Goeieavond!
Na enig beraad en het uit hebben gezocht van een configuratie, ben ik op zoek naar tips die mij het meeste uit mijn geld kunnen laten halen. De volgende configuratie heb ik uitgekozen:
Hieronder enkele aanknopingspunten voor wat ik hoop te bereiken met dit systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk zal ik gaan developen. Daarnaast wil ik ook af en toe een game kunnen spelen, voornamelijk CS:GO. Ik heb onlangs een monitor aangeschaft waar de nieuwe PC geen moeite mee mag hebben op normaal tot hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf te denken aan een prijs tussen de 1000 en 1200. Iets meer of iets minder is te doen als ik daar veel voor terug zou krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals aangegeven neem ik een monitor mee. Daarnaast zijn andere randapparatuur (muis, toetsenbord e.d.) al beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zelf op zoek naar minimaal 16GB ram en een degelijke processor (vandaar de keus voor de i5-6500). Daarnaast moet de videokaart mijn monitor (en CS:GO) goed aankunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, eigenlijk niet echt naast de bovengenoemde wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips op mijn configuratie zijn erg welkom!
Wil je nog iets specifieks weten dat ik nog niet heb verteld, fire away!
Alvast enorm bedankt!
Na enig beraad en het uit hebben gezocht van een configuratie, ben ik op zoek naar tips die mij het meeste uit mijn geld kunnen laten halen. De volgende configuratie heb ik uitgekozen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,07 | € 45,07 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,50 | € 86,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.023,32 | |
Hieronder enkele aanknopingspunten voor wat ik hoop te bereiken met dit systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk zal ik gaan developen. Daarnaast wil ik ook af en toe een game kunnen spelen, voornamelijk CS:GO. Ik heb onlangs een monitor aangeschaft waar de nieuwe PC geen moeite mee mag hebben op normaal tot hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf te denken aan een prijs tussen de 1000 en 1200. Iets meer of iets minder is te doen als ik daar veel voor terug zou krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals aangegeven neem ik een monitor mee. Daarnaast zijn andere randapparatuur (muis, toetsenbord e.d.) al beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zelf op zoek naar minimaal 16GB ram en een degelijke processor (vandaar de keus voor de i5-6500). Daarnaast moet de videokaart mijn monitor (en CS:GO) goed aankunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, eigenlijk niet echt naast de bovengenoemde wensen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips op mijn configuratie zijn erg welkom!
Wil je nog iets specifieks weten dat ik nog niet heb verteld, fire away!
Alvast enorm bedankt!