Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jaspervv99
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-11 19:41
Hallo,

Ik heb een budget van ongeveer 500,- voor mijn nieuwe smartphone. Eigenlijk ben ik al vanaf het begin geïnteresseerd in de toestellen in de titel. Ik hou erg van Samsung telefoons en heb er goede ervaringen mee gehad. Ik houd bijvoorbeeld van een home button op de telefoon i.p.v. op het scherm, en nog andere features.

Ze hebben allebei een prachtig scherm, alleen is dat van de Note 4 net iets groter. Ik kijk vaak YouTube e.d. op mijn telefoon, dus dit zou erg mooi zijn. Het enige probleem is zeker dat met een hoesje, de Note 4 erg lomp is. Ik heb hem zelf al meerdere keren in de hand gehad. De Note 4 is ongeveer nu op de rand van het budget.

Dan ga ik verder naar de S6, een zeer snelle telefoon wat ook blijkt uit alle benchmarks. Weer een mooi scherm en een snelle camera, samen met een snelle processor, op het moment ongeveer 65,- goedkoper dan de S6 Edge. Ondanks het prijsverschil vind ik de S6 Edge toch echt een bloedmooie telefoon, ik kan er gewoon niet omheen. Hij heeft ook een iets (verwaarloosbare) grotere batterij t.o.v. de S6. Qua battery life staan de telefoons nagenoeg bij elkaar volgens mij. Verder is de vingerscanner op de S-serie stukken beter dan op de Note.

Heeft iemand al gebruikerservaring met deze telefoons en kan mij vertellen of er nou wel degelijk verschil is en welke ik zou moeten kiezen? Bij alle reviews wordt wel goed verteld wat er nu is met welke telefoon, maar niet wat het nu is vergeleken met andere telefoons.

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart€ 492,99€ 492,99
1Samsung Galaxy S6 32GB Zwart€ 466,99€ 466,99
1Samsung Galaxy S6 edge 32GB Zwart€ 537,99€ 537,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.497,97

Gr. jaspervv99
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor al die telefoons zijn er ervaringentopics, dus zat te lezen :)

[Samsung Galaxy S6 Edge+] Ervaringen en Discussie
[Samsung Galaxy Note 4] Ervaringen & Discussie
[Samsung Galaxy S6-serie] Ervaringen en Discussie

[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 28-10-2015 19:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 11:45

SeatRider

Hips don't lie

gambieter schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:36:
Voor al die telefoons zijn er ervaringentopics, dus zat te lezen :)
Nee maar TS wil dat wij ze even allemaal met elkaar vergelijken voor hem.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 10:22

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Grote verschil tussen de S6 en S6 Edge is het uiterlijk, als jij iemand bent die plezier heeft van een moi ogende telefoon, dan is de Edge het zeker waard die 65 Euro extra voor neer te tellen. Is een telefoon gewoon een ding dat het moet doen, kun je beter het geld aan iets anders uit geven.