Ik heb mijn PC in de verkoop, maar begin mij toch af te vragen of ik deze nog wat kan upgraden zonder gelijk alles te moeten vervangen.
Ik wil wel 200 tot 300 euro bijleggen. Heb geen probleem met tweedehands onderdelen.
Heb geen specifieke voorkeur voor merk.
Bijvoorbeeld ARK zou ik wel op hogere specs willen kunnen spelen. Dit is nogal CPU intensief.
Ook wil ik nog wel eens PS2 willen spelen, wat wederom ook CPU intensief is.
het gaat om het volgende systeem: V&A aangeboden: Game PC (Radeon HD 7950, FX-6300, SSD)
Mijn vraag is:
Als ik een sterkere videokaart aanschaf, krijg ik betere FPS? Of zal ik dan er niet omheenkomen om bijvoorbeeld tegelijkertijd een FX8350 erin te doen.
Zoja, gaat dat uberhaupt lekker werken met een 880G chipset.
Ik weet niet zoveel van deze chipset, is het een beetje een goede chipset? kon er op google niet zoveel over vinden.
alvast bedankt
Ik wil wel 200 tot 300 euro bijleggen. Heb geen probleem met tweedehands onderdelen.
Heb geen specifieke voorkeur voor merk.
Bijvoorbeeld ARK zou ik wel op hogere specs willen kunnen spelen. Dit is nogal CPU intensief.
Ook wil ik nog wel eens PS2 willen spelen, wat wederom ook CPU intensief is.
het gaat om het volgende systeem: V&A aangeboden: Game PC (Radeon HD 7950, FX-6300, SSD)
Mijn vraag is:
Als ik een sterkere videokaart aanschaf, krijg ik betere FPS? Of zal ik dan er niet omheenkomen om bijvoorbeeld tegelijkertijd een FX8350 erin te doen.
Zoja, gaat dat uberhaupt lekker werken met een 880G chipset.
Ik weet niet zoveel van deze chipset, is het een beetje een goede chipset? kon er op google niet zoveel over vinden.
alvast bedankt