Onnodig gebruik van hoofdletters en/of leestekens

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik maak er regelmatig melding van, maar het wordt zelden aangepakt. En het lijkt iedere keer dezelfde mod te zijn die het bekijkt en er verder niets mee doet:
Voorbeeld: V&A aangeboden: Onkyo HT-RC660 zwart ++ nieuw in doos ++ met garantie

De V&A FAQ is duidelijk:
8. Complete (computer-)systemen zijn één product. Omschrijf het product op de daartoe bestemde pagina en geef aan of u extra verkoopvoorwaarden hanteert. Tweakers.net behoudt zich het recht voor bij het plaatsen van excessief veel advertenties door één gebruiker het desbetreffende account te blokkeren. Het is niet toegestaan om binnen één week na plaatsing een advertentie van dezelfde strekking te plaatsen of herplaatsen. Het op welke wijze dan ook extra en/of onnodig onder de aandacht proberen te brengen van advertenties, zoals door, doch niet beperkt tot, onnodig gebruik van hoofdletters en/of leestekens, aanpassen van de plaatsingsdatum en dergelijke is niet toegestaan. Het op welke wijze dan ook beïnvloeden of manipuleren van het biedingsproces is reden voor onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net-diensten en -faciliteiten.

[ Voor 61% gewijzigd door PcDealer op 26-10-2015 20:12 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Het is maar waar je je druk om maakt... Het lijkt me eerlijk gezegd dat de mods wel nuttigere dingen te doen hebben dan advertenties op Hoofdletters te controleren.

De tekst zelf lijkt me gewoon een copy/paste van een of andere manual. De ++ in de advertentietitel zijn wellicht iets overbodig, maar ook niet heel hinderlijk.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze nog aardig meevallen. Leestekens werden in het verleden vooral aan het begin van de omschrijving toegevoegd in verband met sorteren op alfabet. De tekst in omschrijving heeft een paar woorden in hoofdletters, die duidelijk kopteksten zijn uit gekopieerde info.

Als het nu om bergen uitroeptekens en hele teksten in caps gaat, ja, dan zie ik het punt. Het moet wel redelijk prettig zijn om te lezen, en daar zie ik het probleem in deze niet zo erg bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Meelobee schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:38:
Het is maar waar je je druk om maakt... Het lijkt me eerlijk gezegd dat de mods wel nuttigere dingen te doen hebben dan advertenties op Hoofdletters te controleren.
Ze hoeven niet te controleren omdat ik het ze op een presenteerblaadje leg. Weet je wat niet nuttig is? Meerdere keren dezelfde klacht afmelden zonder iets te doen terwijl de faq duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 22:51
100% eens met PcDealer. Als de FAQ de moderators niet boeit, gooi dan die FAQ in de prullenbak en schrijf er één die wel het gedachtegoed van de moderators vertegenwoordigt. Dit slaat zo nergens op. Vind het zelf trouwens ook hinderlijk, de voornaamste reden waarom ik op Tweakers V&A kom is omdat alles netjes en overzichtelijk zonder schreeuwerig taalgebruik is. Het voorbeeld uit de OP vind ik een verstoring daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Melding weer zonder actie afgemeld: V&A aangeboden: Wacom Intuos Pro S !!Nieuw!!

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 28-10-2015 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het gedachtegoed:
We willen inderdaad geen overdreven schreeuwerige zaken, en dat is zo beschreven om ruimte te geven om in ieder geval op te treden waar nodig. Maar we gaan tegelijk niet overal optreden omdat er een paar leestekens te veel of te weinig staan op het geheel.

What's next, dat de mods ook maar een volledige spellingscontrole op iedere advertentie moeten gaan uitvoeren? Enige realiteitszin over prioriteiten en kosten om ieder klein ding op te pakken mag wel; het is hier nog steeds een gratis dienst, waarbij je gewoon een fatsoenlijke lijst met advertenties krijgt.
Waar het de spuigaten uitloopt wordt gewoon opgetreden om het leefbaar te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:39:
Hier is het gedachtegoed:
We willen inderdaad geen overdreven schreeuwerige zaken, en dat is zo beschreven om ruimte te geven om in ieder geval op te treden waar nodig. Maar we gaan tegelijk niet overal optreden omdat er een paar leestekens te veel of te weinig staan op het geheel.
Het gaat om onnodig aandachttrekkerij en die staat gewoon in de faq.
What's next, dat de mods ook maar een volledige spellingscontrole op iedere advertentie moeten gaan uitvoeren?
Dat staat niet in de faq.
Enige realiteitszin over prioriteiten en kosten om ieder klein ding op te pakken mag wel;
Welke kosten? Als het dan zo veel moeite kost: ik bied mij aan.
waarbij je gewoon een fatsoenlijke lijst met advertenties krijgt.
Die lijst is fatsoenlijk omdat er i.t.t. MP hier wel gemodereerd wordt en meldingen worden opgepakt (behalve dan in xxx gevallen). Er is een reden dat veel gebruikers hier graag zaken willen doen en MP weren.

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 28-10-2015 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 18:18
Dit is nu wat ze bedoelen met letter van de wet en geest van de wet. Interessant leesvoer: *klik* ;)

Kom op, dit is toch niet hinderlijk ? Of wordt het als hinderlijk ervaren omdat het stipt gezien niet mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Carpento schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:27:
Dit is nu wat ze bedoelen met letter van de wet en geest van de wet. Interessant leesvoer: *klik* ;)
Ik ben daar bekend mee.
Kom op, dit is toch niet hinderlijk ? Of wordt het als hinderlijk ervaren omdat het stipt gezien niet mag ?
Ik vind het hinderlijk. Ook vind ik het hinderlijk als er niet tegen wordt opgetreden, terwijl er melding van wordt gemaakt en afgevinkt zonder actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 12:41

Mimiix

Professioneel Prutser

Carpento schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:27:

Ik irriteer me er ook aan, omdat het niets toevoegd aan de advertentie. Het leidt alleen maar meer af.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 18:18
Ik snap het ook wel overigens hoor, dat scheelt. De zinsnede zoals die in de regels staat zal zo geformuleerd zijn omdat je niet kunt zeggen Als we het teveel vinden kan het zijn dat we optreden. Dus staat er Het mag helemaal niet. Dat staat er om te voorkomen dat het de spuigaten uitloopt.

Ik stel samen met jullie vast dat er nu inderdaad gebruikers zijn die de grens opzoeken door er klein beetje stout te zijn. Dan kun je inderdaad strikt handhaven (als er op HQ 7 man uit hun neus zouden zitten te eten gebeurde dat ook vast wel) of je gaat kijken of het werkelijk zódanig storend is dat je op móet treden.

Heel sec gezien:
Tweakers zegt: het mag helemaal niet
Tweakers doet: het mag niet maar we gedogen tot op zekere hoogte.

En nu zouden wíj gaan bepalen dat Tweakers zich anders moet gedragen ? Ik vind het dapper hoor, maar niet echt realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aan de andere kant: op het forum passen we schreeuwerige en slechte topictitels ook aan, en daar is dat meer regel dan uitzondering. Zeker bij de aankoopadviesforums zie je de belachelijkste topictitels.

Echter, ook daar is er een grijs gebied, de een zal zich er aan ergeren, de ander niet. En ook daar: het verschilt per forum aangaande actieve handhaving :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Carpento schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:35:
En nu zouden wíj gaan bepalen dat Tweakers zich anders moet gedragen ? Ik vind het dapper hoor, maar niet echt realistisch.
Voor het correct bepalen van waar de V&A crew de grens zou moeten trekken helpt het natuurlijk wel als gebruikers wat feedback geven over wat ze hinderlijk vinden en wat niet.

Of we daar in alle gevallen in mee gaan? Zeker niet, maar dat maakt de input an sich niet ongewenst.

Persoonlijk ben ik geen actief V&A gebruiker en als crew ook niet direct betrokken, dus ik weet niet hoe vaak er schreeuwerige titels/teksten geplaatst worden en waar de grens doorgaans gelegd wordt voor ingrijpen. Als ik zo de voorbeelden zie die hier worden aangehaald, dan vind ik die eerste (met de +jes) niet zo spannend, de !!Nieuw!! is al wat minder fraai.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de goede orde: Ik vind de !!nieuw!! zelf ook minder fraai dan als het er niet staat. En technisch klopt het dat het onnodig is. Of het nu ! of + is.
Als ik de melding zelf tegen zou komen zou het er vanaf hangen wat er open staat en hoeveel tijd ik heb. Bij een sterkere afwijking zou ik nog eerder geneigd zijn, enzovoort.

Maar het gaat me te ver om te stellen dat de mods niet de vrijheid mogen nemen om die situatie in te schatten afhankelijk van meer factoren dan of het tegen de harde letter van de FAQ gaat. En we gaan niet mensen enkel aanstellen om kleine afwijkingen tegen te gaan. Net zo goed gaan we niet meldingen dan maar onbeperkt voor de volgende open laten staan. Daarmee krijg je enkel een backlog met items die vaak al niet meer relevant zijn.

De feedback is altijd welkom, maar ik vind het nogal wat om op basis van deze voorbeelden te stellen dat de FAQ dan maar in de vuilnisbak moet en te doen alsof er totale anarchie heerst (met in gedachte een ander populair handelsplatform waar ik eigenlijk niet eens meer iets kan vinden).

De interpretatie per geval is bij forumtitels overigens ook niet anders; daar wordt ook per geval bekeken of het de lading wel genoeg dekt en niet overdreven is. En ook daar zal de ene mod het afhankelijk van tijd en dergelijke anders oppakken dan de ander. (En het volume is eveneens nogal wat anders dan welk forumonderdeel dan ook, naast de houdbaarheid en historische waarde - helemaal vergelijkbaar is het daarmee niet)

Realiteit is dat de grens van ergernis ook voor iedere user anders zal liggen, en het nooit 100% voor iedereen naar wens zal zijn. Dan schets ik graag een meer realistisch verwachtingspatroon.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 22:51
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:02:
Voor de goede orde: Ik vind de !!nieuw!! zelf ook minder fraai dan als het er niet staat. En technisch klopt het dat het onnodig is. Of het nu ! of + is.
Als ik de melding zelf tegen zou komen zou het er vanaf hangen wat er open staat en hoeveel tijd ik heb. Bij een sterkere afwijking zou ik nog eerder geneigd zijn, enzovoort.

Maar het gaat me te ver om te stellen dat de mods niet de vrijheid mogen nemen om die situatie in te schatten afhankelijk van meer factoren dan of het tegen de harde letter van de FAQ gaat. En we gaan niet mensen enkel aanstellen om kleine afwijkingen tegen te gaan. Net zo goed gaan we niet meldingen dan maar onbeperkt voor de volgende open laten staan. Daarmee krijg je enkel een backlog met items die vaak al niet meer relevant zijn.

De feedback is altijd welkom, maar ik vind het nogal wat om op basis van deze voorbeelden te stellen dat de FAQ dan maar in de vuilnisbak moet en te doen alsof er totale anarchie heerst (met in gedachte een ander populair handelsplatform waar ik eigenlijk niet eens meer iets kan vinden).
Dat opperde ik gekscherend, maar het verhaal wat je hierboven schetst kun je toch prima opnemen in de FAQ? Scheelt frustratie :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:37
De FAQ is een middel, geen doel opzich. Wat mij betreft slopen we het hele verhaal uit de FAQ en houden wel alleen nettiquette als vuistregel aan. We hebben veel al te veel regeltjes bij Tweakers. Dat kan best wat minder minder minder zonder terug te vallen in totale anarchie. Een beetje common sense dus. ;)

Daarbij is het irriteren in je advertentie bad for business. Want als ome PC Dealer zich stoort aan je advertentie, dan gaat hij zeker niets kopen bij je. ;)

Won't fix wat mij betreft.

[ Voor 37% gewijzigd door zeef op 29-10-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 18:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

En nu we het toch over de FAQ hebben, noem het beestje eens bij de naam die het beter waar maakt: NRA :+
spoiler:
Never Read Answers

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:10
Er staat nu een advertentie online met daarin 'DAGAANBIEDING'. Vind ik irritant, maar zoals zeef aangeeft, automatische skip in mijn geval. Ergerlijker vind ik mensen die voor 20 geheugenstrips uit het jaar stilletjes 20 advertenties aanmaken. Ach ja, zo is het altijd wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkjes of screenshots zijn handig zodat we weten waar we het over hebben. Als ik de zoekfunctie op dagaanbieding gebruik zie ik hem niet - maar best kans dat een mod die al verwijderd heeft. Zonder linkje vind ik dat ook moeilijk terug.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
Excuses, ik vergiste me, het ging om dagactie, niet dagaanbieding:
DAGACTIE Silverstone Sugo

Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat ik zoiets wel irritant vind, maar niet zo irritant dat ik er een melding van maak of niet meer op V&A kom. Bovendien sla ik dit soort advertenties meestal over. Ben eigenlijk zeer tevreden over het gebruik van V&A, dit zou een soort "ultrabonus" zijn in mijn ogen, snap goed dat dit echt onderaan staat qua prioriteit.

Zeker als je ziet hoeveel tijd er in de verschillende oplichtingstopics gaat zitten maak ik me hier niet al te druk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

zeef schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:46:
De FAQ is een middel, geen doel opzich. Wat mij betreft slopen we het hele verhaal uit de FAQ en houden wel alleen nettiquette als vuistregel aan. We hebben veel al te veel regeltjes bij Tweakers. Dat kan best wat minder minder minder zonder terug te vallen in totale anarchie.
[...]
Kijk uit met wat je zegt hoor! Voordat je het weet wordt je aangeklaagd!
(Helemaal als je partij dan ook nog eens sterk stijgt in de peilingen :+)

Dagion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Zeker als je ziet hoeveel tijd er in de verschillende oplichtingstopics gaat zitten maak ik me hier niet al te druk over.
Gelukkig is mijn probleem ondertussen opgelost en lijkt het ook voor de andere tweakers goed te komen! Een beetje hulp vanuit Tweakers doet wonderen in veel gevallen ;).
Game als Steam Gift gekocht, nu teruggetrokken door Steam.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
En om 't bovenstaande vind ik 't persoonlijk dan ook veel belangrijker, dat Floppus z'n tijd besteedt aan 't proberen op te lossen c.q. verhinderen van oplichtingen en bijna-oplichtingen (want daar is 'ie goed in), i.p.v 't najagen van overbodige hoofdletters en leestekens.
Die betreffende advertenties zien er idd niet zo mooi uit, maar niemand heeft er echt nadeel van. Behalve misschien de verkoper zelf, omdat daardoor mogelijk enkele potentiële kopers afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
Marly schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:42:
En om 't bovenstaande vind ik 't persoonlijk dan ook veel belangrijker, dat Floppus z'n tijd besteedt aan 't proberen op te lossen c.q. verhinderen van oplichtingen en bijna-oplichtingen (want daar is 'ie goed in), i.p.v 't najagen van overbodige hoofdletters en leestekens.
Die betreffende advertenties zien er idd niet zo mooi uit, maar niemand heeft er echt nadeel van. Behalve misschien de verkoper zelf, omdat daardoor mogelijk enkele potentiële kopers afhaken.
Precies, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer mooi dat de persoon die zich hier wat meer aan stoort dan ikzelf (PcDealer in dit geval) zich aanbiedt om hierop toe te zien. Ik weet niet wat daar verder de mogelijkheden in zijn, maar in ieder geval een juist gebaar in mijn ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Professionele verkoper doet poging alfabetisch eerder aan de beurt te zijn: V&A aangeboden: *Achteraf betalen! Apple iPhone 5s 16GB Grijs + doos + lader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je serieus niets beters te doen dan alle advertenties afstruinen op zulke zaken? Ik snap dat jij je er aan irriteert, maar het begint sneue vormen aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:25:
[...]

Heb je serieus niets beters te doen dan alle advertenties afstruinen op zulke zaken? Ik snap dat jij je er aan irriteert, maar het begint sneue vormen aan te nemen.
Ik struin niets af, ze komen in mijn panel tevoorschijn. Dus die vallen meteen op. Zie ook Verwijderd in "Onnodig gebruik van hoofdletters en/of leestekens"

Hoe jij mij kwalificeert kan me niet echt boeien.

[ Voor 103% gewijzigd door PcDealer op 03-11-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

PcDealer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:28:
[...]

Ik struin niets af, ze komen in mijn panel tevoorschijn. Dus die vallen meteen op. Zie ook Verwijderd in "Onnodig gebruik van hoofdletters en/of leestekens"
kun je ook uitzetten he
Hoe jij mij kwalificeert kan me niet echt boeien.
Waarom zou het anderen dan wel boeien dat jij je ergert aan (gedoogt) lettermisbruik

Her lijkt inderdaad wel een beetje alsof je niets anders te doen hebt, grow over it, ignore it

[ Voor 9% gewijzigd door Fish op 03-11-2015 09:37 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik zou de FAQ maar gewoon aanpassen als ik naar de posts hier kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Gelukkig sorteren we niet op alfabet in V&A. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
zeef schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:58:
[...]

Gelukkig sorteren we niet op alfabet in V&A. ;)
He, je hebt gelijk :)
Intussen is de titel wel aangepast van de ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 19:40
Is het niet gewoon handig om dubbele leestekens eruit te filteren? Dan heb je in ieder geval dingen als !!nieuw!!, ++nieuw++ etc te pakken.

Eventueel zou je nog voor een selecte groep leestekens die normaal niet om een woord heen kunnen staan filteren. Bijvoorbeeld !nieuw!, ^nieuw^, $nieuw$. Dan scheelt al een hoop denk ik.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Alles kan, maar de vraag is of het de beste investering is van beschikbare developmenttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zowiezo ben ik wel een voorstander voor een algemene sanatizer, dus voor **alle** :P topic titels die al dat soort rommel niet meer accepteerd als topictitel met een kleine herinnering aan etiquette.

dus geen
HELP!, Help .....
OF ALLEMAAL HOOFLETTERS

(dat zijn mijn kleine ergenissen, er zullen er vast wel meer zijn)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
zeef schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:54:
Alles kan, maar de vraag is of het de beste investering is van beschikbare developmenttijd.
Tja de afweging of het interessant is ten opzichte van het handmatig opschonen kunnen jullie beter maken. Ik draag alleen een optie aan die volgens mij goed te doen is, kost weinig tijd om te maken, en het pakt wel een aantal dingen op die eigenlijk niet mogen. Ik zou zeggen doe er mee wat je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Erkel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 23:32:
[...]

Tja de afweging of het interessant is ten opzichte van het handmatig opschonen kunnen jullie beter maken. Ik draag alleen een optie aan die volgens mij goed te doen is, kost weinig tijd om te maken, en het pakt wel een aantal dingen op die eigenlijk niet mogen. Ik zou zeggen doe er mee wat je wil ;)
Daar heb ik al een antwoord op gegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
zeef schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:49:
[...]

Daar heb ik al een antwoord op gegeven. ;)
Daar had ik voor het gemak even overheen gelezen 8)7

Pagina: 1