Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC is specifiek bedoeld om race-sims mee te spelen, denk iRacing of Project Cars, neig naar iRacing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €1000, en liefst eronder want ik doe IRL aan karten en iedere euro kan weer geïnvesteerd worden in een nieuw setje banden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, noppes, nada
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vroeger wist ik veel van de verschillende merken/types/series m.b.t. CPU en GPU maar ik ben daar echt he-le-maal uit, dus heb werkelijk geen idee
Heb vooral veel vragen omtrent mobo en GPU, denk dat ik daar nu voor mobo te duur zit en voor GPU misschien te goedkoop?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt me allemaal niet zoveel uit, enige puntje is dat ik graag een wit, grijs of zilveren scherm en kast wil hebben want dat past wat beter bij het interieur van die kamer. Graag ook advies over een goed scherm, dan mag het totaal naar €1200. Oh en ik ga er nu 1 scherm op aansluiten maar als het binnen budget mogelijk is om reeds aansluitingen te hebben voor 3 schermen dan zou dat wel gaaf zijn (geeeeeen idee of dat kan..)
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Advies over een goede PC om race-sims mee te spelen en waarmee ik een goede performance krijg. Vind het echter niet erg om een aantal settings wat lager te moeten zetten (omgeving e.d.) zo lang de track maar op de hoogste setting kan.
Hopelijk iets onder budget want er moet ook nog een stuur/pedalen (neig naar Fanatec), scherm en randapparatuur bij komen, en ik race ook buiten in mijn eigen kart en dat kost ook al genoeg centen
Als het kan ook advies over scherm, dan budget dus €1200.
Deze PC is specifiek bedoeld om race-sims mee te spelen, denk iRacing of Project Cars, neig naar iRacing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €1000, en liefst eronder want ik doe IRL aan karten en iedere euro kan weer geïnvesteerd worden in een nieuw setje banden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, noppes, nada
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vroeger wist ik veel van de verschillende merken/types/series m.b.t. CPU en GPU maar ik ben daar echt he-le-maal uit, dus heb werkelijk geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Maakt me allemaal niet zoveel uit, enige puntje is dat ik graag een wit, grijs of zilveren scherm en kast wil hebben want dat past wat beter bij het interieur van die kamer. Graag ook advies over een goed scherm, dan mag het totaal naar €1200. Oh en ik ga er nu 1 scherm op aansluiten maar als het binnen budget mogelijk is om reeds aansluitingen te hebben voor 3 schermen dan zou dat wel gaaf zijn (geeeeeen idee of dat kan..)
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Advies over een goede PC om race-sims mee te spelen en waarmee ik een goede performance krijg. Vind het echter niet erg om een aantal settings wat lager te moeten zetten (omgeving e.d.) zo lang de track maar op de hoogste setting kan.
Hopelijk iets onder budget want er moet ook nog een stuur/pedalen (neig naar Fanatec), scherm en randapparatuur bij komen, en ik race ook buiten in mijn eigen kart en dat kost ook al genoeg centen
Als het kan ook advies over scherm, dan budget dus €1200.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,90 | € 265,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 225,95 | € 225,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 986,50 | |
[ Voor 59% gewijzigd door Sanderrr op 30-10-2015 19:11 ]