Hallo allemaal,
Ik heb een Canon eos 1000D gehad een aantal jaar geleden. Deze verkocht en nu wil ik toch wel weer een nieuwe camera. Heb er alleen erg weinig verstand van.
Zit erg te twijfelen om weer een Canon te nemen of een Nikon..
Wat zijn een beetje goede camera's voor een betaalbare prijs?
Ik heb de Canon 1100D gezien en de Nikon D3200, welke zouden jullie kiezen?
Of hebben jullie andere alternatieven waarvan jullie zeggen deze is 10x beter dan die twee opties.
En voor welke lens zouden jullie kiezen? 18-55 en bijv een 55-200 of een 18-200 oid.
Edit: Betaalbare prijs is ongeveer van de genoemde camera's, De Nikon is goedkoopst 330 en de Canon zie ik tweedehands voor 200/300. Rond de 300/350 ligt mijn grens aan wat ik er aanuit kan geven helaas..
Wat ik wil fotografen, hobby, van alles en nogwat dus.
Ik heb een Canon eos 1000D gehad een aantal jaar geleden. Deze verkocht en nu wil ik toch wel weer een nieuwe camera. Heb er alleen erg weinig verstand van.
Zit erg te twijfelen om weer een Canon te nemen of een Nikon..
Wat zijn een beetje goede camera's voor een betaalbare prijs?
Ik heb de Canon 1100D gezien en de Nikon D3200, welke zouden jullie kiezen?
Of hebben jullie andere alternatieven waarvan jullie zeggen deze is 10x beter dan die twee opties.
En voor welke lens zouden jullie kiezen? 18-55 en bijv een 55-200 of een 18-200 oid.
Edit: Betaalbare prijs is ongeveer van de genoemde camera's, De Nikon is goedkoopst 330 en de Canon zie ik tweedehands voor 200/300. Rond de 300/350 ligt mijn grens aan wat ik er aanuit kan geven helaas..
Wat ik wil fotografen, hobby, van alles en nogwat dus.
[ Voor 18% gewijzigd door welmoedschotanu op 26-10-2015 14:52 ]