Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik ben op zoek naar een website/app waarmee je makkelijk maandelijkse kosten (huishouden) kan bijhouden.

Deze app moet het volgende kunnen:
  • Csv uittreksels van mijn bank kunnen importeren
  • Geldstromen tonen op categorie (maandelijkse facturen, inkopen, inkomen, dergelijke)
  • Zowel op desktop(website) als op smartphone (android)
Dit lijkt op eerste gezicht niet moeilijk maar momenteel heb ik nog niets gevonden wat ik handig vind. Of de app is onnodig complex (analytische wiskundige voorspellingen) of het draait niet op android als pc, enz ...

Momenteel maak ik gebruik van de app Travel Money. Deze app is best handig maar is enkel op android beschikbaar en mist wel enkele features.

Zonet probeerde ik te werken met Buxfer. Op het eerste zicht lijkt dit wel op wat ik zoek, hoewel het iets te complex lijkt.

Graag hoor ik jullie ervaringen zodat ik niet 10 nieuwe apps moet uitproberen + eindeloos alle data moet ingeven totdat ik besef dat dit niet het programma is wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Ik gebruik www.penningmeester.net
Voor mij ideaal:
- op desktop
- je kan rapporten op maat maken (gaat erg ver!) die daarna op mobiel/tablet goed te raadplegen zijn
- basis is import van je bankexports, leert steeds meer. Ik moet nu circa nog 25% toekennen, 75% gaat automatisch.
- Ik wil groepen en daarbinnen posten kunnen definieren --> je kan dan op twee niveau's orde & inzicht krijgen. Postniveau heb ik er erg veel, circa 45. Die zijn verdeeld over ongeveer 10 groepen. Op die manier heb ik eerst inzicht op groepniveau (bijvoorbeeld wonen) en daarbinnen op postniveau (hypotheek, verzekeringen, gaswaterlicht etc.)

Nadeel: is wel betaalde software, maar ik vind het zeker het geld waard.

Er is trouwens een heel topic hierover: Programma om geld mee te beheren

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Afas?