept toepassen? Dat je draadloze speaker ergens in je woonkamer kan zetten?

En vraag mij ook af op welke termijn Philips wellicht de opvolger zal introduceren? Dat zal wel pas over 2 jaar zijn ofzo? Gezien de E5 in 2013 was geintroduceerd en de E6 in 2016.
Philips heeft of had ook soundbars waar je de buitenkant af kon halen om achter je neer te zetten. Bij andere fabrikanten heb ik niet iets vergelijkbaars gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
FrankRicard schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:15:
[...]

Philips heeft of had ook soundbars waar je de buitenkant af kon halen om achter je neer te zetten. Bij andere fabrikanten heb ik niet iets vergelijkbaars gezien.
Ja die heb ik ook gezien. Alleen die vind ik echt foei lelijk :X.

Ik lees overigens dat Spotify Connect eruit gaat, http://www.supportforum.p...pport-on-Philips-Speakers!

Nu hoeft dat geen ramp te zijn gezien ik ook een Chromecast heb en je Spotify ook kan casten naar je Chromecast.

[ Voor 29% gewijzigd door Chip. op 08-09-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89

Persoonlijk heb ik nog steeds plezier van deze set. Gebruik hem vaak met gamen en films. Prima geluid, maar heb hem uit de ING winkel gehaald. Scheelde meer dan 200 euro ofzo. Had hem voor €600 ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Kuhr89 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:44:
[...]

Persoonlijk heb ik nog steeds plezier van deze set. Gebruik hem vaak met gamen en films. Prima geluid, maar heb hem uit de ING winkel gehaald. Scheelde meer dan 200 euro ofzo. Had hem voor €600 ofzoiets.
Ja zo'n prijs vind ik nog wel OK maar 899 niet. Heb twee vrienden die bij Philips werken, dus hopelijk kunnen zij die voor mij kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowg
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hallo mensen,

Ik was benieuwd naar jullie ervaringen nu er een aantal updates zijn geweest. Nog steeds veel problemen? Overweeg deze set aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowg
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Jij hebt m nog niet gekocht denk ik, uitgaande van je thumbs up? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
lowg schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 00:41:
[...]

Jij hebt m nog niet gekocht denk ik, uitgaande van je thumbs up? :P
Dat klopt ja! Hoop eigenlijk dat er een binnenkort nieuwe set uitkomt of een soort gelijk principe set van een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonasken
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17:35
Wou hem destijds ook kopen, maar is nog niet van gekomen. Is nu ook gezakt in prijs op amazon. 753 euro...

PSN: Jonasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-09 15:50
Vind dit concept nog steeds interessant. Zag nu ook de F5, maar bar weinig info over dit model. Weet iemand misschien hier wst over te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:23
Mijn e5 begin deze week ter reparatie opgestuurd. Ik krijg 'm gecrediteerd. Was helaas niet meer te makken. Hartstikke leuk hoor het aankoopbedrag terug. Maar wat moet ik nu kopen :( iets wat nieuw is en lijkt op de e5 of e6?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Tricto schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:46:
Mijn e5 begin deze week ter reparatie opgestuurd. Ik krijg 'm gecrediteerd. Was helaas niet meer te makken. Hartstikke leuk hoor het aankoopbedrag terug. Maar wat moet ik nu kopen :( iets wat nieuw is en lijkt op de e5 of e6?
Had laatst nog gekeken maar geloof dat ze nergens meer te koop zijn en er is ook geen opvolger aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:58
Ik heb de E5 en ik gebruik deze nog dagelijks met veel plezier.
Ik vind het echt jammer dat er geen gelijkwaardig principe meet op de markt is.

Heb laatst bij iemand de Harman Kardon Omni installatie gemaakt en klinkt in net iets beter. echter moet je de hele tijd via een app alles instellen waar je de speakers voor gebruikt en hebben ook geen accu. is dus niet echt gebruiksvriendelijk.

(en een groot voordeel volgens mijn vrouw is ook dat de surroundspeakers bij geen gebruik netjes opgeruimd zijn)

stel dat hij stuk zou gaan zou ik toch voor de e6 gaan via mp of iets dergelijks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:58
Tricto schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:46:
bij bol kun je de e5 nog kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:23
BlueSS50 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:50:
[...]

bij bol kun je de e5 nog kopen
Thanks voor je reactie, heb de set inmiddels 2e hands gekocht via marktplaats.
Deze doet het wel en zag er nog netter uit dan de set die ik zelf had staan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiVo
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:00
Ik ben sinds kort in het bezit van de E6 set, helaas wil de rechter satelliet speaker geen geluid geven als ik de twee speakers los haal van de basis speakers. De linker satelliet speaker geeft wel geluid. Er valt wel verbinding te maken met de rechter speaker via bluetooth maar ook dan geen geluid.
Weet iemand toevallig of er een oplossing is voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:13
SiVo schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:27:
Ik ben sinds kort in het bezit van de E6 set, helaas wil de rechter satelliet speaker geen geluid geven als ik de twee speakers los haal van de basis speakers. De linker satelliet speaker geeft wel geluid. Er valt wel verbinding te maken met de rechter speaker via bluetooth maar ook dan geen geluid.
Weet iemand toevallig of er een oplossing is voor dit probleem?
Opnieuw koppelen zoals beschreven staat in de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiVo
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 14:00
Die optie heb ik meermaals geprobeerd helaas zonder succes. En ik zou verwachten dat wanneer ik de speaker los via bluetooth er althans wel geluid uit zou komen. Maar helaas is ook dat niet het geval. Ik kan prima koppelen met de rechter speaker in bluetooth modus. Maar er komt geen geluid uit...
FrankRicard schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:14:
[...]

Opnieuw koppelen zoals beschreven staat in de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkegast
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01-2024
Mijn Philips Fidelio E5 heeft gister het loodje gelegd :-(. Erg jammer want was erg tevreden met de set, en zoek nu dus iets vergelijkbaars voor in de plaats.

Ik heb de Philips Fidelio F5 gevonden welke vergelijkbaar is met de E5 alleen met beduidend minder HDMI aansluitingen. De Philips Fidelio E6 zou ik zelfs nog een betere optie zijn vinden alleen is deze nergens meer te koop.

Het concept van standaard een 2.1 opstelling en indien ik een keer een film ga kijken een 4.1 of 5.1 opstelling vind ik echt geweldig. Helaas zijn er naast Philips weinig (betaalbare alternatieven).

Iemand nog tips waar ik of de Fidelio E6 kan kopen of een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaanisa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-01-2021
Hallo,

ik hoop dat je dit bericht ziet. Ik heb exact hetzelfde issue en mijn garantie is net 11 maanden verstreken. Baal daar hard van aangezien ik 800 euro heb betaald voor de set.

Ik heb zojuist de laatste update vanaf de philips site via usb geinstalleerd

code:
1
2
Software Upgrade
version:1.34.03, zip bestand , 84.9 MB, gepubliceerd 5 januari 2018

Dit lijkt te werken...

Wat heb jij verder gedaan om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaanisa
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-01-2021
Hallo,

ik hoop dat je dit bericht ziet. Ik heb exact hetzelfde issue en mijn garantie is net 11 maanden verstreken. Baal daar hard van aangezien ik 800 euro heb betaald voor de set.

Ik heb zojuist de laatste update vanaf de philips site via usb geinstalleerd

code:
1
Software Upgrade
version:1.34.03, zip bestand , 84.9 MB, gepubliceerd 5 januari 2018

Dit lijkt te werken...

Wat heb jij verder gedaan om dit probleem te verhelpen?

• Kuhr89
Zijn er mensen die deze set gebruiken via WiFi. Ik krijg hem via de app na een reset niet meer verbonden met t netwerk.

De ssid die hij pakt automatisch kun je niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Kuhr89 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:04:
Zijn er mensen die deze set gebruiken via WiFi. Ik krijg hem via de app na een reset niet meer verbonden met t netwerk.

De ssid die hij pakt automatisch kun je niet veranderen.
Ook al eens gehad. Na x keer resetten deed hij het ineens alsof er niets aan de hand was :?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
paQ schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:03:
[...]

Ook al eens gehad. Na x keer resetten deed hij het ineens alsof er niets aan de hand was :?
Ja heb hem al paar keer opnieuw gereset. Probleem is alleen dat de app/set bepaald dat hij verbonden is met netwerk: Wi-Fi.

Deze bestaat alleen niet en zodra ik verder klik, kan ik ook niet meer kiezen met welk netwerk hij verbonden moet worden.

Overigens kom ik met mijn iPhone X ook minder ver in de setup dan met mijn oude iPhone 7...

Beetje jammer dat de support dus echt is opgehouden en dat t dan dus ook niet meer fatsoenlijk werkt.

Ik hoef hem niet persé verbonden te hebben met internet, maar dat knipperende lampje is wel vervelend, want dit gaat dus niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Kuhr89 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:09:
[...]

Ja heb hem al paar keer opnieuw gereset. Probleem is alleen dat de app/set bepaald dat hij verbonden is met netwerk: Wi-Fi.

Deze bestaat alleen niet en zodra ik verder klik, kan ik ook niet meer kiezen met welk netwerk hij verbonden moet worden.

Overigens kom ik met mijn iPhone X ook minder ver in de setup dan met mijn oude iPhone 7...

Beetje jammer dat de support dus echt is opgehouden en dat t dan dus ook niet meer fatsoenlijk werkt.

Ik hoef hem niet persé verbonden te hebben met internet, maar dat knipperende lampje is wel vervelend, want dit gaat dus niet uit.
knipperende lampjes heb ik op mijn linker topje. rood oranje. Al sinds dag 1.
Maar ach... het ding klinkt eigenlijk best wel heel erg goed, zeker voor dat geld. Heb al eens ter vergelijk 2 homepods neergezet. Nou, die halen het niet hoor tov de E6 in 2.1

[ Voor 10% gewijzigd door paQ op 15-09-2020 13:47 ]

• Kuhr89
Eens haha. Geluid is echt niet slecht, baal alleen van dat knipperende witte lichtje. Die anderen zijn niet zo fel, maar die witte valt nogal op.

Kijken of ik iets kan fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Weet iemand of het mogelijk is de fidelio automatisch uit de standby te laten ontwaken bij signaal? Dat werkt zo te zien alleen met spotify namelijk, en de rest niet.
Of is er een http call bekend om in te schakelen of op een bepaalde source te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Ik ben de remote kwijt :/

Zijn er toetsen combinaties op de rechterspeaker waarmee je dingen in instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

hmmm Helaas sinds enkele weken loopt mijn E6 ca 2 x per week vast.
Dan reageert hij nergens meer op. Al dan niet gepaard met ERROR op het display.

Weet iemand of losse PCB's ergens te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online

paQ

Had het na mijn laatste post opgegeven en heb twee Homepods neergezet in Stereoopstelling.
Ik ben eens helemaal van voor af aan begonnen zojuist, alles harde reset, aan de wifi geprutst, en na 4 keer proberen slaagde ook de surround calibratie :)
Wat klinkt het toch zo veel beter dan een stereoset homepods 8)7

Hopelijk kan ik er weer even van genieten zonder gedoe. Ondersteuning is vanaf begin af aan zwaar ondermaats geweest wmb bij Philips. Doodzonde dat deze set niet opnieuw leven wordt ingeblazen door hem up to date te maken :'(

Pagina: 1 2 Laatste